Bospop 2024

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
600
577
Zou er nog iets over komen van NSJ?
Ik zou Joss Stone nog wel n mooie naam vinden
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Zou zomaar kunnen. Ik vind Brittany Howard ook een interessante naam daar in de line-up
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Als je zo in ieder geval even kijkt, dan zijn er nog wat missende plekjes die ingevuld moeten worden. Ik heb geprobeerd een indeling te maken over de twee hoofdpodia en het 3e podium

Vrijdag (hoofd: 6/9, 3e: 3/4)
Hoofdpodia: John Fogerty / Alice Cooper / Heart / Robert Jon & The Wreck / Helmut Lotti Goes Metal / Mike Farris & Band
3e podium: Mr Moto / Julian Sas Band / Made In Purple

De vrijdag is redelijk compleet en verwacht ik ook geen grote namen meer die erbij zullen komen. Met John Fogerty, Alice Cooper en Heart zitten we eigenlijk al dikker in de grote namen dan vorig jaar, toen er met Simply Red en Rag'n'Bone Man maar twee grote namen stonden.

Zaterdag (hoofd: 6/13, 3e: 5/5)
Hoofdpodia: Zucchero / James Blunt / Gogol Bordello / Metejoor / Nevenproject (/ Harry en de Gebroeëke Zwiêgelkes)
3e podium: Coldplace / The Legend of Springsteen / The Waiting / Srv Undercover/ Sjako

De zaterdag is nog wat dunnetjes en kan nog wel wat extra body gebruiken. Ik tel bovendien eigenlijk één act op het 3e podium meer dan er afgelopen jaar stonden. Nu kan het natuurlijk zijn dat dat podium in programma wordt uitgebreid, maar het kan ook dat één van deze acts straks toch op een van de hoofdpodia terecht gaat komen. Ik mis hier in ieder geval nog wel een (kleine) subheadliner.

Zondag (hoofd: 12/13, 3e: 2/5)
Hoofdpodia: Toto / The Waterboys / Christone ‘Kingfish’ Ingram / Southside Johnny & The Asbury Jukes / DeWolff / King King / Tim Christensen / Leif de Leeuw Band / The Damn Truth / The Scratch / The Dreadnoughts / Tim Akkerman & The Ivy League
3e podium: Vido / The Cinelli Brothers

De zondag is ook redelijk compleet denk ik als ik dit zo zie. Ik denk dat hier vooral nog een naam mist naast The Waterboys op de poster. Natuurlijk kan er aan de onderkant nog wat worden doorgeschoven naar podium 3, maar ik denk dat we met deze namen toch wel een groot deel van het hoofdprogramma te pakken hebben.
Even nog teruggrijpen op mijn post van net na de aankondiging van het programma. We missen op een paar punten nog wat namen:

Vrijdag mist naar mijn inschatting nog wat dagvulling (3 acts) en een act voor op het extra podium.
Zaterdag is nog lang niet compleet. Hier mist naar ik denk nog een subheadliner en wat dagvulling (totaal 7 namen). Het extra podium lijkt wel compleet.
Zondag is al bijna compleet naar mijn idee, maar lijkt nog een subheadliner te missen en wat vulling voor het derde podium.

Er zal geen headliner meer bij komen, dus alles wat nog is genoemd voor die positie, valt automatisch af. Verder zijn volgende zaken nog genoemd:
  • Smash into Pieces: stonden al in de aankondiging, maar zijn verwijderd. Navraag bij de organisatie geeft geen duidelijkheid, behalve dat ze er in ieder geval nog niet definitief uit waren.
  • Keane: staan op Pinkpop, dus die vallen af.
  • Roger Hodgson: er is nog altijd geen teken van (tour)leven op de site van Roger, hoe mooi zijn toevoeging aan de line-up ook zou kunnen zijn.
  • Nick Mason’s Saucerful of Secrets: zou kunnen voorafgaand op hun momenteel al aangekondigde data in Italië
  • Heideroosjes: kunnen alleen nog maar op de zondag erbij komen. De andere dagen staan ze in België.
  • Di-rect: kan, maar zijn beperkt beschikbaar door andere boekingen. Nederlandse band, dus het kan altijd.
  • Racoon: Agenda technisch nog beschikbaar, dus zou altijd kunnen.
  • Krezip: zaterdag kunnen ze niet, andere dagen nog wel. Het zou dus kunnen.
  • ZZ Top/Billy F Gibbons: we hebben natuurlijk van vorig jaar nog iets tegoed, maar ZZ Top zou headliner zijn normaal en daar is geen plek meer voor. Dus wellicht wordt het inhalen nog wel een jaar extra doorgeschoven.
  • The Black Crowes: staan in mei in de AFAS en in juli in Amerika met een optreden. Dus dat gaat niet lukken.
  • Al McKay's Earth, Wind & Fire Experience: staan voor Bospop in verschillende kleinere zalen in Nederland. Wellicht wordt Bospop daar achteraan geplakt.
  • Rival Sons: staan donderdag in Londen en zaterdag in Frankrijk. Dus of daar Bospop bij past, is de vraag. Maar het zou in ieder geval nog kunnen.
  • Suzanne Vega: staat vlak na Bospop samen met James Blunt in Frankrijk. Daar kan Bospop eventueel ook bij komen.
  • Novastar: juni en juli zijn momenteel nog leeg in de agenda, dus of dit een optie is, is onbekend.
  • Seasick Steve: staat het weekend na Bospop in België. Daarmee een optie, al stond hij er twee edities geleden ook al.
  • Cheap Trick: kan tourtechnisch niet.
  • Joss Stone: Staat ook op NSJ in hetzelfde weekend. Daarmee een optie voor de andere twee dagen.
  • Brittany Howard: heeft alleen de zondag nog beschikbaar. Drie dagen op rij spelen is niet helemaal vreemd voor haar in ieder geval.
  • Sheryl Crow: staat het weekend na Bospop in Spanje. De agenda rondom Bospop is verder nog helemaal vrij.
  • Beth Hart: nog geen Nederlandse datum in de tour, maar zou natuurlijk ook wel weer een snelle dubbeling zijn. Bospop weekend is in ieder geval nog vrij.
  • Joe Bonamassa: is natuurlijk nog de andere grote missende naam die vorig jaar niet door is gegaan. Echter, voor de zomer is nog niets bekend en hij staat in het voorjaar natuurlijk al in Nederland in een nog niet uitverkochte AFAS.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy en PJ

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
600
577
Verwachten we nog vóór de carnaval nieuwe namen of erna?
Heb ook nog niks vernomen mbt aanmelden vrijwilligerswerk, dat is meestal ook eind januari...
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Even nog teruggrijpen op mijn post van net na de aankondiging van het programma. We missen op een paar punten nog wat namen:

Vrijdag mist naar mijn inschatting nog wat dagvulling (3 acts) en een act voor op het extra podium.
Zaterdag is nog lang niet compleet. Hier mist naar ik denk nog een subheadliner en wat dagvulling (totaal 7 namen). Het extra podium lijkt wel compleet.
Zondag is al bijna compleet naar mijn idee, maar lijkt nog een subheadliner te missen en wat vulling voor het derde podium.

Er zal geen headliner meer bij komen, dus alles wat nog is genoemd voor die positie, valt automatisch af. Verder zijn volgende zaken nog genoemd:
  • Smash into Pieces: stonden al in de aankondiging, maar zijn verwijderd. Navraag bij de organisatie geeft geen duidelijkheid, behalve dat ze er in ieder geval nog niet definitief uit waren.
  • Keane: staan op Pinkpop, dus die vallen af.
  • Roger Hodgson: er is nog altijd geen teken van (tour)leven op de site van Roger, hoe mooi zijn toevoeging aan de line-up ook zou kunnen zijn.
  • Nick Mason’s Saucerful of Secrets: zou kunnen voorafgaand op hun momenteel al aangekondigde data in Italië
  • Heideroosjes: kunnen alleen nog maar op de zondag erbij komen. De andere dagen staan ze in België.
  • Di-rect: kan, maar zijn beperkt beschikbaar door andere boekingen. Nederlandse band, dus het kan altijd.
  • Racoon: Agenda technisch nog beschikbaar, dus zou altijd kunnen.
  • Krezip: zaterdag kunnen ze niet, andere dagen nog wel. Het zou dus kunnen.
  • ZZ Top/Billy F Gibbons: we hebben natuurlijk van vorig jaar nog iets tegoed, maar ZZ Top zou headliner zijn normaal en daar is geen plek meer voor. Dus wellicht wordt het inhalen nog wel een jaar extra doorgeschoven.
  • The Black Crowes: staan in mei in de AFAS en in juli in Amerika met een optreden. Dus dat gaat niet lukken.
  • Al McKay's Earth, Wind & Fire Experience: staan voor Bospop in verschillende kleinere zalen in Nederland. Wellicht wordt Bospop daar achteraan geplakt.
  • Rival Sons: staan donderdag in Londen en zaterdag in Frankrijk. Dus of daar Bospop bij past, is de vraag. Maar het zou in ieder geval nog kunnen.
  • Suzanne Vega: staat vlak na Bospop samen met James Blunt in Frankrijk. Daar kan Bospop eventueel ook bij komen.
  • Novastar: juni en juli zijn momenteel nog leeg in de agenda, dus of dit een optie is, is onbekend.
  • Seasick Steve: staat het weekend na Bospop in België. Daarmee een optie, al stond hij er twee edities geleden ook al.
  • Cheap Trick: kan tourtechnisch niet.
  • Joss Stone: Staat ook op NSJ in hetzelfde weekend. Daarmee een optie voor de andere twee dagen.
  • Brittany Howard: heeft alleen de zondag nog beschikbaar. Drie dagen op rij spelen is niet helemaal vreemd voor haar in ieder geval.
  • Sheryl Crow: staat het weekend na Bospop in Spanje. De agenda rondom Bospop is verder nog helemaal vrij.
  • Beth Hart: nog geen Nederlandse datum in de tour, maar zou natuurlijk ook wel weer een snelle dubbeling zijn. Bospop weekend is in ieder geval nog vrij.
  • Joe Bonamassa: is natuurlijk nog de andere grote missende naam die vorig jaar niet door is gegaan. Echter, voor de zomer is nog niets bekend en hij staat in het voorjaar natuurlijk al in Nederland in een nog niet uitverkochte AFAS.
Novastar heeft al festivals staan in de zomer oa Dranouter begin augustus.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Geen nieuws vandaag...
Dan denk ik morgen nog een laatst kans en anders komt het pas na de carnaval denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

Gebruikers die dit onderwerp bekijken