Bospop 2024

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
648
349
Jammer, maar was ook een long shot. Wellicht op een volgende editie dat het alsnog een keer komt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.074
2.084
Nick Mason’s Saucerful of Secrets heeft eerste tourdata voor juli volgend jaar in Europa vandaag bekend gemaakt. Die mogen er nog wel bij wat mij betreft!!
Nieuwe data toegevoegd in juni waaronder festivals. Als sub op de zondag zou prima zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.074
2.084
Overigens net antwoord gehad op mijn vraag over Smash into Pieces: het is nog niet zeker of deze daadwerkelijk komen.
Wel verklapten ze direct dat er nieuwe namen aan komen in februari...
Suzanne Vega heeft wat data staan in juli. Novastar ook op tour. Heideroosjes op Zottegem. Zijn ook wel namen die je zou kunnen verwachten bij de volgende drop...
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
648
349
Nieuwe data toegevoegd in juni waaronder festivals. Als sub op de zondag zou prima zijn!
Als sub ja? Ik zou ze zelf lager inschatten dan dat. Maar dat ben ik dan misschien. Is in ieder geval wel een eventuele leuke toevoeging.

Suzanne Vega heeft wat data staan in juli. Novastar ook op tour. Heideroosjes op Zottegem. Zijn ook wel namen die je zou kunnen verwachten bij de volgende drop...
Heideroosjes is leuk, maar niet meer dan dat, Suzanne Vega en Novastar word ik niet bepaald warm van.


Viel mij vandaag wel op dat het kleine icoontje van de site is aangepast. Dit was eerst iets lichtbruins en nu onderstaande. Ze zitten dus wel weer aan de site te sleutelen
1706095905788.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy en PJ

Timmy

Campingartiest
31 okt 2023
56
47
Als sub ja? Ik zou ze zelf lager inschatten dan dat. Maar dat ben ik dan misschien. Is in ieder geval wel een eventuele leuke toevoeging.


Heideroosjes is leuk, maar niet meer dan dat, Suzanne Vega en Novastar word ik niet bepaald warm van.


Viel mij vandaag wel op dat het kleine icoontje van de site is aangepast. Dit was eerst iets lichtbruins en nu onderstaande. Ze zitten dus wel weer aan de site te sleutelen
Bekijk bijlage 7739
Hier nog niets nieuws... :unsure:

1706169107228.png
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
648
349
Inderdaad, de rest van de site lijkt nog onaangemoeid. Maar aangezien Bospop aan mij in een bericht op Facebook al had aangegeven in februari weer met namen te komen en er in de afgelopen weken al meerdere festivals weer namen aan het droppen zijn, denk ik toch dat ze op de achtergrond (deze keer wel netjes op de achtergrond) al wat zaken klaar zijn aan het maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.074
2.084
Inderdaad, de rest van de site lijkt nog onaangemoeid. Maar aangezien Bospop aan mij in een bericht op Facebook al had aangegeven in februari weer met namen te komen en er in de afgelopen weken al meerdere festivals weer namen aan het droppen zijn, denk ik toch dat ze op de achtergrond (deze keer wel netjes op de achtergrond) al wat zaken klaar zijn aan het maken.
Die fout zullen ze geen twee keer maken mag ik aannemen. 😂
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy, bas2204 en TDHS

jpvdw

Playlistbediener
3 jun 2022
12
5
Ik ben nog nooit op Bospop geweest, maar spelen de acts veelal een volledige set, of krijgen ze een uur in het blokkenschema? Ik zou heel graag eindelijk 'Heart' eens zien, maar zou een beetje teleurgesteld zijn met een ingekorte festival-set.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.929
4.885
Ik ben nog nooit op Bospop geweest, maar spelen de acts veelal een volledige set, of krijgen ze een uur in het blokkenschema? Ik zou heel graag eindelijk 'Heart' eens zien, maar zou een beetje teleurgesteld zijn met een ingekorte festival-set.
Die krijgen wel zeker een set van een uur. Of ze moeten net als die religek van een Kowalczyk ruim over de tijd gaan. Alleen headliners krijgen iets meer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.074
2.084
Ik ben nog nooit op Bospop geweest, maar spelen de acts veelal een volledige set, of krijgen ze een uur in het blokkenschema? Ik zou heel graag eindelijk 'Heart' eens zien, maar zou een beetje teleurgesteld zijn met een ingekorte festival-set.
Zijn bijna allemaal festivals behalve in the UK zie ik net.
423716153_926306762196657_5067005196749156005_n.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

Gebruikers die dit onderwerp bekijken