Concertaankondigingen

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.489
3.648
RubenFrusciante wrote:
Heb hem toen gezien op Bospop paar jaar terug, maar op de een of andere manier kwam het niet echt over en is me niet echt iets bijgebleven. Kan ook zijn door de korte setlist en het feit dat het mijn eerste festivaldag was. Het is wel echt een grootheid. Denk toch dat ik deze laat lopen.

Zeg, hoor eens, we gaan hier niks afdoen van de kwaliteiten van een grootheid, Ruben. Daar moet je boven staan ? Bah, dit ben ik niet van je gewend.
Ze mogen Winning overigens wel weer gaan spelen. Dat is toch zo’n heerlijk nummer.
Haha excuus, het kan ook goed aan mij liggen. Wil zeker niks aan zijn kwaliteiten afdoen, staat sowieso in mijn top 20 meest beluisterde artiesten ooit. Europa is denk ik (op Steve Vai's For the love of God na) het mooiste instrumentale nummer dat ik ken, dus hoop dat ze die sowieso spelen, deden ze op Bospop ook (met daarvóór spelend die zelfde Steve Vai die eindigde met For the love of God.. episch).
Dat ik hem laat lopen komt grotendeels door het geld dat ik al uit heb gegeven aan Clapton, Rammstein en Lenny Kravitz en dat ik hem al een keer heb gezien. Deze arme student moet ook geld overhouden voor eten en voor Rock Werchter.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Ah, krijg toch wat. Wie verzint die prijzen, joh? Honderdtien euro voor Papa Roach en Hollywood Undead... Grootheden als Eric Clapton kosten nog minder.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Ah, krijg toch wat. Wie verzint die prijze, joh? Honderdtien euro voor Papa Roach en Hollywood Undead… Grootheden als Eric Clapton kosten nog minder.
Precies vrij ok bands hoor, maar verre van relevamt. Ik zou er misschien 30,- voor over hebben.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Morgen een mooie aankondiging van Papa Roach + Hollywood Undead in de 013, alleen zal de prijs er niet om liegen (€110,40).

Heel eerlijk gezegd kan ik dit niet geloven tot ik dit zelf zie staan op de 013. Dit gaat toch HE-LE-MAAL NERGENS over. Wie gaat dat ervoor betalen? Papa Roach wil ik best nog een keer zien, maar dan voor 20 euro ergens om de hoek. Echt debiel. Is een half festivalticket waar deze acts hooguit ergens halverwege het affiche bungelen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
€ 45,40 dus, ik denk dat je in de war zit met VIP kaarten. Mij ook nog iets te veel tussen al het huidige festival geweld. Misschien staan ze ook nog op Graspop (Papa Roach), Hollywood Undead heb ik al vaak genoeg gezien.
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Morgen een mooie aankondiging van Papa Roach + Hollywood Undead in de 013, alleen zal de prijs er niet om liegen (€110,40).
Mijn excuses, ik had het bij het verkeerde eind! In het systeem stonden alleen nog maar de ticketprijzen voor de VIP-pakketten, die meteen in de verkoop zijn gegaan. Reguliere tickets zijn slechts €45,40
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Judas Priest in 013. Tof!
Laatste keer dat ik ze zag waren ze echt barslecht in de 013. Op Graspop viel het weer mee toen ik ze later zag. Maar daar verwacht ik ze ook wel dit jaar, dus ik laat het schieten.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Indiaantje89 wrote:
Foals, 14-4-2020 AFAS Live

Ik heb nu Foals, James Blake, Bon Iver en Nick Cave wel heel snel achter elkaar. Dat had wel iets minder opgepropt mogen zitten.
Ben ik benieuwd naar. In hoeverre is dat echt een probleem? Foals zit overigens nog wel met een redelijke afstand van de andere drie af.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.930
3.304
Joris wrote:

Indiaantje89 wrote:
Foals, 14-4-2020 AFAS Live


Ik heb nu Foals, James Blake, Bon Iver en Nick Cave wel heel snel achter elkaar. Dat had wel iets minder opgepropt mogen zitten.

Ben ik benieuwd naar. In hoeverre is dat echt een probleem? Foals zit overigens nog wel met een redelijke afstand van de andere drie af.

Is het niet, is meer persoonlijk dat in die paar weken bijna al m'n concerten vallen. Heb ook ergens dan nog wat tentamens dus dat kan nog lastig worden maar dat zijn zorgen voor later
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Dus. Floor Jansen op dinsdag 24 maart met haar solotour naar AFAS Live.
Dat belooft een drukke avond in de Bijlmer te gaan worden. Elbow in de Ziggo Dome en Jansen in AFAS Live op dezelfde dag. Fijn...

Tot slot: kaarten voor €38,08. Special guest is, hoe kan het ook anders, Henk Poort.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.723
7.488
Dus. Floor jansen op dinsdag 24 maart met haar solotour naar AFAS Live.
Dat belooft een drukke avond in de Bijlmer te gaan worden. Elbow in de Ziggo Dome en Jansen in AFAS Live op dezelfde dag. Fijn…

Tot slot: kaarten voor €38,08. Special guest is, hoe kan het ook anders, Henk Poort.

Waar zo'n tv programma allemaal goed voor kan zijn.

Geef mij maar Nightwish
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken