Haha excuus, het kan ook goed aan mij liggen. Wil zeker niks aan zijn kwaliteiten afdoen, staat sowieso in mijn top 20 meest beluisterde artiesten ooit. Europa is denk ik (op Steve Vai's For the love of God na) het mooiste instrumentale nummer dat ik ken, dus hoop dat ze die sowieso spelen, deden ze op Bospop ook (met daarvóór spelend die zelfde Steve Vai die eindigde met For the love of God.. episch).RubenFrusciante wrote:
Heb hem toen gezien op Bospop paar jaar terug, maar op de een of andere manier kwam het niet echt over en is me niet echt iets bijgebleven. Kan ook zijn door de korte setlist en het feit dat het mijn eerste festivaldag was. Het is wel echt een grootheid. Denk toch dat ik deze laat lopen.
Zeg, hoor eens, we gaan hier niks afdoen van de kwaliteiten van een grootheid, Ruben. Daar moet je boven staan ? Bah, dit ben ik niet van je gewend.
Ze mogen Winning overigens wel weer gaan spelen. Dat is toch zo’n heerlijk nummer.
Dat ik hem laat lopen komt grotendeels door het geld dat ik al uit heb gegeven aan Clapton, Rammstein en Lenny Kravitz en dat ik hem al een keer heb gezien. Deze arme student moet ook geld overhouden voor eten en voor Rock Werchter.