Camping ervaringen

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik snap niet zo wat er tegen douchen is. Het is toch heerlijk om een festival dag weer 'fresh' te beginnen, vooral na die onwijs warme dagen waar je ondertussen een soort second skin van stof, zweet en zonnebrand gekregen hebt. Heb afgelopen editie twee keer gedoucht, gewoon voordat de douches open gaan een kwartiertje in de rij gestaan en gelijk gedoucht. En de rest van de ochtend weer op bed liggen. Fijn hoor.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
heeft iemand ervaring met de camper-camping? Of op zijn belgs: mobilhomes-caming? Ik wil misschien met een campertje naar RW, maar volgens mij ligt deze camping elk jaar bizar ver van het festival terrein af. En hoe zijn de voorzieningen daar?

Ik hoor graag ervaringen!
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">PwoperFish wrote:</div>
Ik snap niet zo wat er tegen douchen is.

Campingdouches zijn altijd kut en dan moet je er ook nog vroeg uit om er überhaupt in te kunnen. Nee, ik snap het wel.

Ik vond die op de Hive best chill, ben er 2x 's avonds geweest en stond toen geen rij. Kreeg zelfs een lekkere vrouwenshampoo :D
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>PwoperFish wrote:</div>
Ik snap niet zo wat er tegen douchen is.


Campingdouches zijn altijd kut en dan moet je er ook nog vroeg uit om er überhaupt in te kunnen. Nee, ik snap het wel.


Ik vond die op de Hive best chill, ben er 2x ‘s avonds geweest en stond toen geen rij. Kreeg zelfs een lekkere vrouwenshampoo
icon_biggrin.gif

Wel grappig, elke dag werden de tellers weer op nul gezet, maar als je terugkwam na een dagje Werchter zag je dat de mannen toch het vaakst doucheten, had ik niet verwacht :p

Oh, en gguuss, ik heb even geGoogle-mapst naar waar volgens Werchter de mobilhome-camping zou moeten liggen, en dat is inderdaad een pokke eind ver weg, ik denk dat het een minuut of 15,20 lopen is naar het terrein. Maar ach, ik denk dat je daar wel meer rust hebt dan op The Hive!
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
<div class="d4p-bbt-quote-title">Shaverion wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Black Lies wrote:</div>


<div class=”d4p-bbt-quote-title”>PwoperFish wrote:</div>
Ik snap niet zo wat er tegen douchen is.


Campingdouches zijn altijd kut en dan moet je er ook nog vroeg uit om er überhaupt in te kunnen. Nee, ik snap het wel.


Ik vond die op de Hive best chill, ben er 2x ‘s avonds geweest en stond toen geen rij. Kreeg zelfs een lekkere vrouwenshampoo
icon_biggrin.gif



Wel grappig, elke dag werden de tellers weer op nul gezet, maar als je terugkwam na een dagje Werchter zag je dat de mannen toch het vaakst doucheten, had ik niet verwacht :p

Oh, en gguuss, ik heb even geGoogle-mapst naar waar volgens Werchter de mobilhome-camping zou moeten liggen, en dat is inderdaad een pokke eind ver weg, ik denk dat het een minuut of 15,20 lopen is naar het terrein. Maar ach, ik denk dat je daar wel meer rust hebt dan op The Hive!

Misschien omdat er meer mannen zijn?
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
<div class="d4p-bbt-quote-title">JB. wrote:</div>
Misschien omdat er meer mannen zijn?

Ja, maar de mannen roepen altijd het hardst dat douchen niet nodig is :p

Van wat ik er op The Hive zag, was dat er veel vrouwen naar de mannen douches gingen, omdat er een rij bij de vrouwen stond. Als mannen dan gewoon korter douchen kan het aantal lekker oplopen
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
heeft iemand ervaring met de camper-camping? Of op zijn belgs: mobilhomes-caming? Ik wil misschien met een campertje naar RW, maar volgens mij ligt deze camping elk jaar bizar ver van het festival terrein af. En hoe zijn de voorzieningen daar?

Ik hoor graag ervaringen!

Zeker een half uur lopen (36 min volgens Google maps). Dus best een aardig eindje. Aan de andere kant hobbelen wij ook vaak even naar Haacht om boodschappen te doen.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
Hmm ik denk dat het dan een beter idee is om de camper op de parkeerplaats te droppen en gewoon op the Hive of een andere camping te gaan liggen!

The Hive viel me zwaar tegen vorig jaar overigens. VEEL te groot, niet gezellig. Wat vonden jullie?

De voorzieningen waren prima, alleen die tent voegde niets toe. Als ze daar nou een goede afterparty hielden, dan voegt het zeker wat toe aan het festival.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
The Hive viel me zwaar tegen vorig jaar overigens. VEEL te groot, niet gezellig. Wat vonden jullie?

De voorzieningen waren prima, alleen die tent voegde niets toe. Als ze daar nou een goede afterparty hielden, dan voegt het zeker wat toe aan het festival.

Ik ben echt een keer verkeerd gelopen, en toen was ik helemaal de weg kwijt, geen grappen :p Ik vond het ook niet echt een gezellige camping, maar de gezelligheid maak je zelf! En ja die tent, daar ben ik die avond dat voordat Werchter begon in geweest, en de rest van het festival heb ik hem maar ontweken. Geen goeie DJ :( Ik vond het ontbijt, en de douches opzich wel prima
 
3 dec 2013
410
0
Hmm ik denk dat het dan een beter idee is om de camper op de parkeerplaats te droppen en gewoon op the Hive of een andere camping te gaan liggen!

The Hive viel me zwaar tegen vorig jaar overigens. VEEL te groot, niet gezellig. Wat vonden jullie?

De voorzieningen waren prima, alleen die tent voegde niets toe. Als ze daar nou een goede afterparty hielden, dan voegt het zeker wat toe aan het festival.

Ik vond de voorzieningen niet geweldig, ontbijt broodjes slap en nat. Je mag er niet koken maar de plekken om dat te doen waren ook echt heel schaars en heel kort open.

Ik wil dat kunnen doen op de momenten dat ik dat wil, niet wanneer de organisatie dat wil.
 

Charlotte

Playlistbediener
11 dec 2014
9
0
Weten jullie of je op de campings gewoon blikken bier mee mag nemen? Hoorde laatst namelijk iemand zeggen dat dat niet mocht..

Ik ben zelf vorige jaren op Pukkelpop geweest en dit is mijn eerst keer naar Rock Werchter. Weet iemand of er veel verschil is tussen de twee festivals?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
12 blikken per persoon (per keer dat je door de poort gaat). Ene camping letten ze daar wel op de andere niet.
 

Pim1617899549

Playlistbediener
24 feb 2015
5
0
Dit heeft niet zo zeer met de campingervaring te maken, maar wel met jullie ervaring, ik ben namelijk een festivalgroentje. Ik word elke week gelukkiger van de line up en kan me niet voorstellen het te moeten missen, alleen heb ik een probleem. Gewoon niemand in mijn omgeving heeft geld of zin om naar Belgie af te reizen. Dus ik had me er eigenlijk al bij neergelegd om thuis te blijven, maar man ik wil het gewoon niet missen eigenlijk. Dus nu aan jullie de vraag, komt het vaker voor dat mensen alleen gaan, hebben die mensen het wel gewoon leuk enzo. Is Werchter een festival waar je makkelijk aan de praat raakt met mensen terwijl je geniet van de muziek? Hopelijk kunnen jullie me wat meer vertellen, want ja ik wil eind juni niet thuis zitten eigenlijk. Alvast bedankt!
 

Charlotte

Playlistbediener
11 dec 2014
9
0
12 blikken per persoon (per keer dat je door de poort gaat). Ene camping letten ze daar wel op de andere niet.

Thanks! Weet jij toevallig ook of je die daar ook gemakkelijk aan de straat kan kopen, of dat je die sowieso zelf wel mee moet nemen?
 

Charlotte

Playlistbediener
11 dec 2014
9
0
Dit heeft niet zo zeer met de campingervaring te maken, maar wel met jullie ervaring, ik ben namelijk een festivalgroentje. Ik word elke week gelukkiger van de line up en kan me niet voorstellen het te moeten missen, alleen heb ik een probleem. Gewoon niemand in mijn omgeving heeft geld of zin om naar Belgie af te reizen. Dus ik had me er eigenlijk al bij neergelegd om thuis te blijven, maar man ik wil het gewoon niet missen eigenlijk. Dus nu aan jullie de vraag, komt het vaker voor dat mensen alleen gaan, hebben die mensen het wel gewoon leuk enzo. Is Werchter een festival waar je makkelijk aan de praat raakt met mensen terwijl je geniet van de muziek? Hopelijk kunnen jullie me wat meer vertellen, want ja ik wil eind juni niet thuis zitten eigenlijk. Alvast bedankt!

Ik heb eerlijk gezegd geen ervaring met Rock Werchter, maar wel met Pukkelpop. Leuk moet je het zelf maken natuurlijk. Ken zelf geen mensen die alleen gaan, maar kan me voorstellen dat je het dan ook gewoon gezellig zal hebben. Veel mensen staan altijd wel open voor een praatje, en ik weet niet hoe oud je bent maar ik heb vorig jaar op pukkelpop ook gewoon gefeest met random jongeren die zich zomaar bij je groep toevoegen. Als je besluit te gaan zoek dan naar een groepje meisjes dan kan je wel met ons mee C:
 

Pim1617899549

Playlistbediener
24 feb 2015
5
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Pim wrote:</div>
Dit heeft niet zo zeer met de campingervaring te maken, maar wel met jullie ervaring, ik ben namelijk een festivalgroentje. Ik word elke week gelukkiger van de line up en kan me niet voorstellen het te moeten missen, alleen heb ik een probleem. Gewoon niemand in mijn omgeving heeft geld of zin om naar Belgie af te reizen. Dus ik had me er eigenlijk al bij neergelegd om thuis te blijven, maar man ik wil het gewoon niet missen eigenlijk. Dus nu aan jullie de vraag, komt het vaker voor dat mensen alleen gaan, hebben die mensen het wel gewoon leuk enzo. Is Werchter een festival waar je makkelijk aan de praat raakt met mensen terwijl je geniet van de muziek? Hopelijk kunnen jullie me wat meer vertellen, want ja ik wil eind juni niet thuis zitten eigenlijk. Alvast bedankt!

Ik heb eerlijk gezegd geen ervaring met Rock Werchter, maar wel met Pukkelpop. Leuk moet je het zelf maken natuurlijk. Ken zelf geen mensen die alleen gaan, maar kan me voorstellen dat je het dan ook gewoon gezellig zal hebben. Veel mensen staan altijd wel open voor een praatje, en ik weet niet hoe oud je bent maar ik heb vorig jaar op pukkelpop ook gewoon gefeest met random jongeren die zich zomaar bij je groep toevoegen. Als je besluit te gaan zoek dan naar een groepje meisjes dan kan je wel met ons mee C:

Ja ik ben 21 en altijd in voor een praatje of een biertje, dus ik denk ook wel dat dat goedkomt en anders is er ook genoeg muziek om mezelf mee af te leiden, maar wat ik zeg, even lekker kletsen over een vette show die je net hebt gezien lijkt me best het net wat leuker maken haha, maar ben gewoon nieuwsgierig of mensen ervaring ermee hebben haha. Maar ik zal jullie zeker even opzoeken, even zwaaien en dan komt dat wel goed toch!
 

HunterRule

Randprogramma
15 jan 2015
179
17
<div class="d4p-bbt-quote-title">Charlotte wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Pim wrote:</div>
Dit heeft niet zo zeer met de campingervaring te maken, maar wel met jullie ervaring, ik ben namelijk een festivalgroentje. Ik word elke week gelukkiger van de line up en kan me niet voorstellen het te moeten missen, alleen heb ik een probleem. Gewoon niemand in mijn omgeving heeft geld of zin om naar Belgie af te reizen. Dus ik had me er eigenlijk al bij neergelegd om thuis te blijven, maar man ik wil het gewoon niet missen eigenlijk. Dus nu aan jullie de vraag, komt het vaker voor dat mensen alleen gaan, hebben die mensen het wel gewoon leuk enzo. Is Werchter een festival waar je makkelijk aan de praat raakt met mensen terwijl je geniet van de muziek? Hopelijk kunnen jullie me wat meer vertellen, want ja ik wil eind juni niet thuis zitten eigenlijk. Alvast bedankt!


Ik heb eerlijk gezegd geen ervaring met Rock Werchter, maar wel met Pukkelpop. Leuk moet je het zelf maken natuurlijk. Ken zelf geen mensen die alleen gaan, maar kan me voorstellen dat je het dan ook gewoon gezellig zal hebben. Veel mensen staan altijd wel open voor een praatje, en ik weet niet hoe oud je bent maar ik heb vorig jaar op pukkelpop ook gewoon gefeest met random jongeren die zich zomaar bij je groep toevoegen. Als je besluit te gaan zoek dan naar een groepje meisjes dan kan je wel met ons mee C:


Ja ik ben 21 en altijd in voor een praatje of een biertje, dus ik denk ook wel dat dat goedkomt en anders is er ook genoeg muziek om mezelf mee af te leiden, maar wat ik zeg, even lekker kletsen over een vette show die je net hebt gezien lijkt me best het net wat leuker maken haha, maar ben gewoon nieuwsgierig of mensen ervaring ermee hebben haha. Maar ik zal jullie zeker even opzoeken, even zwaaien en dan komt dat wel goed toch!

Vorig jaar ben ik zonder alleen zonder groep vrienden naar Pinkpop geweest en ik heb me daar echt prima vermaakt. Er waren wel wat kennissen van mij ook op het festival maar die heb ik eigenlijk vrij weinig gezien. Ik ga dan ook echt voor de muziek en op een festival zijn zoveel chille mensen waar je even praatje mee kan maken als je in het gras zit. Heb ook zeker wel paar keer biertje aangeboden gekregen en omgekeerd. Dit jaar wil ik toevallig ook naar Werchter gaan en heb onder mijn vrienden ook weinig interesse, dus je zal allicht niet de enige zijn die er 'alleen' heen gaat. Met een lach op je gezicht wordt het vanzelf leuk! :)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
<div class="d4p-bbt-quote-title">Paddy wrote:</div>
12 blikken per persoon (per keer dat je door de poort gaat). Ene camping letten ze daar wel op de andere niet.

Thanks! Weet jij toevallig ook of je die daar ook gemakkelijk aan de straat kan kopen, of dat je die sowieso zelf wel mee moet nemen?

In Haacht zitten 2 supermarkten waar je sowieso blikbier kunt kopen. Wel een stukje lopen (3 kwartier). Weet eigenlijk niet of er in Werchter zelf een supermarkt zit.
Bij the Hive kun je dacht ik blik bier kopen, volgens de organisatie tegen schappelijke prijzen, maar in werkelijkheid duur. En op enkele campings kun je ook tapbier of in plastic flesjes kopen. En natuurlijk langs de weg.

Wij nemen altijd veel zelf mee. Hebben ook een koelkast op gas (aanrader). Maar zijn natuurlijk nog veel meer trucjes om je blikbier enigszins koel te drinken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken