Bospop 2025

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
651
352
Hmmm, dat vind ik dan wel weer wat karig. Hopen dat ze nog wat anders hebben dat nog niet de tour heeft gedropt . Want weer Sting en weer Simple Minds vind ik inmiddels ook wel een aardige afknapper
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.287
2.214
Hmmm, dat vind ik dan wel weer wat karig. Hopen dat ze nog wat anders hebben dat nog niet de tour heeft gedropt . Want weer Sting en weer Simple Minds vind ik inmiddels ook wel een aardige afknapper
Ik ben het eigenlijk met je eens. Simple Minds vind ik wel echt goed maar Sting heb ik nu wel gehad. Desondanks maar even afwachten waar ze mee komen. Zoals het er nu uitziet word ik er niet zo vrolijk van. Had echt wel gehoopt op Alanis Morissette en heel even op Lionel Richie...
Het is wat het is, mojo zet ze liever ergens anders blijkbaar. Ik vestig mijn hoop nu maar eens op een exclusieve boeking van bv een Duran Duran of Bryan Adams....🤞
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.860
12.621
Ik baal wel ontzettend van Alanis Morissette. Weer dat teringeind naar de Ziggo.....
Was de perfecte headliner geweest en die dag was ik sowieso gegaan. Wil haar nog steeds graag eens live zien.

In ELO zie ik een andere potentiële headliner waar ik sowieso bij zal zijn. Maar lijkt me te duur voor de hedendaagse staat van Bospop.
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
328
271
Of zouden ze eindelijk eens voor de 60th anniversary tour Scorpions naar Bospop halen?
Komen die met een 60th anniversary tour dan? Ik vond het best leuk ze te zien in de Ziggo Dome dit jaar, maar ik betwijfel of Klaus Meine nog genoeg ‘gas in the tank’ heeft om nóg een jaartje te touren, die leek behoorlijk op.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.287
2.214
Was de perfecte headliner geweest en die dag was ik sowieso gegaan. Wil haar nog steeds graag eens live zien.

In ELO zie ik een andere potentiële headliner waar ik sowieso bij zal zijn. Maar lijkt me te duur voor de hedendaagse staat van Bospop.
ELO doet geen festivals op Hyde Park na.
Die staan in de Ziggo en Sportpaleis verwacht ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
651
352
Komen die met een 60th anniversary tour dan? Ik vond het best leuk ze te zien in de Ziggo Dome dit jaar, maar ik betwijfel of Klaus Meine nog genoeg ‘gas in the tank’ heeft om nóg een jaartje te touren, die leek behoorlijk op.
Ze zijn aangekondigd voor Sweden Rock onder het mom van de 60th anniversary tour. Dus ja, ze gaan op tour...
 
  • Leuk
  • Wow
Waarderingen: Bokirules en jaydee76

graaf1

Campingartiest
1 mrt 2022
70
69
ELO doet geen festivals op Hyde Park na.
Die staan in de Ziggo en Sportpaleis verwacht ik.
Als 13 juli hun aller-aller-allerlaatste show is, gaat ELO echt niet twee dagen ervoor nog ergens een festival doen; die zullen het tegen die tijd druk genoeg hebben met de hele productie rond hun laatste show, waar ongetwijfeld opnames van zullen worden gemaakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules en PJ

graaf1

Campingartiest
1 mrt 2022
70
69
Met de diverse aankondigingen van acts in de Ziggodome in juni/juli (Lionel Richie, Alanis Morissette, Green Day, Kylie Minogue) zat ik me af te vragen of snel uitverkopen van deze acts een positieve invloed kan hebben op een mogelijk optreden op Bospop. Het één hoeft het ander niet uit te sluiten, toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.287
2.214
Met de diverse aankondigingen van acts in de Ziggodome in juni/juli (Lionel Richie, Alanis Morissette, Green Day, Kylie Minogue) zat ik me af te vragen of snel uitverkopen van deze acts een positieve invloed kan hebben op een mogelijk optreden op Bospop. Het één hoeft het ander niet uit te sluiten, toch?
James Blunt stond dit jaar in februari in een uitverkocht AFAS en later op Bospop.
Het gebeurt overigens zelden maar in theorie zou Bospop bij de 2e ronde in januari/februari met een headliner kunnen komen die nu net wat bekend heeft gemaakt. Maar tourschema's worden ver van te voren in elkaar geknutseld dus ik reken er maar niet op.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules en graaf1

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.899
1.111
Met de diverse aankondigingen van acts in de Ziggodome in juni/juli (Lionel Richie, Alanis Morissette, Green Day, Kylie Minogue) zat ik me af te vragen of snel uitverkopen van deze acts een positieve invloed kan hebben op een mogelijk optreden op Bospop. Het één hoeft het ander niet uit te sluiten, toch?
In principe niet, ook al zit je met dezelfde doelpublieken.
Het enige wat de laatste tijden wel ergens een rol speelt zijn de hoge ticketprijzen voor zaalconcerten waardoor bezoekers meer en meer selectiever te werk gaan en gedwongen worden om keuzes te maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules en PJ

Aerpel

Playlistbediener
13 dec 2023
16
17
Sweden Rock heeft afgelopen week Black Country Communion aangekondigd dit zou op Bospop ook niet misstaan. Airbourne staat ook op een aantal festivals in Europa , D.A..D. zou ook niet misstaan die zie ik op de bill van meerdere festivals staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules en graaf1

graaf1

Campingartiest
1 mrt 2022
70
69
Sweden Rock heeft afgelopen week Black Country Communion aangekondigd dit zou op Bospop ook niet misstaan. Airbourne staat ook op een aantal festivals in Europa , D.A..D. zou ook niet misstaan die zie ik op de bill van meerdere festivals staan.
Allemaal fijne namen, @Aerpel , dank voor de input :). I'm sleeping my day away, in the meantime ;)🤘
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules

Gebruikers die dit onderwerp bekijken