Bruce Springsteen

Rammstein daar gezien en ik had echt niks te klagen, na de tijd was ik zo weg en ook het geluid was uitstekend.
Sluit ik me bij aan. Rolling Stones was bij de vorige tour in Gelsenkirchen ook prima verzorgd. Wellicht vinden de Amerikanen Gelsenkirchen niet zo'n adembenemende locatie en dat snap ik wel. Ik zou Bruce ook liever in Barcelona bezoeken als ik er een stedentrip van maak. ;)

• Leuk
Waarderingen: ycagwyw en wenteldave
Sluit ik me bij aan. Rolling Stones was bij de vorige tour in Gelsenkirchen ook prima verzorgd. Wellicht vinden de Amerikanen Gelsenkirchen niet zo'n adembenemende locatie en dat snap ik wel. Ik zou Bruce ook liever in Barcelona bezoeken als ik er een stedentrip van maak. ;)
Dit, was echt een top avond!

Ik heb middels een VPN een RTL+ account aangemaakt, alleen gaat het bij mij mis wanneer ik het max abo wil afsluiten. Ik weet van een ander forumlid dat het wel gelukt is.

Overigens, via mijn VPN krijg ik ook ticketmaster.de niet geopend, omdat 'ie aangeeft 'opmerkelijk gedrag' waar te nemen (TM.DE dus).
Ticketmaster blockt vrijwel alle VPN's tegenwoordig. Ik kan ook vanaf mijn werklaptop bijna nooit op ticketmaster

Ik denk dat als je dat abbo hebt je gewoon je VPN uit kunt zetten en zonder VPN Ticketmaster aan kunt roepen
Dat denk ik ook, maar niet helemaal zeker. Maar goed, bij mij faalt de betaling voor het max account continu.

Edit: Gelukt.

1x geweest, laatste keer AC/DC... Was prima locatie.

maar goed, als de 'fans' die locatie links laten liggen is de verkoop makkelijker doorkomen 😜
Ik maak me sowieso niet druk over de verkoop. Voor nijmegen afgelopen jaar waren ook altijd kaarten beschikbaar. Iedereen die bruce graag wil zien heeft hem inmiddels kunnen zien in de afgelopen 2 jaar. De mensen die nu gaan zullen echt de fans zijn die standaard gaan als hij in de buurt is.

Ik maak me sowieso niet druk over de verkoop. Voor nijmegen afgelopen jaar waren ook altijd kaarten beschikbaar. Iedereen die bruce graag wil zien heeft hem inmiddels kunnen zien in de afgelopen 2 jaar. De mensen die nu gaan zullen echt de fans zijn die standaard gaan als hij in de buurt is.
Precies dit. Enige show waar ik stress voor heb is Manchester. Want dat is een zaal van 23.500 slechts...

• Leuk
Waarderingen: BatMutsje
Tjah aan de ene kant jammer voor de Groningers maar toch is het ook naar mijn mening de minst mooie locatie in Nederland waar 50+ duizend man gestalt kan worden. Ik raad je dan aan om naar Gelsenkirchen te gaan, nog geen 3 uur rijden vanaf Groningen en een veel mooiere locatie.
Het is wel echt een mooiere locatie dan Goffertpark imo.

Ik denk dat als je dat abbo hebt je gewoon je VPN uit kunt zetten en zonder VPN Ticketmaster aan kunt roepen
Dat heb ik dus ook. Nog gemaild met de support van Ticketmaster die er echt waar niets van snappen. Dan vragen ze om een ip-adres, die geef je en dan vragen ze om je echte ip-adres. Terwijl het gewoon het juiste adres is. Is nooit opgelost geweest.

Beste …,

Bedankt voor je bericht.

Er is dan geen gewoon IP adres welke je zou kunnen doorgeven aan ons?

Met vriendelijke groet,
….
Ticketmaster Fan Support

29 feb 2024 10:39 GMT
Hoi …,

Ons IP4 adres is: ….

Dit is het enige IP adres wat wij hebben (nog geen IPv6) hier aanwezig). Deze stond ook al vermeld in eerder doorgestuurde screenshot.

en zo bleef dit maar doorgaan. (Bovenste is dus reactie op de onderste).

Gaat er iemand van jullie naar Praag, gezien de ticketprijzen daar wel interessant - zie dat Pit A, FOS of Stani A dus al uitverkocht is.

Gaat er iemand van jullie naar Praag, gezien de ticketprijzen daar wel interessant - zie dat Pit A, FOS of Stani A dus al uitverkocht is.
Had ik dat geweten, ik had voor vorig jaar tickets voor de show in Praag. Nu deze datum zo dicht op Milaan is gepland in 2025, heb ik voor Milaan gekozen en heb ik mijn Stani A tickets voor Praag verkocht via Ticketswap.

Had ik dat geweten, ik had voor vorig jaar tickets voor de show in Praag. Nu deze datum zo dicht op Milaan is gepland in 2025, heb ik voor Milaan gekozen en heb ik mijn Stani A tickets voor Praag verkocht via Ticketswap.
En wat heb je voor Milaan? Ik zoek daar al maanden naar Prato A....

Dit jaar stonden er heel veel resell tickets via ticketmaster zelf te koop zelfs tegen lagere prijzen ook voor stani A. Heb er toen n april nog 1 voordelig gekocht.
Als de trend volgend jr hetzelfde is, zul je tzt nog wel een (voordelig) ticket kunnen scoren via ticketmaster.

Users who are viewing this thread