Concertaankondigingen

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
568
534
Joost op 25 november naar de Lotto Arena. Verkoop 14 april.
Plus dan die AFAS show, die gast blijft maar gaan zeg.

Nog even en hij speelt in Gelredome hahaha.

Nee serieus, die heeft het ver weten te schoppen en dat is best bewonderenswaardig. Het is wel een artiest met eigen stijl en dat kan ik altijd wel erg waarderen. Zijn eigen vorm van kunst zegmaar.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.017
8.662
SZA, The National, New Order. Alledrie in de Ziggo, maar waarom ze België nu weer moeten overslaan...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.201
Red Valley en Doc's Lobby op 12 mei naar Mezz. Tickets zijn al in de verkoop.
Nighthawker is support bij Cardinal Black in Maastricht (14 mei).
Nena op 4 september naar het Amsterdamse Bostheater. Verkoop 14 april 11.00.
Caitlin Rose met wat shows: 8 september Metropool Hengelo, 11 Tolhuistuin, 12 Merleyn. Tickets zijn al in de verkoop.
Eigenlijke verkoop van Nation of Language is 14 april 10.00.
Racoon ook al met een theatertour (waarom doet iedere Nederlandse artiest dit nu?): 28 en 29 september Theater de Mythe (Goes), 6 oktober de Vereeniging, 7 Schouwburg Tilburg, 10 Amare, 13 Theater de Kampanje (Den Helder), 14 Musis, 25 Goudse Schouwburg, 27 Muziekgebouw Eindhoven, 1 november de Kring (Roosendaal), 2 Theater aan de Schie (Schiedam), 4 Schouwburg het Park (Hoorn), 9 Theater Orpheus (Apeldoorn), 11 Schouwburg Amphion (Doetinchem), 16 Carré, 17 Schouwburg Kunstmin (Dordrecht), 23 Chassétheater, 25 Spant! (Bussum), 29 Parkstad Limburg Theaters, 30 DNK (Assen), 1 Theater de Spiegel (Zwolle), 6 de Harmonie (Leeuwarden), 8 Nieuwe Luxor, 13 Tivoli, 16 Schouwburg Hengelo en 22 Martiniplaza. Verkoop 14 april 12.00.
Darlyn met een kleine clubtour: 15 oktober Paradiso, 19 Luxor Live, 25 Tivoli, 27 Hedon en 28 Café Wilhelmina. Verkoop 14 april 10.00.
Matt Otten Quartet op 29 oktober naar Metropool Hengelo. Verkoop 13 april 12.00.
The Bad Plus ook op 31 oktober naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Lloyd Cole op 6 november naar de Melkweg. Verkoop 21 april 10.00.
Vieux Farka Touré ook op 8 november naar Burgerweeshuis. Tickets zijn al in de verkoop. Als ik nu niet alle aankondigingen van de beste man heb gehad, weet ik het ook niet meer...
Voorprogramma van Suzan & Freek in de Ziggo Dome is Claude (10, 11, en twee keer 12 november).
De Toegift met een clubtour: 17 november Neushoorn, 25 Metropool Hengelo, 30 Der Aa-Theater, 1 december Victorie, 2 de Spot, 7 Fluor, 10 Hedon, 14 Patronaat, 15 Pier15 (Breda), 21 Luxor Live, 22 Bibelot en 23 Schouwburg Concertzaal Tilburg. Tickets zijn al in de verkoop.
Jan Akkerman, Leendert Haaksma, Erwin Java, Erwin Nyhoff, John Hayes & Joep Pelt (onder de noemer Knights of the Guitar) op 23 december naar de Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop.
Nick Waterhouse ook op 29 november naar Tivoli. Verkoop 14 april 11.00.
Ari Deelder & het Benjamin Herman Kwartet op 7 februari naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.

Voor België:
AHAB op 13 oktober naar Kavka Oudaan. Tickets zijn al in de verkoop.
Ellende op 8 december naar Kavka Oudaan. Tickets zijn al in de verkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

zworp3

Support act
17 mei 2018
850
555
Die prijzen ook...
Ben niet echt bekend met Naruto, maar kan ook nergens vinden om welke film het dan gaat. Er zijn twaalf Naruto-films en geen van alleen heten ze gewoon Naruto en ze lijken ook niet op zichzelf te staan. Lijkt me iets voor de ekte ekte fans. Als Cate Blanchett komt dirigeren kom ik misschien wel kijken.

Link naar de kaartverkoop op de site van Afas Live klopt niet, dat is: https://www.eventim.nl/event/naruto-symphonic-experience-afas-live-16901463/
 
  • Leuk
Waarderingen: emmers met glijmiddel

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.017
8.662
Om volgend jaar de festivals plat te spelen.
Lang gedacht dat The National bij een volgende passage op RW een Barn zou afsluiten, maar gezien ze die band zo opsparen (in een jaar waarin ze echt eens de opstap Vorst > Sportpaleis zouden maken) denk ik dat het zomaar een co-head slotje op de main wordt.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.410
1.914
Lang gedacht dat The National bij een volgende passage op RW een Barn zou afsluiten, maar gezien ze die band zo opsparen (in een jaar waarin ze echt eens de opstap Vorst > Sportpaleis zouden maken) denk ik dat het zomaar een co-head slotje op de main wordt.
The National bij valavond...
 
  • Geweldig
Waarderingen: mattman

zworp3

Support act
17 mei 2018
850
555
Ik geloof Live Nation, maar kan sinds vier uur een parkeerkaart kopen, dus vandaar. Aankondiging zal dan niet meer lang op zich laten wachten.
Inmiddels op de Ahoy-site gevonden en (naar ik al vreesde) lekker aan de prijs. Voor 65 euro mag je achterin zitten. https://www.ahoy.nl/agenda/concert/sonu-nigam-live-in-concert

Maar ja, het is wel Sonu Nigam en nu weet ik tenminste dat hij komt. Heb al meerdere keren Shreya Ghoshal (die ik héél graag eens zou zien) gemist, doordat ik gewoon niet wist dat ze zou komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.201
Puck op 13 mei naar Tolhuistuin. Tickets zijn al in de verkoop.
Support bij Depeche Mode in Amsterdam is Cold Cave (16 en 18 mei).
Kuenta op 1 juni naar Patronaat. Tickets zijn al in de verkoop.
Arlan Feiles op 15 september naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Broken Brass op 6 oktober naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
The Bluesbones en Arthur Menezes op 27 oktober naar de Nieuwe Nor. Verkoop 17 april 10.00.
Hania Rani ook op 30 oktober naar Tivoli. Verkoop 14 april 12.00.
Peter Hook and the Light op 13 november naar Tivoli. Verkoop 21 april 00.00.
Laibach ook op 14 november naar de Melkweg. Verkoop 13 april 11.00. Toch niet een exclusieve show in Heerlen dus.
Little Dragon op 21 november naar de Melkweg. Verkoop 12 mei 11.00, VVK 10 mei 11.00.

Voor België:
Support voor Depeche Mode in Antwerpen is Cold Cave (20 mei).

Inmiddels op de Ahoy-site gevonden en (naar ik al vreesde) lekker aan de prijs. Voor 65 euro mag je achterin zitten. https://www.ahoy.nl/agenda/concert/sonu-nigam-live-in-concert

Maar ja, het is wel Sonu Nigam en nu weet ik tenminste dat hij komt. Heb al meerdere keren Shreya Ghoshal (die ik héél graag eens zou zien) gemist, doordat ik gewoon niet wist dat ze zou komen.
Deze soort artiesten (uit Turkije, India, etc.) worden op de een of andere manier vaak in Ahoy(-RTM) weggezet. Bekend bij een relatief kleiner publiek, maar toch heel populair.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.202
7.455
Dacht dat bij een presale altijd maar een beperkt aantal tickets opzij werd gezet voor verkoop, maar dat is dus niet altijd zo?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.201
Ongetwijfeld. Maar voor zover ik heb gezien bevatte de presale alle tickets, en die zijn nu allemaal weg. Valt niks meer te verkopen voor de show van 1 juni morgen.
Dat klopt ongetwijfeld, ja. Zie inderdaad dat er ook niks meer beschikbaar is. Dacht dat er ook een upsell was voor SZA, maar normaal zetten ze die voor extra shows ook al in de systemen. Daar zie ik eigenlijk geen plek voor, maar laat me graag verrassen met zo'n extra show.

Zie trouwens nu pas dat de support van Raye komt, maar dat even terzijde.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken