Bruce Springsteen

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Dit nummer wordt ook vaak solo akoestisch gedaan door Bruce. Dat kan hij mooi thuis repeteren 😉

Daarnaast denk ik dat de nodige warhorses niet of nauwelijks gerepeteerd hoeven te worden. Plus voor bijna elke show vindt er een soundcheck plaats, derhalve zal het repertoire nog aanzienlijk worden uitgebreid.
Ik verwacht sowieso een aantal nrs solo, hetzij op gitaar, hetzij achter de piano, maar LOHAD hoef ik echt niet hoot, te veel emotie
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.209
790
Ik verwacht sowieso een aantal nrs solo, hetzij op gitaar, hetzij achter de piano, maar LOHAD hoef ik echt niet hoot, te veel emotie
Ik vond het al lastig te begrijpen dat je LOHAD niet mooi vind. Maar er zit iets anders achter... dat kan.

Voor mij is elk Bruce-concert trouwens emotie van begin tot eind. Behalve tijdens die kinderen on-stage tijdens Waiting On A Sunny Day dan :sick:
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Ik vond het al lastig te begrijpen dat je LOHAD niet mooi vind. Maar er zit iets anders achter... dat kan.

Voor mij is elk Bruce-concert trouwens emotie van begin tot eind. Behalve tijdens die kinderen on-stage tijdens Waiting On A Sunny Day dan :sick:
Ook die is voor mij weer heel bijzonder, aangezien mijn zoon als 7-jarige in 2012 in Keulen op het podium stond ;)
Die 2e foto was ie 4, maar hij wist precies wbij wie die op schoot zat
 

Bijlagen

  • AuE2Y2ACAAEEnvK.jpg
    AuE2Y2ACAAEEnvK.jpg
    50,3 KB · Weergaven: 9
  • 1935633_100763103273023_1603345_n.jpg
    1935633_100763103273023_1603345_n.jpg
    24,3 KB · Weergaven: 8
Laatst bewerkt:

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
542
406
Leuk al die updates en gedachtespinsels over nummers. Maakt de hype richting Landgraaf nog groter.

Suggesties: misschien moeten we de naam van dit topic om dopen tot Bruce juice?🤣
 
  • Haha
Waarderingen: Rick1617899545

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Ik verwacht sowieso een aantal nrs solo, hetzij op gitaar, hetzij achter de piano, maar LOHAD hoef ik echt niet hoot, te veel emotie
Ik zit mijn hoofd er echt over te breken. Ik ken zijn hele discografie maar kan Lohad echt niet plaatsen. Over welk nummer hebben we het nou?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Fotoshoot,
Asbury Park,
the Turf Club, 22 januari 2023


489a70a3-8e26-4c8e-8c45-500ba6c62146-BruceTurfClub1.jpg


6523e01f-45be-4dbf-8fa2-d877ee57f0f3-BruceTurfclub2.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981 en T. Roses

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
And so it begins to get loud :D

En een overzicht wat er dan gespeeld is:

023-01-24 - CURE INSURANCE ARENA, TRENTON, NJ

NO SURRENDER / THE PROMISED LAND / LETTER TO YOU / OUT IN THE STREET / CANDY'S ROOM / KITTY'S BACK / BRILLIANT DISGUISE / NIGHTSHIFT / DON'T PLAY THAT SONG / THE E STREET SHUFFLE / JOHNNY 99 / HOUSE OF A THOUSAND GUITARS / BACKSTREETS / BECAUSE THE NIGHT / SHE'S THE ONE / WRECKING BALL / THE RISING / BADLANDS

Bruce and The E Street Band, including members of The E Street Horns and The E Street Choir, hold private rehearsals at a new location for the upcoming tour. Some invited, family and friends guests in attendance. It's unclear if Patti Scialfa was on stage.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Bartjuh1981

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
636
499
And so it begins to get loud :D

En een overzicht wat er dan gespeeld is:

023-01-24 - CURE INSURANCE ARENA, TRENTON, NJ

NO SURRENDER / THE PROMISED LAND / LETTER TO YOU / OUT IN THE STREET / CANDY'S ROOM / KITTY'S BACK / BRILLIANT DISGUISE / NIGHTSHIFT / DON'T PLAY THAT SONG / THE E STREET SHUFFLE / JOHNNY 99 / HOUSE OF A THOUSAND GUITARS / BACKSTREETS / BECAUSE THE NIGHT / SHE'S THE ONE / WRECKING BALL / THE RISING / BADLANDS

Bruce and The E Street Band, including members of The E Street Horns and The E Street Choir, hold private rehearsals at a new location for the upcoming tour. Some invited, family and friends guests in attendance. It's unclear if Patti Scialfa was on stage.
Beetje een nietszeggend artikel van App natuurlijk (wanneer niet :ROFLMAO: ).

Wel mooi dat via BruceBase de setlists nauwkeurig worden bijgehouden. En fijn dat iedereen zich eraan heeft gehouden om niks te lekken over de rehearsals van afgelopen donerdag, vrijdag en maandag. Benieuwd naar volgende week!
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Beetje een nietszeggend artikel van App natuurlijk (wanneer niet :ROFLMAO: ).

Wel mooi dat via BruceBase de setlists nauwkeurig worden bijgehouden. En fijn dat iedereen zich eraan heeft gehouden om niks te lekken over de rehearsals van afgelopen donerdag, vrijdag en maandag. Benieuwd naar volgende week!
Het enige wat interressant is aan het artikel is de tijd, toch 2,5 uur, dan zou betekenen dat we uiteindelijk op rond de 3 uur uit gaan komen :D
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.209
790
En fijn dat iedereen zich eraan heeft gehouden om niks te lekken over de rehearsals van afgelopen donerdag, vrijdag en maandag.
Toen waren toch geen rehearsals? Na woensdag 18 januari zijn de spullen naar de CURE Arena in Trenton verhuisd, aldus BruceBase.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Over een weekje barst het circus echt los en weten we meer over de setlist! Nog heel veel persoonlijke favorieten nog niet zien passeren maar alle vertrouwen in wat de mannen en dames in petto hebben.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.209
790
Yes, vanaf 1 feb om de dag setlists, filmpjes en recensies checken! Dan gaat de tijd tot 28 april vast razendsnel. Can't wait.

Welke bijzondere nummers hopen jullie te horen deze tour? Ik hoop heel hard op Drive All Night in Dublin samen met Glen Hansard. En Backstreets en Jungleland, maakt niet uit waar.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Yes, vanaf 1 feb om de dag setlists, filmpjes en recensies checken! Dan gaat de tijd tot 28 april vast razendsnel. Can't wait.

Welke bijzondere nummers hopen jullie te horen deze tour? Ik hoop heel hard op Drive All Night in Dublin samen met Glen Hansard. En Backstreets en Jungleland, maakt niet uit waar.
Jungleland is mijn prijsnummer van Bruce. Ik prijs me nog steeds gelukkig dat ik die eenmaal live heb mogen horen op de laatste tour van Clarence. Kippenvel. Graag zou ik die nog één keer weer live kunnen horen.
 
  • Geweldig
Waarderingen: jaydee76 en Bartjuh1981

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.709
1.870
Over een weekje barst het circus echt los en weten we meer over de setlist! Nog heel veel persoonlijke favorieten nog niet zien passeren maar alle vertrouwen in wat de mannen en dames in petto hebben.
Is het een idee om die eerste setlist hier te posten of zijn er mensen die dit liever niet hebben? Maakt mij niet uit hoor. Kijk ik wel op setlist fm
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.748
2.427
Is het een idee om die eerste setlist hier te posten of zijn er mensen die dit liever niet hebben? Maakt mij niet uit hoor. Kijk ik wel op setlist fm
Je kan dat doen onder het Spoiler-vakje, toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.580
584
Hij speelt toch altijd wisseldende sets, dus heel veel zegt het niet over de komende EU tour toch? Sowieso ook in de US soms wat andere songs dan in EU.

Ben meer benieuwd naar zijn voorprogramma('s) in Landgraaf.
Hopelijk krijgen we daar op korte termijn antwoord op.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken