Concertaankondigingen

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Wat maakt mensen zo enthousiast over de Tolhuistuin? Ik heb er een aantal concerten gezien, niks op aan te merken maar ook weinig bijzonders aan. Paradiso heeft toch een stuk meer sfeer, en de Melkweg heeft ook prima zalen. Bitterzoet is ook een leuke plek. Gashouder ga ik eind van de week voor het eerst heen, maar schijnt ook heel tof te zijn. Wat maakt dat het redelijk nietszeggende zaaltje van de Tolhuistuin de beste is van allemaal?
Paradiso is totaal niet gemaakt voor grote mensenmassa. Die zaal heeft misschien sfeer, maar die sfeer verdwijnt als sneeuw voor de zon als het is uitverkocht. Het geluid is ook 9 van de 10 keer net goed, helemaal op het balkon. Hopelijk wordt alles beter na de verbouwing. Melkweg kleine zaal is wel prima, maar de grote zaal is ook niet sterk.

Tolhuistuin is qua geluid echt subliem. Keer of 10 geweest, maar echt elke keer onder de indruk geweest. En om Tolhuistuin een 'nietszeggend zaaltje' te noemen, sla je de plank even volledig mis dus ik weet ook niet in hoeverre ik je bericht serieus moet nemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Franzzz

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
274
221
Heel benieuwd hoe Blur gaat verkopen. Ik had Afas verwacht.
Afas was zo uitverkocht geweest. Ziggo Dome zullen ze misschien niet helemaal vullen. Maar 20 jaar niet in Nederland geweest en tegenwoordig verkoopt bijna alles vrij rap Afas of Ziggo uit.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken