Bruce Springsteen

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.211
791
wij zijn van plan achterin de golden circle te staan, neem aan dat dat wel te doen is, toch?
Natuurlijk. Daar sta ik al de hele tour en is het prima vertoeven. Ruimte, goed zicht, op je gemak naar de WC of de bar. En je hoeft er geen uren van te voren te zijn,

Toevoeging: het is natuurlijk wel slim om een uurtje van te voren op je plek te staan. Met name zodat mensen om je heen gezien hebben dat je er staat en je geen boze gezichten krijgt als je tijdens het concert terugkomt van een WC- of bar-bezoek.
 

Subero

Playlistbediener
31 mei 2023
15
9
Ik lees hier veel over P6 en dat dit ongelofelijk ver van het terrein zou zijn! Het is mij alleen niet helemaal duidelijk waar deze precies ligt.

Wij twijfelen nog over de auto of trein namelijk
In ieder geval in Eygelshoven(!). Details kan ik nog navragen
 
  • Wow
Waarderingen: BatMutsje

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
637
500
Sowieso vind mojo het leuk om amper info te geven over waar parkeergelegenheden zijn. Alsof ze al weten dat het ruk is, dus er zo min mogelijk over communiceren.
Dit is inderdaad het geval. Ik kreeg als antwoord op de vraag of de locaties beschikbaar waren:

"Als je een parkeerticket aanschaft, ontvang je een week van te voren een email met routebeschrijving."
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Natuurlijk. Daar sta ik al de hele tour en is het prima vertoeven. Ruimte, goed zicht, op je gemak naar de WC of de bar. En je hoeft er geen uren van te voren te zijn,

Toevoeging: het is natuurlijk wel slim om een uurtje van te voren op je plek te staan. Met name zodat mensen om je heen gezien hebben dat je er staat en je geen boze gezichten krijgt als je tijdens het concert terugkomt van een WC- of bar-bezoek.
oh, ja, we zijn er met het voorprogramma al...
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
Hoi! Mijn moeder en ik gaan zondag ook naar Bruce Springsteen, nu werk ik zelf bij de toegangscontrole maar mijn moeder is helaas slecht ter been. Daarom twijfelt ze om evt met rolstoel te gaan. Echter heeft ze gewoon veld staanplaats en geen rolstoelplek. Mag ze dan alsnog met rolstoel het terrein op of niet?
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Hoi! Mijn moeder en ik gaan zondag ook naar Bruce Springsteen, nu werk ik zelf bij de toegangscontrole maar mijn moeder is helaas slecht ter been. Daarom twijfelt ze om evt met rolstoel te gaan. Echter heeft ze gewoon veld staanplaats en geen rolstoelplek. Mag ze dan alsnog met rolstoel het terrein op of niet?
Bij Pinkpop mocht dat wel atlijd, dus het lijkt mij hier ook, alleen niet in de GC
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.546
11.020
Hoi! Mijn moeder en ik gaan zondag ook naar Bruce Springsteen, nu werk ik zelf bij de toegangscontrole maar mijn moeder is helaas slecht ter been. Daarom twijfelt ze om evt met rolstoel te gaan. Echter heeft ze gewoon veld staanplaats en geen rolstoelplek. Mag ze dan alsnog met rolstoel het terrein op of niet?
Geen idee, maar lijkt me heel onlogisch als je dan niet alsnog het terrein op mag.
 

Venderwel

Playlistbediener
6 jun 2023
43
45
Zou P6 niet gewoon het Roda stadion zijn?
Oh nee laat maar, ik zie net op streetview dat daar nog allemaal winkels zijn ook.

Maar eh, dat eerder genoemde stadion, lijkt mij aardig plekje om te gaan staan met den auto en dan verder op de fiets, of zeg ik iets geks?
 
Laatst bewerkt:

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.211
791
Waanzin, die betaalde parkings zó ver weg. Ik blijf het herhalen: zet de auto (gratis) bij een treinstation op de route Meerssen-Valkenburg-Heerlen en bespaar een hoop ellende met thuiskomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Zou P6 niet gewoon het Roda stadion zijn?
Oh nee laat maar, ik zie net op streetview dat daar nog allemaal winkels zijn ook.

Maar eh, dat eerder genoemde stadion, lijkt mij aardig plekje om te gaan staan met den auto en dan verder op de fiets, of zeg ik iets geks?
Dit zou de grootste logistieke nachtmerrie zijn die je je kan voorstellen. Daar ligt nu een grote bioscoop , glow golf , restaurant de buren , nog een nieuw restaurant , happy Italy , grote wok, etc.

Daar komt geen P.
 

marcelboer

Playlistbediener
14 jun 2022
9
6
Er komen ineens tickets vrij voor de reguliere prijs op ticketmaster

Edit: zijn ondertussen al weer verkocht, maar wie weet komen er nog kaarten vrij
 
Laatst bewerkt:

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Ik denk dat het weerbericht voor zondag wel enigszins zo blijft zoals nu aangegeven?
vooralsnog iets te warm en droog.

tenminste niet die 37+ die we afgelopen jaar op Megaland hadden tijdens Pinkpop dag 1 en 2
 

Koekwaus

Playlistbediener
1 jun 2023
26
8
Ter aanvulling over de parkeerlocaties onduidelijkheden hierboven vind ik het ook belachelijk dat het zo vaag blijft.
Zelfs al heb je de mail gehad weet je eigenlijk nog niks.

Is het nou echt zo moeilijk om gewoon een kaartje te maken met daarop aangegeven waar P3, P4, P5 enz zijn?

Als ik naar mijn mening te lang moet lopen is het de laatste keer dat ik naar Landgraaf af ga reizen.
En de limiet ligt eigenlijk bij 30 min max en ik durf nu al met zekerheid te zeggen dat het langer gaat duren.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken