US Coachella 2024

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.399
5.127
En nu valt mijn oog op Orbital. Ook een naam die ik nog eens wil zien. Bij sommige namen moet ik wel even Googlen hoor. Peso Pluma bijvoorbeeld, al is dat stiekem wel weer leuk om dat je eens wat andere muziek onder de oren krijgt.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.211
3.037
Tja, zoals altijd wel weer enkele leuke verrassingen maar in zijn geheel is dit niet meteen de meest spectaculaire Coachella lineup. Vooral die zondag is best zwak. Ook een pak minder namen dan anders.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.072
8.717
Ja je zou je er wel vermaken, maar ik heb de line-ups wel beter gezien van Coachella. Het voelt dit jaar ook niet heel exclusief aan ofzo?
Ja, zeer zeker dat er al betere lineups geweest zijn, maar toch: deze en de lineup van vorig jaar zijn weer een stuk beter dan dat wat er de jaren daarvoor gepresenteerd werd.

Die laatste dag is voor mijn smaak wel mager. Als No Doubt daar staat zou het de boel ook wat balanceren...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: team-0

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.072
8.717
Het blokkenschema is er!
Toch weer veel zin om dit weekend lekker in de zetel te liggen en de livestreams te kijken.
Blur die eventjes om 19u mag aandraven is opvallend. Maar Jezus wat een mooie dag is die tweede dag.

Erika de Casier> Young Fathers> RAYE> Vampire Weekend> Last Dinner Party> Bleachers> Blur> Jungle> No Doubt> Gasaffelstein> Tyler the Creator/Orbital

Festivaldagje hoor.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.995
567
Blur die eventjes om 19u mag aandraven is opvallend. Maar Jezus wat een mooie dag is die tweede dag.

Erika de Casier> Young Fathers> RAYE> Vampire Weekend> Last Dinner Party> Bleachers> Blur> Jungle> No Doubt> Gasaffelstein> Tyler the Creator/Orbital

Festivaldagje hoor.
Geweldige dag... Maar je kunt gerust wat later opstaan hoor, Erika de Casier was echt een aanfluiting op BKS.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.926
1.872
Die Quasar stage heeft het ook druk op de zaterdag en zondag he.
Jamie XX x Floating Points x Daphni is wel heel sick trouwens
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante en Thisso

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.337
6.567
Wakker worden in het tweede weekend van april en de livestream Coachella aanzetten. Justice begint bijna een kwartier te laat aan de set, dus eventjes Hatsune Miku gekeken. Concept was met een hollogram wel geinig geweest, maar zo op een scherm voelt toch wel erg cheap.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.072
8.717
Ik snap niets van die livechat daar. 😅 Maar goed, eens zien of Lana hier eens op tijd begint.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken