ja... deels met je eens.
Dat Styles uitzonderlijk populair is geloof ik wel, met de kans dat mensen wel iets voor over hebben ook, maar het is aan de prijs.
Maar wat ik uitzonderlijker vind, een outdoor gig eind april, dat is zeker gezien de gemiddelde wisselvallige lente weersomstandigheden in de benelux die periode heel vreemd. Zeker in de avond kan de temperatuur nog richting het vriespunt trekken. Het zal een middag evenement moeten zijn lijkt me dan, zoals Koningsdag in Nederland? Koningsdag dit jaar had in het zuiden 17 graden in de middag en droog, prima lenteweer. Maar 's avonds koelt het in april nog snel af.
Daarnaast, op het Werchter terrein, ruim 2 maanden voor Rock Wercher, waar normaal gezien Werchter evenementen rond de datum van Rock Werchter gehouden worden in verband met de terreinopbouw.
Plus, het is zo te zien een Harry Styles concert, wat ook uitzonderlijk is voor een Werchter evenement, je ziet toch vaker dat ze zo iets in pakken in een ruimer opgezet dagevenement met een Werchter-stempel.
Ook nog eens een dag midden in de week, meestal zie je imo toch Werchter evenementen meer in het weekend?
Kortom, als het correct is, dan wil Schueremans wel heel graag Harry Styles boeken om er een speciale dag op de Werchter weide van te maken met opbouw van het terrein.