clash of acts 2017

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Muse is inmiddels geen underdog meer, moet jij je stem niet aanpassen?

whehehehe
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Gaan Foo Fighters en fucking Muse en dit echt winnen? :lol:
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Gaan Foo Fighters en fucking Muse en dit echt winnen?
1f606.svg

Counterattack!

Muse 7 – Radiohead 4

Foo Fighters 6 – Pink Floyd 5
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Appeltje eitje dit! Radiohead is niks, Muse is geweldig!

Muse 8 - Radiohead 7

Pink Floyd heeft toffere nummers maar ook ontzettende kutmuziek gemaakt, dus Foo Fighters

Foo Fighters 8 - Pink Floyd 7
 

EAZy

Campingartiest
19 feb 2017
65
66
Appeltje eitje dit! Radiohead is niks, Muse is geweldig!

Muse 8 – Radiohead 7

Pink Floyd heeft toffere nummers maar ook ontzettende kutmuziek gemaakt, dus Foo Fighters

Foo Fighters 8 – Pink Floyd 7

Zoals mijn zoon van 15 ook direct zou zeggen, dit is per se niet correct geformuleerd. Jij vindt het niks en jij vindt het geweldig. Ik vind Radiohead Kunst en Muse gewoon lekkere muziek. Ditzelfde geldt, vind ik, weliswaar in iets minder mate, voor FF - Pink F
 

Bianca

Randprogramma
1 mrt 2017
131
0
Laatst Radiohead live op tv gezien. Was er niet van onder de indruk. Stem gaat dan ook naar Muse.

Muse 9 – Radiohead 7


Heb he-le-maal niks met FF, dus dan maar PF

Foo Fighters 8 – Pink Floyd 8


 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Laatst Radiohead live op tv gezien. Was er niet van onder de indruk. Stem gaat dan ook naar Muse.

Ja, want laat ons vooral afgaan op 1 concert die je eens op TV zag.

Op basis waarvan stemmen we? De muziek toch?
 

Bianca

Randprogramma
1 mrt 2017
131
0
Bianca wrote:
Laatst Radiohead live op tv gezien. Was er niet van onder de indruk. Stem gaat dan ook naar Muse.


Ja, want laat ons vooral afgaan op 1 concert die je eens op TV zag.

Op basis waarvan stemmen we? De muziek toch?


Ja laten we eens lekker negatief reageren op hoe iemand zijn stem keuze bepaald!

Iedereen heeft z'n eigen redenen waarom hij/zij een punt geeft aan diegene.

Had ook niks kunnen neerzetten en gewoon m'n stem kunnen uitbrengen.

Tuurlijk stem ik voor muziek en dat is in dit geval Muse.
 

Michiel1617899561

Randprogramma
12 nov 2016
171
0
Muse 9 - Radiohead 8

2 favoriete bands van mij, al beide live gezien, maar het toppunt van Muse ligt toch echt al 5-10 jaar geleden ook qua liveshows, wat zijn die afgezwakt naar een onorginele liveact waar publiekspleasing voor kwaliteit gaat. Ook de reden dat mijn voorkeur naar Radiohead is verschoven de laatste 3 jaar en de subtiliteit en kwaliteit bij elk album en hun live-optredens geven me toch weer gelijk. Is er echt oprecht iemand die de laatste 2-3 albums van Muse goed vindt? Radiohead is veel consistenter en vraagt geduld om te apprecieren maar eenmaal dat gebeurt, zal iedereen het met me eens zijn dat Radiohead een pak boven Muse staat.

Foo Fighters 8 - Pink Floyd 9

Vooral door de invloed die Pink Floyd heeft gehad op de muziek in totaal, denk dat er bijna geen enkele band niet beïnvloed is door hen.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Muse 9 – Radiohead 8

2 favoriete bands van mij, al beide live gezien, maar het toppunt van Muse ligt toch echt al 5-10 jaar geleden ook qua liveshows, wat zijn die afgezwakt naar een onorginele liveact waar publiekspleasing voor kwaliteit gaat. Ook de reden dat mijn voorkeur naar Radiohead is verschoven de laatste 3 jaar en de subtiliteit en kwaliteit bij elk album en hun live-optredens geven me toch weer gelijk. Is er echt oprecht iemand die de laatste 2-3 albums van Muse goed vindt? Radiohead is veel consistenter en vraagt geduld om te apprecieren maar eenmaal dat gebeurt, zal iedereen het met me eens zijn dat Radiohead een pak boven Muse staat.

Ja, ik vind de laatste albums van Muse zeker goed en zal het nooit eens zijn met je laatste stelling en er zullen er vele met mij eens zijn!
 

Michiel1617899561

Randprogramma
12 nov 2016
171
0
Ja, ik vind de laatste albums van Muse zeker goed en zal het nooit eens zijn met je laatste stelling en er zullen er vele met mij eens zijn!

Ik herken gewoon veel argumenten van jullie die ik 3 jaar geleden zelf ook zou gezegd hebben, daarom is het vermoeden bij mij bij de meeste dat ze over een paar jaar exact hetzelfde zullen zeggen als mij als ze eens de tijd nemen om naar Radiohead te luisteren en te waarderen. Er zullen er nog altijd zijn die Muse beter vinden, dat is smaak, maar bij zo'n poll op het forum is altijd het nadeel dat mensen stemmen die misschien van beide of één van de bands 3 nummers/hits kennen.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.981
2.024
Muse wint het bij mij, hun muziek spreekt me meer aan.
Muse 10 – 10 Radiohead

Pink Floyd, uiteraard.
Foo Fighters 8 – Pink Floyd 11

Jammer dat ik dit nu pas zie.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Muse 11 - Radiohead 10

100 keer liever wat 'gemakkelijke gitaren dan dat 'moeilijke' gejammer ;)
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken