Concertaankondigingen

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Jaaa Nick Cave! Die 'An evening with Nick Cave' concerten (correct me als deze titel niet helemaal goed is) trokken mij niet zo, maar een staanplaats voor 62 euro, daar wil ik bijzijn!
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Nightwish komt met een tweede concert in de Ziggo Dome op 23/11(/20). Verkoop begint morgenavond laat, wat betekent dat Floor / de band bij een of andere talkshow zal zitten om het aan te kondigen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Nick Cave & The Bad Seeds
29 april
Ziggo Dome

€39 – €82,5
https://www.ziggodome.nl/event/8446838238/nick-cave-and-the-bad-seeds

En:

De tickets voor dit concert worden volledig op naam verkocht en namen worden gecontroleerd aan de deur.

Mooier kan niet.

Kudos voor de kaarten op naam. Ben wel heel benieuwd hoe hard dit zal gaan. Nick Cave was toch meer van de kleinere intiemere venue's maar gezien de festivaloptredens die hij heeft gedaan en de toenemende populariteit (grappig want Nick Cave ken ik sinds Murder Ballads en dat was 1996. We zijn dus nu een 23 jaar!! verder) kon het best nog wel eens hard gaan.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Steven Wilson in september volgend jaar in Ziggo Dome. Steengoede artiest maar verrassend grote zaal. De verwachtingen zijn blijkbaar hoog gespannen voor zijn nieuwe cd die in de zomer uitkomt.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Steven Wilson in september volgend jaar in Ziggo Dome. Steengoede artiest maar verrassend grote zaal. De verwachtingen zijn blijkbaar hoog gespannen voor zijn nieuwe cd die in de zomer uitkomt.

Dacht precies hetzelfde. Hij heeft nog niks te zoeken in de Ziggo Dome, maar blijkbaar zien ze dat anders. Denk echter wel dat ik deze laat schieten.
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
En om het succes van Beste Zangers nóg meer uit te melken is er op 23 mei een "Beste Zangers Live" concert in de Ahoy. Verkoop start vrijdag.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
73133066_10157694480050030_4900720266428022784_o.jpg


Die was ik even uit het oog verloren, ga denk ik wel kijken hier in de buurt (Mezz). Vond dat ze vroeger best leuke muziek hadden
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Gelukkig hebben we nog bands die niet mee gaan in de hype van vroeg aankondigen en extreem duur. Stereophonics 1 februari in AfasLive voor 40. Twee jaar geleden op Werchter verliefd geworden op deze band, hier ga ik wel heen. Tenminste lekker op een zaterdagavond dus zorgeloos biertjes wegtikken tussen een leger Engelsen.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
627
299
Gelukkig hebben we nog bands die niet mee gaan in de hype van vroeg aankondigen en extreem duur. Stereophonics 1 februari in AfasLive voor 40. Twee jaar geleden op Werchter verliefd geworden op deze band, hier ga ik wel heen. Tenminste lekker op een zaterdagavond dus zorgeloos biertjes wegtikken tussen een leger Engelsen.

Oeh, dat is een mooie prijs idd! Ik ben erg onder de indruk van ze geraakt toen ze het voorprogramma speelden van Bruce Springsteen op het Malieveld. Hele leuke band. Ook erg benieuwd naar het nieuwe album (Fly Like an Eagle is iig al een top nummer!).
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Carlos Santana en zijn band komen op dinsdag 31 maart naar de Ziggo Dome. Kaarten vanaf €59,00 (excl. servicekosten). Komen op deze manier wel veel leuke artiesten die Nederland weer aandoen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Carlos Santana en zijn band komen op dinsdag 31 maart naar de Ziggo Dome. Kaarten vanaf €59,00 (excl. servicekosten). Komen op deze manier wel veel leuke artiesten die Nederland weer aandoen.

Toffe act. Lijkt erop dat er alleen zitplaatsen te koop komen. Dit is toch geen muziek om uitsluitend bij te zitten? Of schatten ze het publiek niet meer in staat om 2 uur te staan?
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.489
3.648
Heb hem toen gezien op Bospop paar jaar terug, maar op de een of andere manier kwam het niet echt over en is me niet echt iets bijgebleven. Kan ook zijn door de korte setlist en het feit dat het mijn eerste festivaldag was. Het is wel echt een grootheid. Denk toch dat ik deze laat lopen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
wenteldave wrote:
Carlos Santana en zijn band komen op dinsdag 31 maart naar de Ziggo Dome. Kaarten vanaf €59,00 (excl. servicekosten). Komen op deze manier wel veel leuke artiesten die Nederland weer aandoen.

Toffe act. Lijkt erop dat er alleen zitplaatsen te koop komen. Dit is toch geen muziek om uitsluitend bij te zitten? Of schatten ze het publiek niet meer in staat om 2 uur te staan?
Nou, ik vind het anders best lekker om te zitten. Mij hoor je daarom ook niet klagen.
Maar nee, je hebt op zich wel een punt. Misschien omdat het veelal pingelen is en dat niet bepaald iets is om helemaal 'los op te gaan'?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Heb hem toen gezien op Bospop paar jaar terug, maar op de een of andere manier kwam het niet echt over en is me niet echt iets bijgebleven. Kan ook zijn door de korte setlist en het feit dat het mijn eerste festivaldag was. Het is wel echt een grootheid. Denk toch dat ik deze laat lopen.
Zeg, hoor eens, we gaan hier niks afdoen van de kwaliteiten van een grootheid, Ruben. Daar moet je boven staan :wink: Bah, dit ben ik niet van je gewend.
Ze mogen Winning overigens wel weer gaan spelen. Dat is toch zo'n heerlijk nummer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken