Bospop 2024

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Nou, don't shoot the messenger, maar het zijn van een Nederlandse band is niet per definitie een diskwalificatie. Ik ben best fan van Racoon, tenminste zeker van hun vroegere Engelstalige werk. En aangezien ze nu weer die richting op lijken te gaan, ben ik wel benieuwd. En Di-rect hebt ik in Ahoy gezien niet afgelopen december maar een jaar eerder en ik moet zeggen dat dat toch ook gewoon een erg goede band is ook live. Ik ben dan ook absoluut niet tegen het boeken van dit soort namen, maar wel tegen het feit dat dit soort namen posities innemen van interessantere internationale (sub)headliners, zoals met Kensington toen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jos en wenteldave

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.723
1.890
Ik vind Racoon persoonlijk een band voor het theater. DI-RECT heb ik nog nooit gezien dus die wil ik wel een keer meepikken. Zou er los nooit een kaartje voor kopen maar als ze er toch zijn... Heb niets tegen Krezip maar verwacht ze eigenlijk niet...
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506
Ik vind Racoon persoonlijk een band voor het theater. DI-RECT heb ik nog nooit gezien dus die wil ik wel een keer meepikken. Zou er los nooit een kaartje voor kopen maar als ze er toch zijn... Heb niets tegen Krezip maar verwacht ze eigenlijk niet...
Altijd Di-rect ontweken is best knap!
 
  • Haha
Waarderingen: ChrisV, PJ en eva84

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Racoon heb ik volgens mij nog nooit gezien. Zou die best gaan kijken als ze op de lineup staan.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Ze hebben in ieder geval weer aan de website gesleuteld. Er is een soort titelbalk bij gekomen met daarin de button voor tickets en voor Facebook. Ik vind de site zelf wel nog altijd een gedrocht zo zonder menu en met maar weinig aandacht voor de verschillende artiesten...

Trouwens, ik had ook nog de vraag gesteld hoe het nu zit met Smash into Pieces op de vrijdag via de Facebook messenger, maar ik word gewoon genegeerd volgens mij. Ik krijg in ieder geval niets terug.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer en Timmy

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
174
80
1704977371424.png

Gezien tourdata van ZZ top zou mij niet verbazen als ZZ Top 13 juli nog op Bospop staat. Ze hebben er ook niet zoveel moeite om heen en weer te vliegen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.588
11.182
Lijkt mij toch wel dat Zucchero headliner is, hoe graag iedereen ook wil dat het niet zo zou zijn. Zou wel gerechtigheid zijn voor het gemiste optreden van Billy F Gibbons vorig jaar.

Edit: En ze staan natuurlijk gewoon in de AFAS. Vergeet de gouden regel niet.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
Lijkt mij toch wel dat Zucchero headliner is, hoe graag iedereen ook wil dat het niet zo zou zijn. Zou wel gerechtigheid zijn voor het gemiste optreden van Billy F Gibbons vorig jaar.

Edit: En ze staan natuurlijk gewoon in de AFAS. Vergeet de gouden regel niet.
Billy was vorig jaar sub sub headliner. (na hem nog Joe Bonamassa en Zucchero op het hoofdpodium.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Ik verwacht ook eerder dan dat Billy alsnog even een klein uitstapje maakt dan dat heel ZZ Top langs komt. Maar ik denk nog eerder, dat je niet meer op Billy of ZZ Top moet rekenen dit jaar

Overigens wordt die nieuwe titelbalk op de website een gedrocht als je de website in een klein scherm opent...
1704988971074.png
 
Laatst bewerkt:
  • Thinking
Waarderingen: BatMutsje

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
The Black Crowes komen dus met een nieuwe album in maart. Zouden die nog te strikken zijn voor een plaatsje op zaterdag of zondag?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.723
1.890
The Black Crowes komen dus met een nieuwe album in maart. Zouden die nog te strikken zijn voor een plaatsje op zaterdag of zondag?
Zouden die niet eerst de zalen afgaan en dan een rondje langs de festivals doen?
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Dat zou heel goed kunnen. Kan ook dat ze deze zomer überhaupt niet eens in Europa zijn. Er is namelijk nog niets bekend verder. Maar een mens mag hopen ;)

Trouwens, ik zie dat Al McKay's Earth, Wind & Fire Experience net voor Bospop zich al in Nederland bevinden. Zouden we die eventueel nog op de line-up kunnen verwelkomen?
 
Laatst bewerkt:

Bokirules

Playlistbediener
19 jan 2017
33
6
Dat zou heel goed kunnen. Kan ook dat ze deze zomer überhaupt niet eens in Europa zijn. Er is namelijk nog niets bekend verder. Maar een mens mag hopen ;)

Trouwens, ik zie dat Al McKay's Earth, Wind & Fire Experience net voor Bospop zich al in Nederland bevinden. Zouden we die eventueel nog op de line-up kunnen verwelkomen?
Ik hoop het niet... ik weet smaken verschillen...maar ik vond ze in de tent in 2019 meer dan slecht. Maar wellicht als ze komen maken ze er een wervelende show van.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken