Bruce Springsteen

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
zondag 12 juni 2022 voor de zekerheid maar weer geblokkeerd in de agenda!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Zou wel die gaten op Ticketmaster verklaren, maar ik heb er alsnog wel een hard hoofd in... Voor Europa althans.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Zou wel die gaten op Ticketmaster verklaren, maar ik heb er alsnog wel een hard hoofd in... Voor Europa althans.
Inderdaad, waarom zou je een tour cancelen om hem vervolgens 2 maanden later alsnog aan te kondigen. Dan hadden ze net zo goed kunnen wachten met aankondigen. Even pas op de plaats gemaakt en gewacht tot eind maart of zo. Het is toch allemaal binnen 1 week uitverkocht.....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Inderdaad, waarom zou je een tour cancelen om hem vervolgens 2 maanden later alsnog aan te kondigen. Dan hadden ze net zo goed kunnen wachten met aankondigen. Even pas op de plaats gemaakt en gewacht tot eind maart of zo. Het is toch allemaal binnen 1 week uitverkocht.....
ja, wat exact de gedachte is dat weten we ook niet.

punt is wel, dat wat niet aangekondigd is is niet gecanceld, want niet aangekondigd.
na de Stones aankondiging en Lady Gaga, met Macca nog voor Glasto en eventueel ook nog meer (?).... ik kan ben er bang voor dat het nog kan, zo'n aankondiging?
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Inderdaad, waarom zou je een tour cancelen om hem vervolgens 2 maanden later alsnog aan te kondigen. Dan hadden ze net zo goed kunnen wachten met aankondigen. Even pas op de plaats gemaakt en gewacht tot eind maart of zo. Het is toch allemaal binnen 1 week uitverkocht.....
Dat is niet helemaal waar hoor van dat uitverkopen, zeker niet in alle landen.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
dan ga ik uit van Europa in 2023 voor The Boss... had een aankondiging met april al voor de deur ook niet meer verwacht in juni/juli.
Jaa inderdaad denk ik ook, al zou het nog in november/ december kunnen omdat de voetbalstadions leeg zijn ivm WK in Qatar. Maar dat lijkt mij niet vanwege de temperatuur.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
betrue.nl/nieuws/guus-meeuwis-en-frank-lammers-maken-tv-serie-over-springsteen/

Guus Meeuwis en Frank Lammers maken tv-serie over Springsteen​

In aanloop naar zijn eigen concerten in New York in oktober heeft Guus Meeuwis met Frank Lammers een televisieprogramma gemaakt over Springsteen. Het programma Glory Days is vanaf 11 mei te zien op NPO3.
Half maart waren Guus Meeuwis en Frank Lammers in de Stone Pony in Asbury Park. Daar poseerden ze samen met Southside Johnny. Die foto was onder meer op onze Facebook-pagina te zien. Het bleek dat Meeuwis en Lammers in de VS waren om televisieopnames te maken. Meeuwis zegt erover in het Brabants Dagblad: “Om alvast in de sfeer te komen (voor zijn Amerikaanse concerten, red.) heb ik met vriend Frank een roadtrip gedaan met de legendarische nummers van Bruce Springsteen als ons kompas.” Ze bezochten onder andere Freehold, Asbury Park, Philadelphia en New York om speciale momenten uit het leven van Springsteen te belichten.
 
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Op backstreets het volgende bericht:

Per Blog it all night on Twitter:
” Hey Twitter,

Hearing Bruce Springsteen & The E Street Band are announcing some tour dates on Tuesday. Alright, have a good night.”

Spannend......
eerst zien, dan geloven
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Op backstreets het volgende bericht:

Per Blog it all night on Twitter:
” Hey Twitter,

Hearing Bruce Springsteen & The E Street Band are announcing some tour dates on Tuesday. Alright, have a good night.”

Spannend......
Zou best kunnen dat ze wat data bekend maken voor Amerika voor na de zomer. Heel vreemd is dit ook weer niet. Die tour zal toch een keer moeten beginnen.....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
After having to unfortauntley scrap the 2022 tour, it looks like people will be able to start planning their schedules to see Bruce Springsteen and The E Street Band. We are expecting an announcement Tuesday that should include both US and European dates. We are hearing that it will be early US start date, Europe in the summer and then another run of shows in the US afterwards. Follows their usual touring pattern. Maybe we can finally update that Tour Dates page...

De verwachting is dus ook data voor Europa!!
 
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses en DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
After having to unfortauntley scrap the 2022 tour, it looks like people will be able to start planning their schedules to see Bruce Springsteen and The E Street Band. We are expecting an announcement Tuesday that should include both US and European dates. We are hearing that it will be early US start date, Europe in the summer and then another run of shows in the US afterwards. Follows their usual touring pattern. Maybe we can finally update that Tour Dates page...

De verwachting is dus ook data voor Europa!!
beetje vroeg voor de europese zomerfestivals om al met headliners voor 2023 te komen.
aan de andere kant, er zijn er volgens mij wel al een aantal die durven om vlak na de 2022 editie al met een early bird te komen en misschien al met eerste nieuws berichten.

maar goed, eerst eens zien... ik hink nog een beetje op ongeloof
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
After having to unfortauntley scrap the 2022 tour, it looks like people will be able to start planning their schedules to see Bruce Springsteen and The E Street Band. We are expecting an announcement Tuesday that should include both US and European dates. We are hearing that it will be early US start date, Europe in the summer and then another run of shows in the US afterwards. Follows their usual touring pattern. Maybe we can finally update that Tour Dates page...

De verwachting is dus ook data voor Europa!!
Dat zou wel vet zijn, maar er is nu al zo vaak gezegd dat die data eraan kwamen, dus we gaan het meemaken ;)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
beetje vroeg voor de europese zomerfestivals om al met headliners voor 2023 te komen.
aan de andere kant, er zijn er volgens mij wel al een aantal die durven om vlak na de 2022 editie al met een early bird te komen en misschien al met eerste nieuws berichten.

maar goed, eerst eens zien... ik hink nog een beetje op ongeloof
Ik weet ook niet goed wat ik ervan moet denken al geloof ik best dat ze met tourdata kunnen komen voor Amerika eind dit jaar begin volgend jaar.. Europa lijkt me wat vroeg, zeker voor festivals. Tenzij ze geen festivals doen of ze komen gewoon later met hun festivaldata. Meestal zijn dat er ook maar een paar in zijn tourschema…
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken