Concertaankondigingen

Fluxion

Gouden Tip
24 feb 2023
278
250
Yeat voor 60 euro is ook wel een dingetje hè. Misschien niet een hele gekke prijs, gezien zijn populariteit. Ik had eigenlijk wel eerder de AFAS verwacht. Maar toch wel flink aan de prijs imo.
 

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
589
513
Yeat voor 60 euro is ook wel een dingetje hè. Misschien niet een hele gekke prijs, gezien zijn populariteit. Ik had eigenlijk wel eerder de AFAS verwacht. Maar toch wel flink aan de prijs imo.
60 euro is insane, had m graag gezien. Eigenlijk zijn hype hiphop concerten altijd te duur… Wanneer ie een hele entourage mee zou nemen, dan zou ik er nog over twijfelen. Nu wordt het alleen als ik er met een goedkope swap heen kan
 
  • Leuk
Waarderingen: Fluxion

Fluxion

Gouden Tip
24 feb 2023
278
250
60 euro is insane, had m graag gezien. Eigenlijk zijn hype hiphop concerten altijd te duur… Wanneer ie een hele entourage mee zou nemen, dan zou ik er nog over twijfelen. Nu wordt het alleen als ik er met een goedkope swap heen kan
Dan is Ken Carson met 29 euro toch een heel stuk beter te betalen. Is natuurlijk ook wel wat minder populair, maar wel exact dezelfde doelgroep en toch een van de grotere namen in die scene.

Denk dat het voor mij ook wachten op een goedkope swap wordt, maar acht de kans wel heel klein. Ben ook geen die hard fan, maar het laatste album was best sterk. En alles bij elkaar kan ik stiekem toch best wel wat nummers van hem waarderen, ondanks de vele filler in zijn albums.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thieske

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
739
569
Dan is Ken Carson met 29 euro toch een heel stuk beter te betalen. Is natuurlijk ook wel wat minder populair, maar wel exact dezelfde doelgroep en toch een van de grotere namen in die scene.

Denk dat het voor mij ook wachten op een goedkope swap wordt, maar acht de kans wel heel klein. Ben ook geen die hard fan, maar het laatste album was best sterk. En alles bij elkaar kan ik stiekem toch best wel wat nummers van hem waarderen, ondanks de vele filler in zijn albums.
Moet zeggen dat Ken Carson voor 29 euro wel echt spotgoedkoop was hoor...
 

johanra

Randprogramma
13 sep 2021
241
688
Unearth op 20 Augustus naar JH Nijdrop, Opwijk met als support Titans & Straight To The Bar
Walls Of Jericho op 22 Augustus naar JH Nijdrop, Opwijk met als support Brothers Till We Die & Fatal Move
beide in verkoop hier
 
Laatst bewerkt:

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.712
8.619
Unearth op 20 Augustus naar JH Nijdrop, Opwijk met als support Titans & Straight To The Bar
Walls Of Jericho op 22 Augustus naar JH Nijdrop, Opwijk met als support Brothers Till We Die & Fatal Move
beide in verkoop hier
Toffe boekingen. Unearth is wel een aanrader, vorig jaar in Maastricht gezien en waren erg goed
Zijn deze net aangekondigd?
 

residentalien

Gouden Tip
2 mrt 2024
324
463
El Khat 27 Oktober naar Db’s
Maksim 8 Mei naar TivoliVredenburg, 9 Mei naar Rotown
Be Proud: Sef 12 Oktober naar Chassé Theater ism Mezz
Max Fry+Nothhingspecial 22 Augustus naar V11 ism Rotown
Travis 26 Augustus naar Paradiso
Nile+ Hideous Divinity+Intrepid+Pestifer 4 September naar p60, 12 September naar Iduna
Nina June 11 Oktober naar Hedon
Benny the Butcher 10 September naar Melkweg
MIRUSI MERGINA+ARTRODESE+BHLPL 13 September naar Stroomhuis
The Brede Sorum Quartet 17 September naar Neushoorn
The Seatsniffers 2 November naar Db’s
Jessica Pratt 3 November naar TivoliVredenburg
The Devon Allman Project 6 November naar LuxorLive, 9 November naar de Bosuil
The Hardkiss 18 November naar Paard
Habibi 22 November naar TivoliVredenburg
French Police 25 November naar Stroomhuis ism Effenaar
Floodlights 27 November naar Rotown, 29 November naar Paradiso
Candy Dulfer: We Funk Harder 30 November naar Hedon
Desire 3 December naar Ekko
Jaws the Shark 6 December naar W2
Demented Are Go 26 December naar Db’s

Hedon heeft een reeks nieuwe These go To Eleven shows; gratis allemaal en leuke line-ups:
Parks+Snackbar+Warm exit 5 september
Black Leather Jacket+Antillectual+Future Exes 3 Oktober
Uncle Arthur+Beter Leven+Gunmoll 7 November
Jaws the Shark+Plain Bizarre+Docile Bodies 5 December
 
  • Leuk
Waarderingen: JP5

residentalien

Gouden Tip
2 mrt 2024
324
463
Ags Connolly 10 januari naar Patronaat
Avantasia 26 Maart naar 013
Batushka(de niet goede)+Vltimas+God Dethroned 22 Oktober naar Dynamo
Bea and her Business 15 Oktober naar Bitterzoet ism Paradiso
Behemoth+ SATYRICON+Rotting Christ 13 April naar 013
BERGUR ANDERSON + GEIGEN + ECHO+SEASHELL 20 September naar Occii
Big Sleep 15 December naar Cinetol
Black Sabbitch 1 november naar de Helling, 2 November naar Bibelot
De Aftrap: o.a. Wodan Boys+Cobra the Impaler+Alta Luna 7 September naar ’T beest
Dj Habibeats 21 September naar Melkweg
Douglas First+Dawn Brothers 24 Oktober naar Gebouw T
Esprit D’air 18 April naar Effenaar
Etana 6 November naar TivoliVredenburg
FAMKE: Ep Release 30 Oktober naar Burgerweeshuis
Friese Vinyl Club: Moonloops 11 Oktober naar Neushoorn
Hellshock+Seein Red 2 Oktober naar Occii
Hollow Drifter+Cervus+Bismut 6 oktober naar Cinetol
Lakeview 4 December naar Melkweg
Maleek Berry 14 oktober naar Melkweg
Maskim 8 mei naar TivoliVredenburg
Noize MC 13 Oktober naar TivoliVredenburg
Raven+Lord Volture 4 Augustus is verzet naar hall of fame ipv Little Devil
TERZIJ DE HORDE + THROWING BRICKS + ONTAARD 17 oktober naar Db’s
Tobe Nwigwe op 30 september naar Melkweg
Wilted Woman+Sagat+TBZ 4 September naar Occii
Xandria+Sirenia 30 November naar de Pul
 

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
824
856
NL:
6 februari Doornroosje, Nijmegen
7 februari Grauzone festival, Den Haag
8 februari De Oosterpoort, Groningen

De website van Doornroosje geeft nog steeds 8 februari aan, dus hier gaat wat mis bij een van de partijen. Maar ik neem aan dat de datum van Doornroosje correct is.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.137
13.168
De website van Doornroosje geeft nog steeds 8 februari aan, dus hier gaat wat mis bij een van de partijen. Maar ik neem aan dat de datum van Doornroosje correct is.
Lijkt me ook dat Groningen en Nijmegen omgedraaid is. De Oosterpoort heeft in ieder geval geen plek in de grote en kleine zaal op de achtste, maar wel op de zesde.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lowlandicus

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
589
513
Lijkt me ook dat Groningen en Nijmegen omgedraaid is. De Oosterpoort heeft in ieder geval geen plek in de grote en kleine zaal op de achtste, maar wel op de zesde.
Maar op de tourposter (via instagram) staat Doornroosje op de 6e en Oosterpoort weer op de 8e…
 

Bijlagen

  • 97507F2B-8D2D-4CA6-8F3F-7118E3F8B943.jpeg
    97507F2B-8D2D-4CA6-8F3F-7118E3F8B943.jpeg
    175 KB · Weergaven: 24

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.137
13.168
Maar op de tourposter (via instagram) staat Doornroosje op de 6e en Oosterpoort weer op de 8e…
Nee, dat weet ik wel, alleen denk dat ze het om hebben gedraaid op de poster i.p.v. dat het verkeerd is geboekt. En anders is het best knap dat zoiets nog misgaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thieske

Gebruikers die dit onderwerp bekijken