Concertaankondigingen

In ander nieuws: s10 en Froukje naar de ziggo
Froukje 'ik geef dit jaar geen enkele ahow' Veenstra? Ik vind wel iets van die prijs trouwens, de tandjes.

General Admission - Staanplaatsen: €61,60
Premium - Zitplaatsen: €72,80
Rang 2 - Zitplaatsen: €61,60
Rang 3 - Zitplaatsen: €50,40
Rang 4 - Zitplaatsen: €39,20
Rolstoel-/begeleidersplaatsen: €61,60

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Froukje 'ik geef dit jaar geen enkele ahow' Veenstra? Ik vind wel iets van die prijs trouwens, de tandjes.

General Admission - Staanplaatsen: €61,60
Premium - Zitplaatsen: €72,80
Rang 2 - Zitplaatsen: €61,60
Rang 3 - Zitplaatsen: €50,40
Rang 4 - Zitplaatsen: €39,20
Rolstoel-/begeleidersplaatsen: €61,60
Zitplaatsen zijn wel oké geprijsd imo. Staan had wel een tientje minder gemogen.

• Leuk
Waarderingen: elo
Niet heel gek voor een groep uit Noord-Ierland toch? Gezien de geschiedenis van hun land en Ierland
Jup, en ik mag daar wat van vinden.

Ik heb alleen gezegd dat het mij persoonlijk niets lijkt om naartoe te gaan.

Als dat je ding is dan moet je dat zelf weten, maar mij lijkt het niets.

Fair enough maar het voelt alsnog wel een beetje alsof je commentaar geeft op Bruce Springsteen geeft omdat hij alleen zingt over onderwerpen die Amerikanen aangaan. Teksten over de geschiedenis van Noord-Ierland is voor zover ik weet de reden waarom deze überhaupt bestaat.

Natuurlijk mag je daar van alles van vinden. Maar het forum gaat er niet gezelliger op worden als iedereen bij elke aankondiging die hem/haar niet aanstaat, dit breed gaat verkondigen. Daar kan je dan wat reacties op verwachten toch?

Tegenwoordig? Kneecap is altijd redelijk politiek geweest, maar omdat het niet overeenkomt met jouw standpunt vind je het niets
Ik zou niet willen zeggen dat het helemaal niet overeenkomt met wat ik van dingen vind, maar voor het overgrote gedeelte klopt dit wel.

Politieke standpunten op het podium bij concerten van elke aard dan ook vind ik persoonlijk onzin.

Ik ga naar dat soort dingen toe om juist niet te denken aan de alledaagse onrust en hetgeen dat er allemaal speelt in de wereld.

• Thinking
Waarderingen: Timmetje
Turnpike Troubadours in het voorprogramma van Zach Bryan bij z'n shows in Ierland en z'n 2e show in London.

(Het pikt nu nog wat harder dat die weekends voor mij slecht uitkomen...)

Turnstile EU tour.

Ab-prijs, 49 euro.(het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het schandalig duur)

Bijlagen

• FB_IMG_1745402927986.jpg
    FB_IMG_1745402927986.jpg
    394,9 KB · Weergaven: 90
  • Leuk
Waarderingen: Kennys.j

Users who are viewing this thread