US Coachella 2024

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.298
6.496
Ja vind haar stem heel laag in de mix zitten, vaak onverstaanbaar.

Bizarre productie op dat podium wel.
Lijkt nu (Ride) wat gefixt te zijn. Ik vond het tot nu toe vrij krakerig, onverstaanbaar en niet met overtuiging gezongen.

Productie is lekker op z'n Coachella's ja. Die schermen daar helpen natuurlijk ook enorm mee
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.958
8.602
Lijkt nu (Ride) wat gefixt te zijn. Ik vond het tot nu toe vrij krakerig, onverstaanbaar en niet met overtuiging gezongen.

Productie is lekker op z'n Coachella's ja. Die schermen daar helpen natuurlijk ook enorm mee
Ja ze zingt live altijd wel een beetje met de handrem op. Ook dat publiek laten meezingen doet ze altijd. Leek ook wat zenuwachtig. Maar vet universum die ze hier creëert hoor.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.298
6.496
Ja ze zingt live altijd wel een beetje met de handrem op. Ook dat publiek laten meezingen doet ze altijd. Leek ook wat zenuwachtig. Maar vet universum die ze hier creëert hoor.
Zeer zeker. Ziet er visueel goed uit. Ik kan me ook voorstellen dat als je er bij bent, je er goed in op kan gaan.

Dat met de handrem hoor je nu bij Chemtrails ook wel, maar toch klinkt het een stuk beter dan in het begin. Ik versta het nu iig en kan haar goed onderscheiden van de achtergrondzangeressen. Stukken door het publiek laten meezingen kan ik btw prima hebben zoals zij het doet. Gewoon af en toe
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
773
719
Ze ziet er ook stuk scherper uit dan toen ik ze zag op hyde park. Paar kilo'kes afgevallen.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.179
2.999
Die Justice productie zag er inderdaad geweldig uit!
Ook al Ateez en Brittany Howard opgehad. Straks nog BCNR en die hele Mojave lineup even checken en dan vanavond op het gemak de grote Lana show terugkijken. Genieten zo.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.899
6.121
Heeft Lana nu serieus The Caretaker als outro song gebruikt haha. Damn.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.179
2.999
Beetje te jong om opgegroeid te zijn met No Doubt maar dit is toch wel een schot in de roos. Heerlijke show!
Zometeen Tyler kijken, eerste reacties die ik overal lees zijn heel positief dus benieuwd naar!

Ice Spice gaf waarschijnlijk de beste show van haar leven, al ligt de lat daarvoor natuurlijk vrij laag. Grimes was een dikke flop. Lesserafim viel vocaal door de mand maar op zich wel entertaining.
 
  • Leuk
Waarderingen: Fluxion en yannickd

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.958
8.602
Die show van Lana was ook best aan de saaie kant.
Nochtans niet op een centje gekeken qua showelementen, dansers en props. Billie als special guest. Maar afgaande van die stream wel eens dat er weinig energie in de lucht hing idd.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken