Bruce Springsteen

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.692
848
Ik ben geslaagd in het (nagenoeg) onmogelijk:
Het is mij gelukt om 2 PIT tickets voor Rome te scoren.

En wat dat broos aangaat, dat gold misschien voor de 1e avond. De 2e avond was van een ongeloofelijk hoog nivo, op de kop af 3 uur gespeeld
En gisterenavond zou die show al weer overtroffen heben, niet qua tijdsduus, wel qua intensiteit
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
572
262
Weet niet of het hier al voorbij is gekomen.
Maar ik zie dat het tijdschema van landgraaf online staat bij mojo:

Deuren open 15:00
Aanvang support 17:45
Aanvang bruce 19:00
Verwacht einde: 22:30
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.660
6.854
er zijn diverse verkeersmaatregelen in de omgeving van Megaland ivm concert Bruce Springsteen 11/12 juni


Wegafsluitingen (bord C1)

In de directe omgeving van het evenementengebied worden 11 juni 2023 de volgende wegafsluitingen geplaatst. Deze afsluitingen worden tevens opgenomen in het bebordingsplan.

- Hofstraat: afgesloten tussen de Einsteinstraat en Euregioweg van 07.00 tot 01.00 uur.
- Heistraat: afgesloten tussen de Tunnelweg en Hofstraat van 07.00 uur tot 01.00 uur.
- Einsteinstraat: afgesloten tussen de Hofstraat en Doctor Calsstraat van 13.00 uur tot 01.00 uur.
- Stationsplein: afgesloten tussen de Hoofdstraat en Einsteinstraat van 13.00 uur tot 01.00 uur.
- Doctor Calsstraat: afgesloten tussen de Kanariestraat en Einsteinstraat van 13.00 uur tot 01.00 uur.
- Tunnelweg: afgesloten tussen de Strijthagerweg en Heistraat van 12.00 uur tot 01.00 uur.
- Hoofdstraat - Einsteinstraat (wijk Eikske) 13.00 uur – 19.00 uur.
- Hoofdstraat – Einsteinstraat (taxi standplaats) 19.00 uur - 01.00 uur.
- Ampèrestraat – Voltastraat 19.00 uur – 01.00 uur.
- Mensheggerweg – Minckelerstraat 20.00 uur 01.00 uur.


Instellen tijdelijke verboden en geboden rijrichtingen (bord C2, C3)

Van zondag 11 juni 2023, 13.00 uur tot maandag 12 juni 2023, 01.00 uur wordt ten behoeve van de Kiss ’n Ride de rijrichting van de Melchersstraat gewijzigd. Vanaf de hoek Leenstraat en Melchersstraat, richting Euregioweg, wordt er door het plaatsen van het bord C3 zoals bedoeld in Bijlage 1 van het RVV 1990 een eenrichtingsverkeer ingesteld. Een en ander overeenkomstig met de bij dit verkeersbesluit behorende bebordingsplan Boss nr. 17.23.00.10 ontvangen 20 april 2023.

Industrieterrein Strijthagen

Het industriegebied Strijthagen blijft bereikbaar via de Mensheggerweg van 13.00 uur tot 20.00 uur). Na 20.00 uur is het industriegebied bereikbaar via de woonwijk Centrum Schaesberg ( (in- en uitrijden via Hoofdstraat- Putstraat – Baanstraat).
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.380
953
Ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, shite, toch wel ;)
Vele plezier in Dublin!
Ik zit vanmiddag in O'Donoghues Pub. Een van Bruce's favorieten. Om de hoek van hun hotel ook. Kwam net op straat Charles tegen. Die was super aardig en had alle tijd voor een goeie foto.

Nog steeds niet jaloers? 😛😛😛
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.692
848
Ik zit vanmiddag in O'Donoghues Pub. Een van Bruce's favorieten. Om de hoek van hun hotel ook. Kwam net op straat Charles tegen. Die was super aardig en had alle tijd voor een goeie foto.

Nog steeds niet jaloers? 😛😛😛
Neuh, niet daarom, been there done that ;). Het is meer gewoon de stad Dublin en de mensen
 
  • Geweldig
Waarderingen: Bartjuh1981

tom93

Dagopener
24 apr 2019
632
304
Ik ben erbij in Rome, maar kan nog niet echt een duidelijk tijdschema vinden hoe laat het voorprogramma daar begint en hoe laat Bruce zelf. Jullie wel?
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.692
848
Jazeker, er is een speciale Barley Arts app voor de Bruce shows in Italie
Anyway:

14:00 Deuren open
16:30 The White Buffalo
17:45 Sam Fender
19:30 Bruuuuuuce

Oftewel, ik gok laatste roll-call voor de PIT om 08:00 of 09:00 op die dag
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en tom93

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.380
953
Weet iemand (@Rick1617899545 ) of er in Dublin merchandise buiten de RDS Arena wordt verkocht? Ik wil op tijd gaan straks en mijn eigen vest op hotel laten en een (veel te dure) hoodie kopen.
 

thomasstones

Campingartiest
15 jun 2018
68
57
Ff een vraagje. Landgraaf wordt mijn eerste Springsteen concert en heb er heel veel zin in of course. Maar hoe werkt de roll call precies? Geen idee hoe dat eigenlijk werkt. Ik heb zelf wel golden Circle tickets iig.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.692
848
Ff een vraagje. Landgraaf wordt mijn eerste Springsteen concert en heb er heel veel zin in of course. Maar hoe werkt de roll call precies? Geen idee hoe dat eigenlijk werkt. Ik heb zelf wel golden Circle tickets iig.
Een X aantal dagen van te voren gestart (voor fans door fans)
Je laat je naam op de lijst zetten, en jij krijgt het volgnr op je hand
Elke dag dien je je ong 3x per dag te melden, je stelt je op op nr volgorde
Vervolgens worden 1 voor 1 de nrs afgeroepen, en loop je naar voren, laat je nr zien en zegt je naam

Op de dag van het concert zelf meestal 2 roll calls, 1 in de ochtend en een in de middag
Na die van de middag blijf je op je plek, en worden de eerste 1000 nrs apart gezet van de rest van de PIT gangers

Vanaf die middag roll-call neemt trouwens de security van Bruce de overall leiding op zich, in samenwerking met een of meerdere fans die eerder de roll call gedaan hebben.

Als de lokale security mee werkt, dan is het vervolgens de bedoeling dat je ook op nr het stadion in loopt, voor de rest van de PIT gangers.
Probleem is echter dat het hier nog wel eens mis wil gaan. Hetzij dat de lokale security het niet helemaal begrijpt, hetzij dat bij de fans zelf de sociale controle, die er voorheen wel was, soms naar de achtergrond verdwijnt.

Eenmaal in de pit aangekomen, kies je vervolgens een plek en is het wachten tot de "nummer-lozen" naar binnen mogen.


Nog even ter aanvulling, het is zeker geen ideaal systeem, maar wel het meest faire momenteel dankzij de soicaile contrle die er is.
Zo is een van de lijsten in Barcelona nietig verklaart omdat er te vele vriendjes van de lokale fans op stonden
 

thomasstones

Campingartiest
15 jun 2018
68
57
Een x aantal dagen van te voren gestart (voor fans door fans)
Je laat je naam op de lijst zetten, en jij krijgt het volgnr op je hand
Elke dag dien je je ong 3x per dag te melden, je stelt je op op nr volgorde
Vervolgens worden 1 voor 1 de nrs afgeroepen, en loop je naar voren, laat je nr zien en zegt je naam

Op de dag van het concert zelf meestal 2 roll calls, 1 in de ochtend en een in de middag
Na die van de middag blijf je op je plek, en worden de eerste 1000 nrs apart gezet van de rest van de PIT gangers

Vanaf die middag roll-call neemt trouwens de security van Bruce de overall leiding op zich, in samenwerking met een of meerdere fans die eerder de roll call gedaan hebben.

Als de lokale security mee werkt, dan is het vervolgens de bedoeling dat je ook op nr het stadion in loopt, voor de rest van de PIT gangers.
Probleem is echter dat het hier nog wel eens mis wil gaan. Hetzij dat de lokale security het niet helemaal begrijpt, hetzij dat bij de fans zelf de sociale controle, die er voorheen wel was, soms naar de achtergrond verdwijnt.

Eenmaal in de pit aangekomen, kies je vervolgens een plek en is het wachten tot de "nummer-lozen" naar binnen mogen
Ah oké. Dankjewel! Toch vind ik het wel een beetje jammer. Want ik heb door werk en de afstand naar Landgraaf bijna geen mogelijkheid om eerder te gaan. Zou zondag best op tijd willen, maar wel zonde als er dan blijkbaar al een behoorlijke rij is.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.692
848
Ah oké. Dankjewel! Toch vind ik het wel een beetje jammer. Want ik heb door werk en de afstand naar Landgraaf bijna geen mogelijkheid om eerder te gaan. Zou zondag best op tijd willen, maar wel zonde als er dan blijkbaar al een behoorlijke rij is.
Maar die rij gaat er altijd al zijn, en zolang jij niet perse op de eerste rijen wil, of tegen de rail aan de zijkanten hoef je je niet druk te maken om je plekkie
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • RoyP