Bruce Springsteen

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
Voor de diehards, ik heb 2 tickets over omdat ik zelf bij latere pogingen nog Golden Circle heb kunnen krijgen.
Beide gewone staanplaatsen (general admission). Mogen weg voor de normale prijs. Interesse? Stuur me PB'tje. Overdracht kan desgewenst via Ticketswap (privé advertentie), maar dan komen er Ticketswap kosten bij. Ik heb de etickets al ontvangen. Dus niet zoals in NL dat je ze pas een week voor het concert krijgt.

- Parijs, 13 mei
- Goteburg, 24 juni
 

Wijnand1900!

Playlistbediener
31 mei 2022
21
3
Ik hoop wel dat Bruce veel uit zijn jaren 70 periode speelt t/m Nebaskra. Het liefst niks van Born in the USA, vreselijk album. ?
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Ik hoop wel dat Bruce veel uit zijn jaren 70 periode speelt t/m Nebaskra. Het liefst niks van Born in the USA, vreselijk album. ?
Gelukkig speelt hij lang zat om veel nummers te spelen, lekker mee leren met born in the USA is ook fijn hoor?

Is alles ondertussen nou uitverkocht?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
jeetje mina, ik kom er met mijn verstand niet bij, meer als een jaar vooraf al zo veel kaarten verkopen! verbaasd me nog steeds
Dat zie je eigenlijk alleen nog bij Coldplay en U2, misschien AC/DC. Ik had dit bij Springsteen ook niet meer verwacht.
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
285
227
Ook al kan Bruce bij mij niks verkeerd doen, toch vind ik het wel een gevalletje “huid verkopen voordat de beer geschoten is” dat hij NU al Tour merch voor 2023 gaat verkopen. En toch zou ik nog best zo’n shirtje willen kopen ook.
 

Makker

Nieuw lid
3 jun 2022
3
0
via welke site bestellen julie de tickets voor de optredens in NDL aub?
B zou ook naar Belge komen maar wellicht als headliner op festival en dan speelt hij minder lang toch....om van het zitcomfort ( dat er niet is op een weide) nog te zwijgen. Dus; ik wil toch naar een buurland voor Bruce ...graag jullie tips
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
via welke site bestellen julie de tickets voor de optredens in NDL aub?
B zou ook naar Belge komen maar wellicht als headliner op festival en dan speelt hij minder lang toch....om van het zitcomfort ( dat er niet is op een weide) nog te zwijgen. Dus; ik wil toch naar een buurland voor Bruce ...graag jullie tips
Ook in België speelt hij een volwaardige set. Kan me niet voorstellen dat hij bv op Werchter Classic een kortere set speelt.
 

Makker

Nieuw lid
3 jun 2022
3
0
Ook in België speelt hij een volwaardige set. Kan me niet voorstellen dat hij bv op Werchter Classic een kortere set speelt.

Toch wel .....dat is de ervaring van mensen die hem al een aantal keer bezig gezien hebben op diverse plaatsen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik heb de setlist ereven op nagekeken tijdens zijn laatste tours. Scheelt inderdaad 5-6 nummers. Maar met een set van 26 nummers op Werchter zou Ik ook goed kunnen leven! Het is natuurlijk maar de vraag hoe een volwaardige setlist er volgend jaar gaat uitzien op 72 jarige leeftijd. Zijn tourschema is ook zwaar vond ik voor iemand op die leeftijd al ziet hij er nog topfit uit... Maar als je naar het buitenland wil zou ik Spanje of Italië proberen.
 

Makker

Nieuw lid
3 jun 2022
3
0
Hallo
Al een aantal uur gespendeerd aan het kijken of ik toch maar aan 2 of 3 tickets van Bruce kan raken maar noppes
We kiezen voor Amsterdam wegens de zitplaatsen; we zijn 64 en 72 j oud/jong en daarom
Vraagje: die doorverkooptickets van 500€ en meer dat is toch niet koosjer ? Dat zijn dus mensen die tickets kopen met als doel om veel winst te maken bij t doorverkopen ?
Dusss: als jullie weet hebben van 2 of 3 tickets naast elkaar op een 'goeie plaats' in Amsterdam mag je gerust een seintje geven, dankjewel op voorhand daarvoor
Wees gerust; ik doe ook m n best en kijk elke dag hoopvol naar de aanbiedingen
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.190
Hallo
Al een aantal uur gespendeerd aan het kijken of ik toch maar aan 2 of 3 tickets van Bruce kan raken maar noppes
We kiezen voor Amsterdam wegens de zitplaatsen; we zijn 64 en 72 j oud/jong en daarom
Vraagje: die doorverkooptickets van 500€ en meer dat is toch niet koosjer ? Dat zijn dus mensen die tickets kopen met als doel om veel winst te maken bij t doorverkopen ?
Dusss: als jullie weet hebben van 2 of 3 tickets naast elkaar op een 'goeie plaats' in Amsterdam mag je gerust een seintje geven, dankjewel op voorhand daarvoor
Wees gerust; ik doe ook m n best en kijk elke dag hoopvol naar de aanbiedingen
Ik zie dat er op 25 mei twee tickets naast elkaar beschikbaar zijn voor €128,80, alleen dan zit je wel helemaal bovenaan in 401. De vraag is ook of dat is wat je wil. https://www.ticketmaster.nl/event/bruce-springsteen-the-e-street-band-tickets/282147

En op de vraag voor die tickets van €500 en meer: kans is aanzienlijk groot dat dat inderdaad het doel is. Dat ga je alleen nooit tegenhouden ben ik bang. Succes en hopelijk lukt het alsnog!
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Hallo
Al een aantal uur gespendeerd aan het kijken of ik toch maar aan 2 of 3 tickets van Bruce kan raken maar noppes
We kiezen voor Amsterdam wegens de zitplaatsen; we zijn 64 en 72 j oud/jong en daarom
Vraagje: die doorverkooptickets van 500€ en meer dat is toch niet koosjer ? Dat zijn dus mensen die tickets kopen met als doel om veel winst te maken bij t doorverkopen ?
Dusss: als jullie weet hebben van 2 of 3 tickets naast elkaar op een 'goeie plaats' in Amsterdam mag je gerust een seintje geven, dankjewel op voorhand daarvoor
Wees gerust; ik doe ook m n best en kijk elke dag hoopvol naar de aanbiedingen
Ik zou gewoon even rustig afwachten, het is nog heel ver weg.
Voorheen waren er altijd zogenaamde ticket drops, tegen de tijd dat het concert naderbij kwam
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
285
227
Hallo
Al een aantal uur gespendeerd aan het kijken of ik toch maar aan 2 of 3 tickets van Bruce kan raken maar noppes
We kiezen voor Amsterdam wegens de zitplaatsen; we zijn 64 en 72 j oud/jong en daarom
Vraagje: die doorverkooptickets van 500€ en meer dat is toch niet koosjer ? Dat zijn dus mensen die tickets kopen met als doel om veel winst te maken bij t doorverkopen ?
Dusss: als jullie weet hebben van 2 of 3 tickets naast elkaar op een 'goeie plaats' in Amsterdam mag je gerust een seintje geven, dankjewel op voorhand daarvoor
Wees gerust; ik doe ook m n best en kijk elke dag hoopvol naar de aanbiedingen
Alle concerten met zitplaatsen zijn nu zo goed als uitverkocht, maar… morgen gaat Barcelona in de voorverkoop, dus wellicht kun je proberen daar twee zitplaatsen te scoren? Gaat niet via ticketmaster maar via Doctor Music.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken