Bruce Springsteen

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Volgens mij is het nu al uitverkocht (rond 11 uur las ik zoiets). Gelukkig had ik de kaartjes nog net op tijd!
 

SanderA

Campingartiest
18 mrt 2014
82
0
Daar lijkt het inderdaad ook op.

Wat me opvalt is dat veel concerten zo razendsnel uitverkopen de laatste tijd. Zeker als ik mensen hoor zeggen dat 't Goffertpark de vorige keer niet/of pas laat uitverkocht was.
Begin me sterk af de vragen of de economische crisis dan toch voorbij is, zeker gezien de hoge ticketprijzen van de laatste tijd (Bruce, U2, Coldplay).
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Daar lijkt het inderdaad ook op.

Wat me opvalt is dat veel concerten zo razendsnel uitverkopen de laatste tijd. Zeker als ik mensen hoor zeggen dat ’t Goffertpark de vorige keer niet/of pas laat uitverkocht was.
Begin me sterk af de vragen of de economische crisis dan toch voorbij is, zeker gezien de hoge ticketprijzen van de laatste tijd (Bruce, U2, Coldplay).

Heeft vooral te maken met de manier van aankondigen. Nu was er een Nederlandse show maar geen Belgische of Duitse. Kan je ervan uitgaan dat de Belgen/Duitsers eieren voor hun geld kozen ipv te wachten op meer data. Idem met die 2 shows in Ierland: ik durf wedden dat daar tienduizenden Britten zullen rondlopen, want die hebben voorlopig geen eigen shows.
 

SanderA

Campingartiest
18 mrt 2014
82
0
SanderA wrote:
Daar lijkt het inderdaad ook op.

Wat me opvalt is dat veel concerten zo razendsnel uitverkopen de laatste tijd. Zeker als ik mensen hoor zeggen dat ’t Goffertpark de vorige keer niet/of pas laat uitverkocht was.
Begin me sterk af de vragen of de economische crisis dan toch voorbij is, zeker gezien de hoge ticketprijzen van de laatste tijd (Bruce, U2, Coldplay).


Heeft vooral te maken met de manier van aankondigen. Nu was er een Nederlandse show maar geen Belgische of Duitse. Kan je ervan uitgaan dat de Belgen/Duitsers eieren voor hun geld kozen ipv te wachten op meer data. Idem met die 2 shows in Ierland: ik durf wedden dat daar tienduizenden Britten zullen rondlopen, want die hebben voorlopig geen eigen shows.

Klopt, denk dat het daar ook wel mee te maken heeft hoor. Maar als bijvoorbeeld naar Muse kijkt, daar vlogen ook echt de tickets de deur uit.

Het zal ook wel niet de exacte reden zijn, het valt mij gewoon heel erg op. Bij elk groot iets komt er een run op kaarten, ook in de sportwereld.
Ik vraag me dan gewoon af of diezelfde mensen ook kaarten wilden hebben in het begin van de crisis.
Ben nu eenmaal een econoom, dus probeer gewoon te kijken of het ermee te relateren valt haha.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Wat natuurlijk ook uitmaakt is dat het een tijdje geleden is dat Bruce in Nederland was. Het jaar voor zijn Goffertpark concert was hij ook al in Nederland geweest.
 

Kevieri

Campingartiest
17 feb 2016
50
38
Great news! TW Classic, which will take place on Saturday 9 July at the Festival park in Werchter, announces its complete line-up today. The day festival – which will mark its 15th year in 2016 – will once again feature some real heavy hitters.

With Bruce Springsteen and the E Street Band as headliners, plus Lana Del Rey, Lionel Richie, Simply Red, The Van Jets and CC Smugglers. This is TW Classic grand cru.Discover the timetable of the shows on http://www.twclassic.be/en/line-up.

Tickets go on sale on Wednesday 24 February from 10.00 am via www.proximusgoformusic.be and www.ticketmaster.be. Find out more from www.twclassic.be.
 

brutus

Playlistbediener
27 nov 2013
34
0
@thomas ,

ik heb 2 kaarten voor Bruce op het malieveld maar ga proberen voor kaarten TW mocht ik deze kunnen bemachtigen dan mag je die 2 van malieveld van me overnemen
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Man man man ik heb zin! Gaan er van hier nog meer mensen vanavond/vanmiddag richting Den Haag?
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
Zo, zit weer in de trein terug. Het geluid was inderdaad erg kut, al werd het halverwege wel ietsje beter.

Maar Bruce was echt in topvorm, gaaf om eens te beleven. Erg goede setlist ook.

Het was eerlijk gezegd voor mij niet een optreden dat me heel tot in al mijn vezels raakte. Ten eerste door het geluid, daarnaast was het echt gigantisch druk, stond ik vrij ver van het podium en waren veel mensen aan het ouwehoeren. Daarnaast ben ik ook niet de allergrootste Bruce fan.

Maar toch is het duidelijk voor me waarom hij The Boss is. Zoveel hits, zulk charisma, het talent om de aandacht zo lang vast te houden en een geweldige interactie met het publiek maken hem misschien wel de beste performer die ik ooit live heb gezien.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
WeckoJ wrote:
Man man man ik heb zin! Gaan er van hier nog meer mensen vanavond/vanmiddag richting Den Haag?


Ben er ook bij, heb er ook gigantisch veel zin in. Eerste keer Bruce?

Nope, 5e keer :) (Amsterdam Arena, 2008; Pinkpop, 2009; Pinkpop, 2012; Goffertpark Nijmegen, 2013 en dus Den Haag, 2016)


Ik had geen last van slecht geluid, waarschijnlijk gelukkig gehad met de plek waar ik stond dan. Het was echt weer geweldig, the Boss stelt echt nooit teleur. Optreden van het jaar voor mij, dat kan haast niet anders! Niet dat ik anders had verwacht maar je moet het toch maar weer waar maken. Wat een held is het!

En ja, het is voor mij inderdaad de beste live-act die ik ooit gezien heb, zoveel energie straalt hij uit, zoveel gevoel, zoveel zin heeft hij er altijd in en daarnaast natuurlijk zoveel goede muziek. En ja ook altijd leuke interactie met het publiek
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Hier trouwens de setlist voor de geïnteresseerden:


1. Badlands
2. No Surrender
3. My Love Will Not Let You Down
4. From Small Things (Big Things One Day Come) (Dave Edmunds cover) (tour debut)
5. Sherry Darling
6. Night
7. Spirit in the Night
8. My City of Ruins
9. Jersey Girl (Tom Waits cover) (tour debut, sign request)
10. Hungry Heart
11. Out in the Street
12. You Can Look (But You Better Not Touch)
13. Death to My Hometown
14. The River
15. Racing in the Street (tour debut, sign request)
16. The Promised Land
17. Working on the Highway
18. Darlington County
19. Waitin' on a Sunny Day
20. I'm on Fire
21. Because the Night
22. The Rising
23. Thunder Road
24. Land of Hope and Dreams (sign request)

Encore:
25. Jungleland (sign request)
26. Born to Run
27. Seven Nights to Rock (Moon Mullican cover)
28. Detroit Medley (sign request)
29. Dancing in the Dark
30. Tenth Avenue Freeze-Out
31. Shout (The Isley Brothers cover)

Encore 2:
32. This Hard Land (acoustic)
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
"@StevieVanZandt

I want to be very clear about this. I am considering a tour of my own summer of '17 ONLY BECAUSE THE E ST BAND ARE NOT. We remain together."

Geen E-Street Band. Misschien wel Stevie solo, hij komt dan sowieso naar Europa zegt hij.
Bruce misschien ook solo komend jaar?

 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Springsteen heeft zijn Broadway tour weer verlengd. Hij speelt nu tot 15 december in New York.
Dan zit de tour er definitief op aldus Springsteen. Benieuwd wat hij volgend jaar gaat doen en of hij dan weer met de E street band op pad gaat?

https://www.nytimes.com/2018/03/21/theater/bruce-springsteen-broadway-extension.html

http://fortune.com/2018/03/22/bruce-springsteen-extends-broadway-show/

 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Laten we het hopen. Bruce live is altijd fantastisch, kan je niet vaak genoeg zien :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
nieuwe nummer morgen.
nieuwe album in juni.





daar zit vast een tour bij na de album release?
Volgende zomer festivals, 2020 lijkt me prima... ;)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
nieuwe nummer morgen.
nieuwe album in juni.





daar zit vast een tour bij na de album release?
Volgende zomer festivals, 2020 lijkt me prima…
1f609.svg

Ik hoop met je mee! Doe eerst maar een najaartour met een show in Ziggo :)
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
Dit zet Bruce zojuist op FB:

New album 'Western Stars' coming June 14. “This record is a return to my solo recordings featuring character driven songs and sweeping, cinematic orchestral arrangements. It's a jewel box of a record." - Bruce
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken