Bruce Springsteen

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Uitverkocht binnen 1,5 uur. Dat klinkt tegenwoordig als een eeuwigheid joh met concerten die in minuten uitverkopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Uitverkocht binnen 1,5 uur. Dat klinkt tegenwoordig als een eeuwigheid joh met concerten die in minuten uitverkopen.
Ik weet nog wel dat ik toen ontzettend lang in wachtrij van Ticketmaster stond. Zeker meer dan 1 uur.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.576
578
Uitverkocht binnen 1,5 uur. Dat klinkt tegenwoordig als een eeuwigheid joh met concerten die in minuten uitverkopen.
Kensington? Coldplay? Ed Sheeran? Belachelijk eigenlijk dat je perse op moment van verkoop - op de minuut af - erbij moeten om uberhaupt enige kans te maken.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.438
6.100
Dit lees ik net op Efestivals:

Eventim (Germany) sent out a tweet stating that pre-sale for Bruce Springsteen for 3 dates in Germany starts on the 3rd of December. So, if TW Classic is on the cards, then I expect an anouncement very soon.

EDIT: just checked up on the tweet because I wanted to post it, and it seems to have disappeared...

Aankondiging zit er dus aan te komen.... :D
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
I Hope Please GIF
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.438
6.100
Ken post net op Efestivals dat ook zij nog aan het wachten zijn. Ziet er naar uit dat ze nog een go moeten krijgen maar dat het allemaal wel al klaarstaat.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Ken post net op Efestivals dat ook zij nog aan het wachten zijn. Ziet er naar uit dat ze nog een go moeten krijgen maar dat het allemaal wel al klaarstaat.
En met een geïrriteerde emoji erbij. Dat hij donderdag om middernacht nog overtuigd was dat vrijdag de aankondiging zou volgen, doet vermoeden dat het al enkele dagen klaarstaat maar windstil blijft vanuit kamp Springsteen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken