Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zag deze trouwens ook nog niet gedeeld: Counting Crows op maandag 22 september naar AFAS Amsterdam. Vrijdag in de verkoop, op dit moment MOJO Pre-sale bezig. Wel 84 euro per kaartje...
Ik zag deze trouwens ook nog niet gedeeld: Counting Crows op maandag 22 september naar AFAS Amsterdam. Vrijdag in de verkoop, op dit moment MOJO Pre-sale bezig. Wel 84 euro per kaartje...
Jammer dat ze altijd in Amsterdam staan, best liefhebber van sommige platen van deze band. Zou dit ook eens een keer graag willen zien in de 013 o.i.d.
tis weer maandag...
... Counting Crows @ AFAS, Amsterdam2025-09-22 [rock, alternative rock, american, usa, f...]
...
hoop dat er weer wat bijzit deze keer!
losse opmerking, The Script is geboekt voor 6 of 7 september in stadspark in groningen als onderdeel van hullaballo. morgen komt er nog een naam voor de andere dag.
The Midnight Ghost Train @ Little Devil, Tilburg(€20,30)za 28 jun '25 [psychedelic doom, retro metal, stoner me...] Theatre Of Hate @ Paradiso, Amsterdam(€25,00)vr 13 jun '25 [deathrock, post-punk, darkwave, new wave...] Tygers Of Pan Tang @ Little Devil, Tilburg(€20,30)vr 6 jun '25 [heavy metal, speed metal, hard rock...] hiigo @ Ekko, Utrecht(€17,50)vr 28 nov '25
en de laatste voor stadspark, groningen is kensingston en goldband toegevoegd op 7 september
alvast goed weekend, maandag kan ik niet beloven dat er een lijstje is aangezien ik st paddys aan het vieren ben!
Iemand suggesties voor betaalbaar hotel in Londen deze periode?
Alle dagprijzen zijn daar natuurlijk wel pokkeduur, want Neil Young en ELO zitten in datzelfde weekend.
Iemand suggesties voor betaalbaar hotel in Londen deze periode?
Alle dagprijzen zijn daar natuurlijk wel pokkeduur, want Neil Young en ELO zitten in datzelfde weekend.
Is de periode waar de studentenhuizen leeg staan, je kan er een paar opzoeken en vragen of ze aan short stays doen tijdens de zomer. Weet dat Unite Students dit wel vaker doet op verzoek, maar voornamelijk voor grote groepen. Wellicht dat een kleinere aanbieder dit ook doet voor een enkele kamer.
Anders is Generator wellicht een optie, is dichtbij centraal station. Weet alleen niet hoe erg die prijs omhoog schiet midden zomer.