Concertaankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.168
Dillon op 24 november naar Tivoli. Verkoop 10 juni 10.00.
Nona met een clubtour.
Laurence Jones op 11 november ook naar Metropool Hengelo. Tickets al in de verkoop.
Lisa Fisher en Taylor Eigsti op 7 juli naar Het Podium in Rotterdam. Verkoop 10 juni 9.00.
Op dezelfde plek hebben Eric Vloeimans en Jeroen van Vliet op 10 juli een lunchconcert. Verkoop 10 juni 9.00.
Iris Hond met een theatertour, o.a. Musis op 4 september.
Mary Gauthier op 4 november naar 013 (Next). Verkoop 8 juni 13.00.
 
  • Geweldig
Waarderingen: MarkD

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.468
1.616
Erg blij met de aankondiging voor Phoenix, dat wordt straks de eerste clubshow in 12 jaar hier. Nog steeds bijzonder dat zij in 2013 ineens op Pinkpop stonden.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Die laatste zal trouwens morgen wel binnen komen. Al krijg ik die de laatste tijd bijna nooit meer van mojo? Wel altijd van België maar NL krijg ik niet meer. Iemand een idee hoe dit komt?
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Vervanging van Mammoth WVH in het voorprogramma van Bush is Tusky. Heel erge meh... Dan ga je van Dirty Honey naar Mammoth WVH naar Tusky, wat een flinke downgrade.
Da's inderdaad een flink zure. Classless Act was misschien nog een mooie vervanger geweest. Ook een nieuwe band om in 't oog te houden (dank je Spotify voor de tip).
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Is toch best kwalijk dat een band die pas net weer terug is, geen energie uitstralen en nu al uitgeblust lijkt te zijn? Vroeger veel geluisterd maar door dit soort ongeïnteresseerde optredens is het moeilijk om ze nog op een voetstuk te houden.

Misschien zijn ze nog wat teleurgesteld dat ze niet als headliners worden geboekt, iets wat ze eigenlijk alleen maar willen wanneer ze op festivals staan.
Tsja is het kwalijk? Naar mijn mening weet je dit van te voren als je naar deze show gaat (althans dat was mijn insteek). MCR maakte muziek voor de jongeren. Op een gegeven moment is die spirit er wel uit op die leeftijd en dat kan ik ze ook niet kwalijk nemen. Ik sta ook niet meer zo in het leven als toen ik 16 was. Het zelfde heb ik altijd met bands als The Offspring, Green Day, Sum 41, Blink 182 etc. etc. Als je er heen gaat moet je het wat mij betreft niet al te serieus meer nemen, en dan kan het alleen maar meevallen. Dat soort shows moet je gewoon keihard gaan voor de hits en niet voor de show. En anders kan je beter niet gaan imo. Niet iedere band maakt muziek waarmee je oud kan worden, en MCR is er daar gewoon één van. Maar als dan Black Parade wel weer inslaat als bom in zo'n zaal dan is dat gewoon mooi.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Tsja is het kwalijk? Naar mijn mening weet je dit van te voren als je naar deze show gaat (althans dat was mijn insteek). MCR maakte muziek voor de jongeren. Op een gegeven moment is die spirit er wel uit op die leeftijd en dat kan ik ze ook niet kwalijk nemen. Ik sta ook niet meer zo in het leven als toen ik 16 was. Het zelfde heb ik altijd met bands als The Offspring, Green Day, Sum 41, Blink 182 etc. etc. Als je er heen gaat moet je het wat mij betreft niet al te serieus meer nemen, en dan kan het alleen maar meevallen. Dat soort shows moet je gewoon keihard gaan voor de hits en niet voor de show. En anders kan je beter niet gaan imo. Niet iedere band maakt muziek waarmee je oud kan worden, en MCR is er daar gewoon één van. Maar als dan Black Parade wel weer inslaat als bom in zo'n zaal dan is dat gewoon mooi.
Ja daar heb je natuurlijk wel een punt hoor. Maar er zijn talloze bands die het nog wel kunnen opbrengen om niet zo onverschillig op het podium te staan die al een tijd mee gaan, en helemaal na een lange stop van bijna 10 jaar. Maargoed, ik houd sowieso wel heel erg van het zichtbare vermaak van een band/artiest en wanneer dit dan niet aanwezig is, doet dat wel een beetje afbreuk aan het optreden.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.168

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.168
Mortimer op 4 augustus naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
HARU op 13 september naar Paradiso. Verkoop 10 juni 10.00.
Leyla McCalla op 22 november naar de Vondelkerk. Verkoop 10 juni 10.00 (via Paradiso).
Nina Nesbitt op 1 december in Bitterzoet. Verkoop 17 juni 10.00 (via Paradiso).
Brian Jonestown Massacre op 12 oktober naar Paradiso. Verkoop 10 juni 10.00.
Peter Beets & Henk Meutgeert New Jazz Orchestra en Izaline Calister op 16 oktober naar Musis. Verkoop 10 juni 12.00.
Trupa Trupa op 26 september naar Patronaat. Verkoop 9 juni 11.00.
Renforshort op 15 november naar de Melkweg. Verkoop 24 juni 10.00, VVK 21 juni 10.00. (Stuur een PB voor de voorverkoop).
Hardslag op 29 juni naar Innocent in Hengelo. Tickets zijn al in de verkoop (via Metropool).
Frankie Teardrop, met support van Ninshu en Slekt, op 9 juli naar P60. Tickets zijn al in de verkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD

nitotheno

Support act
29 jan 2018
911
760
Guus Meeuwis komt 16 juni weer naar het Philips stadion voor zijn Groots met een zachte G show. Tickets gaan vrijdag a.s. in de verkoop.
Mocht iemand hier een voorverkoop voor hebben, hoor ik het graag. Zeker niet omdat ik zelf wil, maar ik moet voor iemand kaartjes halen :cry:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken