Campingervaringen Pukkelpop!

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.094
577
Denk niet dat je dat voor elkaar gaat krijgen dat zij ook stiekem naar Chill kan. Zelfs als je zegt dat ze in een al opgezette tent blijft slapen. Zal toch blijven zoeken naar een kaart voor Chill. Meestal lukt dat wel als de donderdag in de buurt komt. Dan zijn mensen ziek of kunnen ze vanwege andere omstandigheden niet en moeten ze hun kaart verkopen.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.323
3.272
Hoe streng is de security als het gaat om bij de camping naar binnen lopen waar je geen kaartje voor hebt? Op sommige festivals checken ze snacht’s bijvoorbeeld niet je bandje.. mijn vriendin ligt nu namelijk in haar eentje op de relax camping terwijl de rest van de groep op chill zit.. hoe erg checken ze polsbandje enzo?

Pukkelpop controleert op alle vlakken streng.

RIP je vriendin.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.094
577
Ik zie ook dat je op de site geen aparte camping kan aanbieden, het enige is dus proberen een combi met chill te krijgen en dan je combi met relax te verkopen. Sowieso ben je dan 2 maal 16 euro kwijt en de vraag wat je voor het ticket krijgt en moet betalen.

@Special Monkey: ze gaat niet dood. Integendeel. Zij gaat als enige van de groep op tijd slapen.
 

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
591
513
Zou iemand willen ruilen van camping bandje chill naar relax?
In het geweldig chaotische systeem van Pukkelpop gevonden dat je campingtickets kunt omruilen voor de andere camping, zie onderstaande link:

“Je kocht een festivalticket zonder camping, maar hebt besloten om toch te blijven logeren?
Wil je graag veranderen van Camping Relax naar Camping Chill?
Scroll naar beneden en bestel je campingticket voor Camping Chill/Camping Relax of maak de switch.”

Omruilen van chill naar een Relax ticket lijkt me niet mogelijk, aangezien deze camping helemaal vol is. (Maar dit is natuurlijk niet relevant voor jou)
 

Zavko

Nieuw lid
9 aug 2024
2
0
Hallo, We zien dat donderdag om 9 uur 's ochtends campin Chill open gaat. We moeten uit noord Nederland komen, dus best een eind rijden en dan is 9 uur best vroeg. Maar we zijn met 9 (!) tenten en willen graag bij elkaar staan. Wat denken jullie? Moeten we er gelijk om 9 uur zijn. Of zou het om bijvoorbeeld 11 uur ook nog wel lukken?
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
852
1.397
Hallo, We zien dat donderdag om 9 uur 's ochtends campin Chill open gaat. We moeten uit noord Nederland komen, dus best een eind rijden en dan is 9 uur best vroeg. Maar we zijn met 9 (!) tenten en willen graag bij elkaar staan. Wat denken jullie? Moeten we er gelijk om 9 uur zijn. Of zou het om bijvoorbeeld 11 uur ook nog wel lukken?
Het lukt sowieso wel maar als je bij elkaar wilt staan moet je er of heel vroeg zijn of laat in de middag/begin avond omdat in België de camping vakken meter voor meter open en savonds als de meeste staan gaat het in wat grotere vakken
 
  • Leuk
Waarderingen: Zavko

planettelex

Playlistbediener
12 jun 2018
28
14
Hallo, We zien dat donderdag om 9 uur 's ochtends campin Chill open gaat. We moeten uit noord Nederland komen, dus best een eind rijden en dan is 9 uur best vroeg. Maar we zijn met 9 (!) tenten en willen graag bij elkaar staan. Wat denken jullie? Moeten we er gelijk om 9 uur zijn. Of zou het om bijvoorbeeld 11 uur ook nog wel lukken?
Ik heb zelf geen recente ervaring met camping Chill (laatste jaren vooral camping Relax) maar zolang er plek is op de camping maakt het niets uit hoe laat je komt. Zelfs op donderdagavond en waarschijnlijk zelfs vrijdagochtend kun je met 9 tenten bij elkaar liggen. Het is niet zo dat je de camping oploopt en zelf je plek kan uitkiezen. Het campeerterrein wordt letterlijk meter voor meter vrij gegeven. Arriveren direct als de camping open gaat is wat mij betreft zelfs niet wenselijk omdat tentjes dan nóg dichter op elkaar worden gebouwd dan wanneer je een paar uur later komt. Wij hebben vorig jaar op donderdagavond probleemloos 5 tenten bij elkaar kunnen opzetten op camping Relax, en ik zag dat er op vrijdagochtend nog steeds genoeg plek was voor (groepen) nieuwkomers, ondanks dat de camping was uitverkocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Zavko

boilerfun

Playlistbediener
1 mrt 2024
48
14
Ik heb 1 jaar op chill gelegen en 1 jaar op relax maar mijn slaapervaringen op chill zijn toch een stuk beter hoor
Wat was de ervaring dan ?
Wij staan op relax dit jaar met de tent, hopende dat we daar net wat beter zouden slapen 😅
 

planettelex

Playlistbediener
12 jun 2018
28
14
Ik heb vorig jaar boven verwachting goed geslapen op camping Relax, niet of nauwelijks last gehad van lawaai. Maar je moet inderdaad een beetje geluk hebben met je buren.
 
  • Leuk
Waarderingen: boilerfun

boilerfun

Playlistbediener
1 mrt 2024
48
14
De eerste camping ervaring op camping Relax, het was er gezellig!
Leuke sfeer, maar maximum 4 uurtjes slaap.
Dat weegt wel door 😅
Zijn er eigenlijk nog opties in de buurt om te camperen / overnachting ?
Volgend jaar zowieso terug!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken