<div class="d4p-bbt-quote-title">
Charlotte wrote:</div>
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>
Pim wrote:</div>
Dit heeft niet zo zeer met de campingervaring te maken, maar wel met jullie ervaring, ik ben namelijk een festivalgroentje. Ik word elke week gelukkiger van de line up en kan me niet voorstellen het te moeten missen, alleen heb ik een probleem. Gewoon niemand in mijn omgeving heeft geld of zin om naar Belgie af te reizen. Dus ik had me er eigenlijk al bij neergelegd om thuis te blijven, maar man ik wil het gewoon niet missen eigenlijk. Dus nu aan jullie de vraag, komt het vaker voor dat mensen alleen gaan, hebben die mensen het wel gewoon leuk enzo. Is Werchter een festival waar je makkelijk aan de praat raakt met mensen terwijl je geniet van de muziek? Hopelijk kunnen jullie me wat meer vertellen, want ja ik wil eind juni niet thuis zitten eigenlijk. Alvast bedankt!
Ik heb eerlijk gezegd geen ervaring met Rock Werchter, maar wel met Pukkelpop. Leuk moet je het zelf maken natuurlijk. Ken zelf geen mensen die alleen gaan, maar kan me voorstellen dat je het dan ook gewoon gezellig zal hebben. Veel mensen staan altijd wel open voor een praatje, en ik weet niet hoe oud je bent maar ik heb vorig jaar op pukkelpop ook gewoon gefeest met random jongeren die zich zomaar bij je groep toevoegen. Als je besluit te gaan zoek dan naar een groepje meisjes dan kan je wel met ons mee C:
Ja ik ben 21 en altijd in voor een praatje of een biertje, dus ik denk ook wel dat dat goedkomt en anders is er ook genoeg muziek om mezelf mee af te leiden, maar wat ik zeg, even lekker kletsen over een vette show die je net hebt gezien lijkt me best het net wat leuker maken haha, maar ben gewoon nieuwsgierig of mensen ervaring ermee hebben haha. Maar ik zal jullie zeker even opzoeken, even zwaaien en dan komt dat wel goed toch!