Bospop 2025

En laat nou net die zaterdag het beste verkopen. Is bijna uitverkocht. Ik vermoed dat ze deze formule qua programmering voorlopig niet gaan veranderen.
Yup dat vermoed ik ook met je mee. Al denk ik overigens wel dat het grootste deel van de tickets is verkocht vanwege de toch wel sterke dubbel Beth Hart en Simple Minds. Op de andere dagen zie je duidelijk dat de organisatie meer inzet heeft getoond om tot een sterke volledige dag te komen.

En nu houd ik op. Bospop start bijna! Allen heel veel plezier en mogelijk tot zaterdag, je weet het maar nooit.

• Leuk
Waarderingen: Bokirules en duck
Yup dat vermoed ik ook met je mee. Al denk ik overigens wel dat het grootste deel van de tickets is verkocht vanwege de toch wel sterke dubbel Beth Hart en Simple Minds. Op de andere dagen zie je duidelijk dat de organisatie meer inzet heeft getoond om tot een sterke volledige dag te komen.

En nu houd ik op. Bospop start bijna! Allen heel veel plezier en mogelijk tot zaterdag, je weet het maar nooit.
Inderdaad. + het reünie-gehalte waarbij veel mensen uit de regio de Bospop zaterdag als vaste prik in hun agenda zetten (ongeacht welk programma)

• Leuk
Waarderingen: Bokirules en Joslittel
En laat nou net die zaterdag het beste verkopen. Is bijna uitverkocht. Ik vermoed dat ze deze formule qua programmering voorlopig niet gaan veranderen.
Denk dat Simple Minds wel voor een groot deel verantwoordelijk is voor de verkochte tickets. En Beth Hart oorspronkelijk.

Edit: ik zie nu pas Jos zijn reactie met dezelfde strekking.

eerlijk gezegd zal ik de zaterdag line-up met die van de vrijdag hebben gewisseld als dat mogelijk was, Manics en Franz Ferdinand zijn niet bepaald bands waar mensen een dagje vrij voor nemen maar als het in het weekend valt gerust een dagje festival voor willen doen. De liefhebbers van cover bands zijn er vaak toch heel het weekend al.
Kwestie van smaak...voor mij zijn de Manics alleen al de reden om er vrijdag bij te zijn, Franz F. en Snow P. sluiten daar prima op aan.

• Leuk
Waarderingen: PJ en Bart1981
Vanmorgen al een traantje moeten laten bij de soundcheck van Snow Patrol, Run slaat altijd in als een bom (iets met n vader die te vroeg overleden is...)

Het is weer heerlijk vertoeven hier, het weer is ideaal, dus geniet ervan allemaal!

Is er trouwens nog een fl-meeting?

Ik had mijn dagkaart eigenlijk gekocht voor Snow Patrol. Maar... wat Manic Street Preachers vandaag hebben neergezet was van een ander niveau. Holy f*cking hell. Dat was een "in your face" set waar de relevantie (ja, I know, vervelend woord) vanaf sprong.

Zaterdag wordt het druk met 35k bezoekers, zondag net als vrijdag ca 18k.

Top 1ste dag gehad!
Vanuit de bar helemaal losgegaan op Franz Ferdinand
Wat een fantastisch publiek aan de bar en zowel kennis gemaakt met een mede festileaker!
Op naar dag 2

• Leuk
Waarderingen: PJ en Joslittel

Top 1ste dag gehad!
Wat een fantastisch publiek aan de bar en zowel kennis gemaakt met een mede festileaker!
Op naar dag 2
Dat valt toch wel wat tegen voor de vrijdag en zondag dan. 35K vandaag is dan wel waar een heel mooi getal, zie je wat een weekenddag kan doen (en een dikke headliner).

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
#bospop misser….
Ik had mijn dagkaart eigenlijk gekocht voor Snow Patrol. Maar... wat Manic Street Preachers vandaag hebben neergezet was van een ander niveau. Holy f*cking hell. Dat was een "in your face" set waar de relevantie (ja, I know, vervelend woord) vanaf sprong.
mooi te lezen en helemaal mee eens 🤩🎸

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Top 1ste dag gehad!
Op naar dag 2
Serieuze aantallen, ik hoop dat ze de 35k kunnen handelen…ik vond het op vrijdag al flink druk.

De plussen en minnen,
Lange wachtrij 45 minuten om aan de camper kant het terrein op te komen…iets met verkeerde planning organisatie 🧐
Ik heb namelijk nog nooit langer dan vijf minuten in een rij hoeven staan in de dertig jaar dat ik Bospop bezoek…

Daardoor Paul Kelly gemist 😢

Verder toch wel serieuze prijzen voor wat eten en drinken betreft…maar ik het is feest en dat mag dan wat kosten 😬😅

Maar verder een geweldige festivaldag met mijn hoogte punten:
MSP, Frans F , Snow P, en mijn persoonlijke top band DIZZY MIZZ LIZZY in één woord magistraal. En ik weet alles onder de noemer smaken verschillen 🤩🎸

• Leuk
Waarderingen: PJ en Joslittel
Vanmorgen al een traantje moeten laten bij de soundcheck van Snow Patrol, Run slaat altijd in als een bom (iets met n vader die te vroeg overleden is...)

Het is weer heerlijk vertoeven hier, het weer is ideaal, dus geniet ervan allemaal!

Is er trouwens nog een fl-meeting?
Geef nog even aan voor een ‘meeting’ welke bar …is iedereen vanochtend op de hoogte 😅🍻🥂

Users who are viewing this thread