Concertaankondigingen

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.401
6.674
Maar jongens. Ff he, waar vindt die try-out show van Kane nou wel plaats?
Beter wel anders stuur ik een boze mail naar Paradiso
Da's misschien nog wel het naarste van alles, inderdaad. Dat die passief-agressieve Dave ons met zijn internetvredebreuk een geweldige intieme try-out show van KANE heeft ontnomen. Kan daar zo kwaad om worden.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Da's misschien nog wel het naarste van alles, inderdaad. Dat die passief-agressieve Dave ons met zijn internetvredebreuk een geweldige intieme try-out show van KANE heeft ontnomen. Kan daar zo kwaad om worden.
De man zou geridderd moeten worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

residentalien

Campingartiest
2 mrt 2024
91
71
Snap de fanclub wel dat ze erg blij met de info waren en het is treurig dat de zaal/kane zich nu zelf vooral in de voet schieten door hun eigen fans een show door de neus te boren. Jammere zaak van alle kanten.

Na jaren gelurkt te hebben toch wat gepost laatste maanden en het is zo fijn om alle concerten een beetje op een plek te hebben sinds, opa vertelt, sites als Last.fm niet echt meer een actieve user base hebben die concerten toevoegen was dit een verademing vergeleken met 25 favorieten tabs door te gaan 2 keer per week voor shows. Bedankt Dave voor de jaren van overzicht en vermaak. Het gaat je goed.
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
500
1.233
Ik merk dat ik nog steeds in de ontkenningsfase zit en elke keer als ik op het forum kijk toch de ijdele hoop heb op een nieuwe post van Wenteldave met de nieuwe concerten. Dan als er weer iets onverwachts tussen zat wat mij wat leek direct de eigen agenda bijwerken en meldingen instellen voor de voorverkoop.

Het zal nog wel even duren om hiervan af te kicken. Ik ben er nu wel achter dat het geen nachtmerrie was maar de treurige waarheid dat Kane daadwerkelijk alles wat leuk is in het leven kan verzieken.
 

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
128
80
Wat een ongelofelijk shit nieuws en zielig gedoe van zaal en band. Dave, ontzettend veel dank voor alle energie, moeite en tijd die je hierin hebt gestoken. Ik denk dat veel mensen mooie concertherinneringen hebben gemaakt dankzij jouw aankondigingen.
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: jaydee76 en wenteldave

zworp3

Support act
17 mei 2018
847
554
O man, als Kane West nog eens ergens in de lande te bewonderen zou zijn, zou ik dat heel erg waarderen. Klinkt waarschijnlijk raar, maar juist door die naam overwoog ik ooit naar BKS 2015 te gaan (maar helaas dus niet geweest).

Maar zo zonder de info van Wenteldave kan het zomaar voorkomen dat ik het ga missen als die ooit nog eens naar Nederland komt.

So long en bedankt voor alle vis, Dave!

(ik bedoel dus niet visdave, maar dat begrijpen we wel, toch?)
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: visdave34 en wenteldave

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
390
133
Opvallend kleine tour...

GLwRyxuWEAA71Tw
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: mees en Grunt149

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
463
254
@wenteldave ook vanuit Belgie hartelijk dank voor al het werk, ik bezocht bijna dagelijks deze rubriek en ben dankzij je lijstjes naar veel concerten geweest die ik waarschijnlijk anders had gemist. Nu zal het weer inschrijven in nieuwsbrieven en wekelijks de sites van de verschillende zalen afgaan worden.

Dus nogmaals dank voor al het harde werk en het allerbeste toegewenst!
 
  • Geweldig
Waarderingen: wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken