Concertaankondigingen

Lankum op 28 april naar Tolhuistuin. Verkoop 28 oktober 10.00.
KRS-One ook op 8 december naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
Extra shows Jett Rebel. 18 december Bitterzoet, 27 december Paard, 28 december Neushoorn, 29 december de Nieuwe Nor, 30 december de Spot. Verkoop 28 oktober 12.00.

Edit: Ja, moet je me niet voor zijn, verdorie. Van mij mag ie Teun!

• Leuk
Waarderingen: Black Lies en MarkD
Benjamin Clementine op 23 september naar Koninklijk Circus, verkoop vanaf vrijdag 4/11.

Helaas worden Sportpaleis shows altijd goed verborgen, dus ik kan jullie niet helpen met de aankondiging van vrijdag.

Lankum op 28 april naar Tolhuistuin. Verkoop 28 oktober 10.00.
KRS-One ook op 8 december naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
Extra shows Jett Rebel. 18 december Bitterzoet, 27 december Paard, 28 december Neushoorn, 29 december de Nieuwe Nor, 30 december de Spot. Verkoop 28 oktober 12.00.

Edit: Ja, moet je me niet voor zijn, verdorie. Van mij mag ie Teun!
:ROFLMAO:

Op de fiets dus.
Edit: Ja shitzooi. Hoezo zet je KRS en Joey Bada$$ op dezelfde dag... Keuze keuze, denk KRS.

Plini op 4 maart naar 013 (Next). Verkoop 31 oktober 10.00. Jongens, dat moet je echt gaan zien als je van instrumentale muziek houdt. Geweldige band!
AJ Plug op 5 februari naar de Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop.
BBNO$ op 4 april naar de Melkweg. Verkoop 28 oktober 10.00.
Gladde Paling op 26 april naar 013 (Main). Is een Koningsnachtfeestje. Verkoop 4 november 10.00.
DMA's op 24 april naar de Melkweg, Verkoop 28 oktober 10.00.
Ron Pope op 24 september naar de Melkweg. Verkoop 28 oktober 10.00, VVK 27 oktober 10.00.
Henry Rollins op 13 maart naar 013 (Main). Verkoop 3 november 10.00, VVK 1 november 10.00.
KRS-ONE op 4 december naar de Effenaar. Verkoop 28 oktober 10.00.
DVSN op 28 januari naar de Melkweg. Verkoop 4 november 10.00, VVK 3 november 10.00.
BRUIT ≤ ook op 15 december naar de Oefenbunker in Landgraaf. Tickets zijn al in de verkoop.
Henry Rollins, spoken word neem ik aan?

Dat kunnen we helaas niet zien. Zou me inderdaad niks verbazen, al is hij ook gewoon een 'normale' muzikant.

Lijkt me gewoon dat hij deze alsnog in komt halen. Of hij moet hem destijds juist afgelast en niet verplaatst hebben omdat hij klaar was met die spoken word 😅

De nieuwe single van Rihanna heet "Lift Me Up". Of is dat te obvious als hint?
Zou wel eens goed kunnen. Op de foto van het account van het Sportpaleis staat er ook een trap. "In de lift", de trap op de foto,... het moet uiteindelijk ergens naar hinten.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Ik weet dat de Pulp-reünie een feit is, maar ik vind het nog steeds te mooi om waar te zijn om te mogen hopen op een show in Nederland. Fingers crossed!

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Zullen morgen wel beginnen met in ieder geval Isle of Wight, TRNSMT en een grote openlucht show in Londen. Primavera zal ook twee keer een zekerheidje zijn, dus dan blijven er weinig mogelijkheden over vrees ik.

Zullen morgen wel beginnen met in ieder geval Isle of Wight, TRNSMT en een grote openlucht show in Londen. Primavera zal ook twee keer een zekerheidje zijn, dus dan blijven er weinig mogelijkheden over vrees ik.
dat Latitude om zelfde tijd met een aankondiging komt, is wel ietsje te opvallend

Users who are viewing this thread