Concertaankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.591
11.208
Zal ik Sam Smith ook nog even doen?

Candy Dulfer op 18 februari naar de Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop.
Black Box Revelation op 21 april naar Bitterzoet. Verkoop 21 oktober 10.00.
O.R.K. en Lizzard op 6 mei naar de Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop.
Shakatak en Tristan op 2 maart naar de Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop.
John Cale op 22 februari naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
Neet oét Lottum op 16 juli naar Paradiso. Verkoop 22 oktober 10.00.
Cristovám op 19 januari naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Sematary op 9 maart naar de Melkweg. Verkoop 1 november 10.00.
Biig Piig op 12 maart naar de Melkweg. Verkoop 28 oktober 11.00.
Sleeping with Sirens en Don Broco op 10 maart naar de Melkweg, Verkoop 26 oktober 10.00.
Maya Hawke op 3 maart naar de Melkweg. Verkoop 28 oktober 10.00, VVK 26 oktober 10.00.
Asphyx op 28 januari naar P60. Tickets zijn al in de verkoop.
Damian Wilson ook op 3 november (2023) naar de Bosuil. Tickets zijn al in de verkoop.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.591
11.208
O.R.K. en Lizzard ook op 16 april naar de Effenaar. Tickets zijn al in de verkoop.
Extra show The Teskey Brothers op 11 maart. Tickets zijn al in de verkoop.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Omtrent de show van Sigur Ros in Vorst Nationaal (2 november) onderstaande e-mail gekregen:

"Je kocht tickets voor het concert van Sigur Rós op woensdag 2 november 2022 in Vorst Nationaal voor het staand middenplein.

Om jouw comfort tijdens deze show te verhogen, werd besloten om over te schakelen naar een zittend middenplein. De zitplaatsen zijn ongenummerd en genieten het 'first come, first served' principe.

Wij hopen dat je op deze manier optimaal van de intieme muziek van Sigur Rós kan genieten."

Vreemd, die show is overigens zo goed als uitverkocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.021
8.664
Omtrent de show van Sigur Ros in Vorst Nationaal (2 november) onderstaande e-mail gekregen:

"Je kocht tickets voor het concert van Sigur Rós op woensdag 2 november 2022 in Vorst Nationaal voor het staand middenplein.

Om jouw comfort tijdens deze show te verhogen, werd besloten om over te schakelen naar een zittend middenplein. De zitplaatsen zijn ongenummerd en genieten het 'first come, first served' principe.

Wij hopen dat je op deze manier optimaal van de intieme muziek van Sigur Rós kan genieten."

Vreemd, die show is overigens zo goed als uitverkocht.
Speciaal. Nu snap ik dat de muziek zich goed leent voor een zittend publiek, maar on dit zo laat nog te veranderen.

Ik had in ieder geval al tribunetickets dus voor ons verandert er niets neem ik aan.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.591
11.208
Omtrent de show van Sigur Ros in Vorst Nationaal (2 november) onderstaande e-mail gekregen:

"Je kocht tickets voor het concert van Sigur Rós op woensdag 2 november 2022 in Vorst Nationaal voor het staand middenplein.

Om jouw comfort tijdens deze show te verhogen, werd besloten om over te schakelen naar een zittend middenplein. De zitplaatsen zijn ongenummerd en genieten het 'first come, first served' principe.

Wij hopen dat je op deze manier optimaal van de intieme muziek van Sigur Rós kan genieten."

Vreemd, die show is overigens zo goed als uitverkocht.
Dacht ik gisteren ook in Oslo Spektrum. Weet vrijwel zeker dat dat staanplaatsen waren, maar toen ik binnenliep was opeens ook alles veranderd in zitplaatsen. Op zich vond ik dat wel beter passen bij het concert, maar gek is het wel.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.591
11.208
Nils Frahm op 11 mei met een extra show naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Band with Benefits op 20 oktober naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Lovejoy op 11 april naar Bitterzoet. Verkoop 24 oktober 11.00.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD en Black Lies

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.786
3.736
Geen idee waar ik dit anders neer moet zetten, maar ik weet nu ook wat het sportpaleis is.
Al een aantal maal vanaf Charleroi gevlogen en nu ook weer. En heb me al die keren afgevraagd (altijd was het donker) als we langs Antwerpen kwamen wat die uit de kluiten gewassen en raarvormige circustent was.
Nou dat dus
 
  • Haha
Waarderingen: Yannick en wenteldave

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.167
Om jouw comfort tijdens deze show te verhogen, werd besloten om over te schakelen naar een zittend middenplein. De zitplaatsen zijn ongenummerd en genieten het 'first come, first served' principe.
Eh wat kut is dit zeg? Goed dat ik niet ga.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Beste wel schandalig eigenlijk. Ik ga heel bewust niet naar zit concerten om dat het ik de beleving dan minder vind. Dus best raar dat ze dat zomaar even aanpassen uit het niets.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.272
3.848
Belachelijk inderdaad. Dat was voor mij de hoofdreden om Tool dit jaar te skippen. Ik wil staan, bewegen en naar andere plekken lopen als daar het geluid en de sfeer beter is.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.080
i just leave this here then...

Gisteren in Los Angeles was Beyonce aanwezig bij Wearable Art Gala.
Er was ook een veiling... waaronder vip kaarten voor een concert naar keuze in de wereldtournee van Beyonce in 2023...


Screenshot_20221023-205312-583.png

fyi, dit is imo een soort van Tour aankondiging! Toch?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Zitconcerten werken prima voor mij. Heb niet altijd zin om in de drukte te staan en irriteer me al snel al mensen om mij heen die zich niet gedragen. Wat betreft Sigur Ros lijkt het mij juist ideaal om te zitten..
O ik snap best dat mensen dat willen. Heb ik ook niets op tegen. Seated concert is ook prima als je dat van te voren gewoon netjes aankondigt.

Maar ik vind zo'n plotse change gewoon niet tof. Voor mij zou dat gewoon een reden zijn om geen concertkaartje te kopen. Dat zijn wat mij betreft zaken waar je van te voren over moet nadenken. Niet achteraf.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
O ik snap best dat mensen dat willen. Heb ik ook niets op tegen. Seated concert is ook prima als je dat van te voren gewoon netjes aankondigt.

Maar ik vind zo'n plotse change gewoon niet tof. Voor mij zou dat gewoon een reden zijn om geen concertkaartje te kopen. Dat zijn wat mij betreft zaken waar je van te voren over moet nadenken. Niet achteraf.
Geldt dit eigenlijk ook voor de AFAS show ja? Heb er niks van voorbij zien komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Geldt dit eigenlijk ook voor de AFAS show ja? Heb er niks van voorbij zien komen.
Dunno... Ik heb geen kaartje (lang over na zitten denken, maar overvolle agenda helaas). Maakt eigenlijk ook niet heel veel uit of het tof is of niet waar de locatie is lijkt me.
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
777
1.610
Geldt dit eigenlijk ook voor de AFAS show ja? Heb er niks van voorbij zien komen.
Ben ik ook erg benieuwd naar nu.

Er staat momenteel bij de tickets nog steeds 'Staanplaatsen met beperkt aantal zitplaatsen'. Dus tenzij we er iets over horen ga ik van staanplaatsen uit.
 

coolstom

Playlistbediener
8 jan 2019
33
12
Omtrent de show van Sigur Ros in Vorst Nationaal (2 november) onderstaande e-mail gekregen:

"Je kocht tickets voor het concert van Sigur Rós op woensdag 2 november 2022 in Vorst Nationaal voor het staand middenplein.

Om jouw comfort tijdens deze show te verhogen, werd besloten om over te schakelen naar een zittend middenplein. De zitplaatsen zijn ongenummerd en genieten het 'first come, first served' principe.

Wij hopen dat je op deze manier optimaal van de intieme muziek van Sigur Rós kan genieten."

Vreemd, die show is overigens zo goed als uitverkocht.

Ik las op de Sigur Ros fora dat Sigur Ros zelf (of het management) laatst beslist heeft dat bij staande concerten de setlist ingekort moet worden aangezien bij de staande mensen de concentratie na enige tijd verdwijnt. Dus bij staande concerten is de setlist tot 5 nummers korter dan bij een volledig zittend publiek.
Ik denk dat hier de reden ligt van de wijziging.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Joss