Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voor mij in ieder geval het Amsterdams hipster-, lees praat-, publiek. Steevast het meest kutte publiek wat er is zoals ik het ervaar. Nog nooit een voorprogramma daar normaal kunnen zien.
Voor mij in ieder geval het Amsterdams hipster-, lees praat-, publiek. Steevast het meest kutte publiek wat er is zoals ik het ervaar. Nog nooit een voorprogramma daar normaal kunnen zien.
Kan me hier wel enigszins in vinden. Daarnaast vind ik de zaal ook te lang voor de breedte die het heeft. (mede) daarom beuken veel mensen zich hier sneller een weg naar voren.
Kan me hier wel enigszins in vinden. Daarnaast vind ik de zaal ook te lang voor de breedte die het heeft. (mede) daarom beuken veel mensen zich hier sneller een weg naar voren.
Radiohead in de (toen nog) Heineken Music Hall in 2016 trok echt een geweldig enthousiast en respectvol publiek, maar dat zal inderdaad ook vooral aan de band liggen lijkt me. Verder daar ook altijd wel aangename optredens bijgewoond, zoals The National in 2017.
Eerlijk gezegd had ik ook niet goedkoper verwacht. Prijzen stijgen en je krijgt er nog eens een orkest en koor bij. Niet realistisch voor 45 euro. Voor sit concert heb ik het er voor over