Camping ervaringen

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
In Haacht zitten 2 supermarkten waar je sowieso blikbier kunt kopen. Wel een stukje lopen (3 kwartier). Weet eigenlijk niet of er in Werchter zelf een supermarkt zit.

In Werchter zit een ieniemienie klein supermarktje! Stel je loopt door de uitgang van het festivalterrein, loop je naar rechts, dan een bruggetje over. Dan kom je langs een kerk, daar ga je rechtdoor en dan zie je een miniscuul supermarktje. Ongeveer 5 minuten lopen is het vanaf het festivalterrein!
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
893
304
Een beetje late reactie op de ervaringen met 'The Hive'.
Ik moet zeggen dat het mij nogal tegenviel.
Het was een gigaterrein met tegen de 30.000 campinggasten.
Het aanbod van eten en drinken ging op zich wel, en ik moet zeggen dat ik de prijzen ook wel redelijk vond.
Het is toch wel een klein stukje lopen naar het festivalterrein.

Dit jaar gaan we de A1-camping proberen. Dat zag er op zich wel gezellig uit en leek in 2014 maar voor de helft bezet.
En omdat we uit Nederland komen, maar wel op tijd op het festivalterrein willen zijn (vorig jaar hoorde ik van mijn broer dat er wel tot 2,5 uur wachttijd was bij de ingang) gaan we de avond tevoren eerst lekker in een hotel in Leuven, zodat we donderdagochtend op tijd richting de camping kunnen gaan.
 

Rutger

Randprogramma
27 mei 2014
103
0
Het kan zijn dat ik verkeerd zoek of dat ik er overheen lees maar tot hoe laat is The Hive open? Tot maandag 12 uur smiddags ofzo?
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Het kan zijn dat ik verkeerd zoek of dat ik er overheen lees maar tot hoe laat is The Hive open? Tot maandag 12 uur smiddags ofzo?

Klopt, maar als je iets later weggaat is het ook geen enorm probleem, vorig jaar was ik pas om één uur weg.
 

Rutger

Randprogramma
27 mei 2014
103
0
Thanks! Weet je toevallig ook hoelang het ongeveer lopen is vanaf The Hive naar het festivalterrein? Vind 's ochtends naar het festivalterrein lopen altijd wel gezellig, als het maar geen tering eind ver is :p
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.157
4.281
Hangt een beetje af waar je op THE Hive staat. Afstand op de camping kan langer lopen zijn, dan naar het festivalterrein. Klein kwartiertje lopen, denk ik?
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Hangt een beetje af waar je op THE Hive staat. Afstand op de camping kan langer lopen zijn, dan naar het festivalterrein. Klein kwartiertje lopen, denk ik?

zoiets is t inderdaad, 10 minuten/kwartiertje

's avonds is ook altijd mega gezellig als t super druk is en ook iedereen langs de weg in die kraampjes staat
 

Parpes

Nieuw lid
20 apr 2015
1
0
Op de website van Rock Werchter staat:

Ligging campings

Rond het festivalterrein liggen een tiental campings, allen uitgebaat door plaatselijke verenigingen. De campings worden ingedeeld in 3 zones:

Zone A langs de invalsweg vanuit Haacht (enkel bereikbaar via Haacht)
Zone B langs de invalsweg vanuit Rotselaar (enkel bereikbaar via Rotselaar en via de E314)
Zone C langs de baan Betekom-Werchter en langs de ring van Werchter (enkel bereikbaar via Tremelo en Aarschot)

Heeft iemand enige idee welke campings dit zijn? Zijn dit dezelfde campings als vorig jaar?
Aangezien ik op internet had gelezen dat camping C3 dit jaar er niet zou zijn. Ook de website van andere campings zijn (nog) niet geupdate.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Op de website van Rock Werchter staat:

Ligging campings

Rond het festivalterrein liggen een tiental campings, allen uitgebaat door plaatselijke verenigingen. De campings worden ingedeeld in 3 zones:

Zone A langs de invalsweg vanuit Haacht (enkel bereikbaar via Haacht)
Zone B langs de invalsweg vanuit Rotselaar (enkel bereikbaar via Rotselaar en via de E314)
Zone C langs de baan Betekom-Werchter en langs de ring van Werchter (enkel bereikbaar via Tremelo en Aarschot)

Heeft iemand enige idee welke campings dit zijn? Zijn dit dezelfde campings als vorig jaar?
Aangezien ik op internet had gelezen dat camping C3 dit jaar er niet zou zijn. Ook de website van andere campings zijn (nog) niet geupdate.

Zijn volgens mij dezelfde plekken. The Hive is sowieso zone A en ligt op 10-15 minuten lopen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.157
4.281
Op de website van Rock Werchter staat:

Ligging campings

Rond het festivalterrein liggen een tiental campings, allen uitgebaat door plaatselijke verenigingen. De campings worden ingedeeld in 3 zones:

Zone A langs de invalsweg vanuit Haacht (enkel bereikbaar via Haacht)
Zone B langs de invalsweg vanuit Rotselaar (enkel bereikbaar via Rotselaar en via de E314)
Zone C langs de baan Betekom-Werchter en langs de ring van Werchter (enkel bereikbaar via Tremelo en Aarschot)

Heeft iemand enige idee welke campings dit zijn? Zijn dit dezelfde campings als vorig jaar?
Aangezien ik op internet had gelezen dat camping C3 dit jaar er niet zou zijn. Ook de website van andere campings zijn (nog) niet geupdate.

https://www.facebook.com/CampingC3 Ziet er uit dat C3 gewoon doorgaat.
 

Rutger

Randprogramma
27 mei 2014
103
0
Hoe streng controleren ze op The Hive op drank en wiet enzo? word je gelijk van de camping en het festival af gegooid als ze ontdekken dat je wat bij je hebt? of nemen ze het alleen in beslag en mag je gewoon verder?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.157
4.281
Bij the Hive letten ze wel wat meer op het aantal blikken bier p.p wat je meeneemt. Je mag maximaal 12 meenemen.
De wiet goed wegstoppen in je bagage en je krijgt het wel naar binnen.

Vorig jaar stond er wel politie met honden op de weg. Werd een vriend van me erg zenuwachtig van...

Kom je met de auto, dan kun je het beste een paar keer op en naar lopen en steeds 12 blikken meenemen.
 

Charlotte

Playlistbediener
11 dec 2014
9
0
Zoeken ze ook wel je tassen door enzo? Als je een fles drank in je tas zou stoppen zouden ze die dan vinden?
 

Charlotte

Playlistbediener
11 dec 2014
9
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Paddy wrote:</div>
De wiet goed wegstoppen in je bagage en je krijgt het wel naar binnen.

Top! Ook enig idee hoe ze reageren op wiet op het festivalterrein zelf?

Haha volgens mij gebruiken Belgen zat wiet hoor! Dit is voor mij ook eerste keer werchter maar op pukkelpop zag je het veel en kwam er sowieso wel een paar keer iemand vragen om vloeitjes enzo
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Hoe streng controleren ze op The Hive op drank en wiet enzo? word je gelijk van de camping en het festival af gegooid als ze ontdekken dat je wat bij je hebt? of nemen ze het alleen in beslag en mag je gewoon verder?

Ik zou me hier niet druk om maken. Te veel drank pakken ze wel af bij binnenkomst dus een paar keer heen en weer lopen en dat komt wel goed, heb nog geen 1x gezien dat ze op iets illegaals controleren op de camping zelf. Alleen als er klachten over zijn wordt er iets gedaan. Wiet is ook makkelijk diep in je tas te stoppen en dan zullen ze dat echt niet zien. Op het festivalterrein zelf wordt veel wiet gerookt en het lijkt ook niet alsof daar iets tegen gedaan wordt. Je ruikt de wietlucht vaak van een afstand wel dus als ze dat wouden was het niet heel moeilijk geweest.
 

Jurr

Playlistbediener
19 jun 2015
28
0
2 van onze groep kunnen vrijdag pas komen, grote kans dus dat onze camping dan al vol zit. weet iemand van jullie of we donderdag hun kaartjes al voor hun in kunnen laten scannen zodat zij bij ons op de camping kunnen? bvd.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
893
304
Ik vermoed het niet, aangezien je direct daarna je campingpolsbandje krijgt.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.157
4.281
Je kunt het in ieder geval proberen. Of het lukt, zal ook afhangen van de persoon aan de deur.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken