Concertaankondigingen

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.403
6.688
Na een heel goed optreden van Greg Puciato op Graspop afgelopen jaar leek dit mij ook wel interessant, maar het is de donderdag voor Alcatraz dus dan zitten we waarschijnlijk al ergens op een grasveld in Kortrijk in te drinken en coverbandjes te luisteren. Een mens kan niet alles hebben...
Wellicht troost de gedachte je dat deze reünietour zonder Greg (die inderdaad erg goed was op Graspop) is, maar met hun originele zanger, Dimitri Minakakis. Met hem hebben ze hun eerste plaat opgenomen. Greg kwam daarna pas in de band. Of je krijgt door dit weetje juist extra fomo, dat kan ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
609
449
Little March is support bij The Carpenter in het Savelbergklooster (Heerlen) (31 mei).
The Picturebooks is support bij Wolfmother in de Vorstin (23 juni).
Bad//Dreems op 5 juli naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop.
The Dillinger Escape Plan op 8 augustus naar 013. Verkoop 12 april 10.00.
Dylan LeBlanc ook op 6 september naar de Spot, 8 Paradiso en 14 Hedon. Tickets zijn al in de verkoop.
Chief Adjuah ook op 22 oktober naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
Matthew and the Atlas ook op 28 oktober naar Paard, 29 Tivoli en 31 Theater de Spiegel (Zwolle). Tickets zijn al in de verkoop.
Randy Hansen op 10 november naar Mezz. Tickets zijn al in de verkoop.
BLØF & Vrienden op 21 november met een extra show naar Ahoy. Tickets zijn al in de verkoop.

Voor België:
Dylan LeBlanc op 5 september naar Hnita Jazz Club. Tickets zijn al in de verkoop.
Peter Peter ook op 15 september naar Reflektor. Support komt van Morpho. Verkoop 12 april 11.00.
Frog Leap op 1 oktober naar Trix. Tickets zijn al in de verkoop.
Ão op 3 oktober naar Cactus en op 31 oktober naar Wilde Westen (met porcelain id). Tickets zijn al in de verkoop.
Nelick op 24 oktober naar Botanique. Verkoop 12 april 11.00.
Dave... Jij maakt mijn hele week nu al goed met deze zalige aankondiging voor Dillinger ❤️
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.355
5.911
Wellicht troost de gedachte je dat deze reünietour zonder Greg (die inderdaad erg goed was op Graspop) is, maar met hun originele zanger, Dimitri Minakakis. Met hem hebben ze hun eerste plaat opgenomen. Greg kwam daarna pas in de band. Of je krijgt door dit weetje juist extra fomo, dat kan ook.
Haha oh joh, nee, ik weet verder bar weinig van die band eigenlijk. Het was vooral vanwege de kennismaking met Puciato vorig jaar dat mijn interesse gewekt was. Dus dank voor deze toelichting, dan kan ik het weer rustig loslaten 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.264
3.841
Wellicht troost de gedachte je dat deze reünietour zonder Greg (die inderdaad erg goed was op Graspop) is, maar met hun originele zanger, Dimitri Minakakis. Met hem hebben ze hun eerste plaat opgenomen. Greg kwam daarna pas in de band. Of je krijgt door dit weetje juist extra fomo, dat kan ook.
Extra fomo, want die eerste plaat vind ik nog altijd hun beste.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Tof, bij hun afscheidstournee in de 013 had ik kaarten maar heb ik ze weggedaan omdat ik toen ziek was die avond. Mooie herkansing alsnog.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.169
Vampire Boyfriend is support bij NewDad in Ekko (17 april).
The Gee Strings, The Sha-La-Lee's en Das Audio Combo op 27 april naar Vera (onder de noemer Royal Rumble). Entree is gratis.
Van Swieten Society op 26 mei naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Lusho op 30 mei naar Paradiso. Verkoop 17 april 10.00.
Het optreden van Jonas Brothers in de Ziggo Dome is verplaatst naar 3 oktober (10 juni).
Rob Lamothe op 2 juli naar de Nieuwe Nor. Tickets zijn al in de verkoop.
The Picturebooks is support bij Wolfmother in Hedon (9 juli).

Waylon op 3 oktober met een extra show naar Gigant. Tickets zijn al in de verkoop.
Frank Boeijen ook op 9 oktober naar Luxor Live, 10 Metropool Hengelo, 17 Mezz, 25 De Boerderij, 31 Hedon, 9 november De Vorstin en 14 Victorie. Verkoop 13 april 12.00.
Waltzburg op 19 oktober naar Doornroosje. Verkoop 12 april 10.00.
Brit Floyd ook op 24 oktober naar Theater Heerlen (onder de noemer P.U.L.S.E World Tour). Verkoop 18 april 10.00.

The Kik ook op 7 november naar Metropool Hengelo. Verkoop 19 april 10.00.
Randy Hansen ook op 9 november naar de Kroepoekfabriek. Tickets zijn al in de verkoop.
Racoon ook op 29 november naar Metropool Hengelo (onder de noemer It Is What It Is). Verkoop 18 april 10.00, VVK 16 april 10.00.
Claude ook op 11 december naar Doornroosje. Verkoop 20 mei 10.00.
Ibrahim Maalouf ook op 21 december naar Paradiso (onder de noemer Time X - The Ibrahim Maalouf Electronic Experience). Verkoop 19 april 11.00. Zo, dat mogen Paradiso en 013 dan mooi gaan uitvechten, aangezien hij daar beide op 21 december speelt. Is voor Paradiso ook de enige datum dat het zou kunnen dus tja...

Voor België:
ADJA op 20 juni naar Kavka Oudaan. Tickets zijn al in de verkoop.
Frank Boeijen op 2 november naar het Depot. Verkoop 13 april 12.00.
The Sinfonia Pop Orchestra & Lisa Gerrard op 16 maart naar Koninklijk Circus (onder de noemer Gladiator Live). Tickets zijn al in de verkoop.
 

thomasstones

Playlistbediener
15 jun 2018
49
41
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76

residentalien

Campingartiest
2 mrt 2024
91
71
Oef die Dillinger show is €47,30. Die afscheid show was toen letterlijk 20 euro en in de next, dit is dan wel de main maar flinke verdubbeling
 

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
208
181
Oef die Dillinger show is €47,30. Die afscheid show was toen letterlijk 20 euro en in de next, dit is dan wel de main maar flinke verdubbeling
Ik vraag me ook een beetje af of de main niet veel te groot is? Is natuurlijk een legendarische band, maar blijft toch een aardige niche sound.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.169
Mehdi Nassouli op 2 mei naar Cinetol (onder de noemer Group of Friends). Tickets zijn al in de verkoop.
There You Go is support bij Kawala in Ekko (16 mei).
KANE op 19 mei naar Paradiso (onder de noemer reCONNECT - Try-Out). Verkoop 19 april 10.00, VVK 18 april 10.00.
Racoon op 20 december met een extra show naar Paradiso. Verkoop 18 april 10.00.
Loupe, Kaya, L'Artmatan, Soap en BLOOM op 28 mei naar de Melkweg (onder de noemer Change: Het Nadeel van de Twijfel). Tickets zijn al in de verkoop.

Wine Lips ook op 28 augustus naar Rotown. Tickets zijn al in de verkoop.
Russell Dickerson op 1 september naar de Melkweg. Verkoop 19 april 9.00.
The Grogans ook op 5 september naar het Burgerweeshuis. Verkoop 18 april 10.00.
Deadletter ook op 2 november naar Doornroosje. Verkoop 26 april 10.00. Ga er maar vanuit dat Tolhuistuin dan ook in de verkoop gaat.
Verkoop voor Zimmerman in Paradiso is 22 april 12.00 (7 november).
Cassandra Jenkins op 9 november naar Paradiso. Verkoop 19 april 11.00.

Voor België:
Wine Lips op 31 juli naar de Zwerver. Tickets zijn al in de verkoop.
Parra for Cuva op 6 februari naar Reflektor. Verkoop 12 april 10.00.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.169
Heel fijn!

Heb jij toevallig ook zicht op verkoopdata voor Last Dinner Party en Wet leg in Paradiso?
Gaat nog wel even duren. Volgens mij voor beide de bedoeling om dat pas rond de zomer naar buiten te brengen, net voor of na de festivals. Maar je ziet het vanzelf voorbijkomen :)

Greatest Hits en C'est Karma voegen zich bij Plàsi in Tivoli (15 mei). Double Talk is support bij Plàsi in Cinetol (22 mei).
Vals Alarm en TAXITAXI op 30 mei naar de Nobel (onder de noemer Discover x Werfpop). Tickets zijn al in de verkoop.
Roufaida is support bij Warhaus in Burgerweeshuis (8 juni).
Wormrot en Morne op 22 juni naar dB's en 23 juni naar de Pul. Tickets zijn al in de verkoop.
Somi & Metropole Orkest op 20 september naar Muziekgebouw Eindhoven, 21 Stadsgehoorzaal Leiden en 22 Muziekgebouw aan 't IJ. Tickets zijn al in de verkoop, behalve voor Leiden.
Buena Vista All Stars op 25 september naar Amare (onder de noemer One Night in Havana). Tickets zijn al in de verkoop.
Sven Hammond Big Band ook op 26 september naar Muziekgebouw Eindhoven (onder de noemer Plays Ray Charles). Tickets zijn al in de verkoop. Zijn wel meer data, maar die zet ik in de Maandelijkse Agenda aangezien het er te veel zijn.
Jasmine Myra op 22 oktober naar Paard. Tickets zijn al in de verkoop.
Wings of Desire op 25 oktober naar Rotown. Tickets zijn al in de verkoop.
Bizkit Park ook op 8 november naar de Spot. Verkoop 16 april 19.00.
Oum Shatt op 12 december naar V11. Tickets zijn al in de verkoop.

Voor België:
Wormrot, Morne, Hybrid Viscery en Teigne op 24 juni naar MCP Apache (Fontaine-l-Évêque). Tickets zijn al in de verkoop.
Oum Shatt op 13 december naar Brouwerij Drink-Drink! (Brussel). Tickets zijn al in de verkoop.
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
609
449
Gaat nog wel even duren. Volgens mij voor beide de bedoeling om dat pas rond de zomer naar buiten te brengen, net voor of na de festivals. Maar je ziet het vanzelf voorbijkomen :)

Greatest Hits en C'est Karma voegen zich bij Plàsi in Tivoli (15 mei). Double Talk is support bij Plàsi in Cinetol (22 mei).
Vals Alarm en TAXITAXI op 30 mei naar de Nobel (onder de noemer Discover x Werfpop). Tickets zijn al in de verkoop.
Roufaida is support bij Warhaus in Burgerweeshuis (8 juni).
Wormrot en Morne op 22 juni naar dB's en 23 juni naar de Pul. Tickets zijn al in de verkoop.
Somi & Metropole Orkest op 20 september naar Muziekgebouw Eindhoven, 21 Stadsgehoorzaal Leiden en 22 Muziekgebouw aan 't IJ. Tickets zijn al in de verkoop, behalve voor Leiden.
Buena Vista All Stars op 25 september naar Amare (onder de noemer One Night in Havana). Tickets zijn al in de verkoop.
Sven Hammond Big Band ook op 26 september naar Muziekgebouw Eindhoven (onder de noemer Plays Ray Charles). Tickets zijn al in de verkoop. Zijn wel meer data, maar die zet ik in de Maandelijkse Agenda aangezien het er te veel zijn.
Jasmine Myra op 22 oktober naar Paard. Tickets zijn al in de verkoop.
Wings of Desire op 25 oktober naar Rotown. Tickets zijn al in de verkoop.
Bizkit Park ook op 8 november naar de Spot. Verkoop 16 april 19.00.
Oum Shatt op 12 december naar V11. Tickets zijn al in de verkoop.

Voor België:
Wormrot, Morne, Hybrid Viscery en Teigne op 24 juni naar MCP Apache (Fontaine-l-Évêque). Tickets zijn al in de verkoop.
Oum Shatt op 13 december naar Brouwerij Drink-Drink! (Brussel). Tickets zijn al in de verkoop.
Wormrot is wel een interessante. Ik zie dat de zanger van Implore nu de voormalige voorman vervangt.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.169
Welke datums komen zij?
Ik heb dit verdomme niet voor niks gemaakt.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Ik heb dit verdomme niet voor niks gemaakt.
Passief agressief mannetje.

PS: thanks voor de tag bij The White Buffalo. Tickets voor Gent in de pocket!
 

Lucky21

Campingartiest
20 aug 2022
91
40
Ik heb dit verdomme niet voor niks gemaakt.
Ok Dave, raar mannetje
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.632
889
Selah Sue op 16 mei naar CC De Schakel (Schakelbox) te Waregem met try-out concert. Tickets al in verkoop .
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken