Bruce Springsteen

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Ik zal eeens kijken of ik mijn PP hoedje uit 2009 nog heb

orange-tee_150x.png


Ik heb in elk geval dit shirt aan ;)
Zwart is mij te heet
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Ik weet dat dat soort rollcalls al heel lang bestaan en hoe het werkt. Maar heb daar toch altijd gemengde gevoelens bij. Hoezo bepaald een groep mensen die blijkbaar wat meer tijd hebben en wellicht wat dichterbij wonen in welke volgorde mensen naar binnen gaan??
Dan ga je maar ouderwets 4 dagen van te voren in een slaapzakje voor de poort liggen, daar heb ik nog wel enigszins begrip voor, maar dit soort ongein.
Ik heb me hier de voorbije maanden een paar keer moeten inhouden, maar zeg het nu toch maar:
Als hier op het forum nog eens iemand zegt dat grote popartiesten zoals Billie Eilish en Harry Styles irritant kampeervolk naar de festivals zouden trekken, ga ik toch eens vriendelijk verwijzen naar deze thread. Ik heb al veel popshows gedaan waarbij een soort nummersysteem wordt gebruikt, maar Bruce Springsteen fans zijn op dat vlak dus blijkbaar nog een gradatie erger als ik de verhalen hier lees.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Ik heb me hier de voorbije maanden een paar keer moeten inhouden, maar zeg het nu toch maar:
Als hier op het forum nog eens iemand zegt dat grote popartiesten zoals Billie Eilish en Harry Styles irritant kampeervolk naar de festivals zouden trekken, ga ik toch eens vriendelijk verwijzen naar deze thread. Ik heb al veel popshows gedaan waarbij een soort nummersysteem wordt gebruikt, maar Bruce Springsteen fans zijn op dat vlak dus blijkbaar nog een gradatie erger als ik de verhalen hier lees.
De grap is dat er genoeg plekken zijn waarbij de beveiliging helemaal geen fuck geeft om die volgorde die de fans hebben gemaakt. Nummer 1 prioriteit voor de beveiliging is iedereen zo snel mogelijk, zo veilig mogelijk naar binnen krijgen. Als de volgorde daardoor in de soep loopt maakt dat voor hun niets uit.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
De grap is dat er genoeg plekken zijn waarbij de beveiliging helemaal geen fuck geeft om die volgorde die de fans hebben gemaakt. Nummer 1 prioriteit voor de beveiliging is iedereen zo snel mogelijk, zo veilig mogelijk naar binnen krijgen. Als de volgorde daardoor in de soep loopt maakt dat voor hun niets uit.
De grap is alleen dat de lokale security niet zo veel meer te vertellen heeft over die rij zodra de security van Bruce is gearrriveerd
 
  • Winning
Waarderingen: BatMutsje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
wij zijn van plan achterin de golden circle te staan, neem aan dat dat wel te doen is, toch?
 

somebody2

Nieuw lid
17 apr 2018
3
0
Ik lees hier veel over P6 en dat dit ongelofelijk ver van het terrein zou zijn! Het is mij alleen niet helemaal duidelijk waar deze precies ligt.

Wij twijfelen nog over de auto of trein namelijk
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.585
585
Sowieso vind mojo het leuk om amper info te geven over waar parkeergelegenheden zijn. Alsof ze al weten dat het ruk is, dus er zo min mogelijk over communiceren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken