Bospop 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Of...
Alice Cooper blijft wel een mooie naam in ieder geval. Wat Jos ook zei, kan me voorstellen dat ze kleiner willen, dus past precies als headliner en niet als sub of dagopvulling.
Zouden ze kleiner willen?? Ze waren net uitgebreid. En wat is kleiner vraag ik me dan af? Je mikt toch op een totaal aantal bezoekers. Daar is toch je festival op afgesteld. Een Alice Cooper zou in NL in 013 staan. Pet Shop Boys stonden laatst gewoon in Carré. Maar zijn dan nu wel headliner op een festival voor 20 a 30.000 man?? Beste vreemd ook weer. Toch??
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Ik denk ook niet direct dat ze kleiner willen. Ze zijn in de afgelopen jaren juist gegroeid. Waarom zouden ze dan juist nu weer kleiner willen worden? Een verklaring buiten dat het geld op is na corona en een kutjaar afgelopen jaar zou ik daar niet voor kunnen verzinnen...

Ik verwacht Alice Cooper dan ook gewoon als subheadliner als hij er daadwerkelijk staat. Dat festival in Duitsland waar Alice Cooper is aangekondigd als sub onder Scorpions heeft een maximale capaciteit van 12.000 man op het terrein. Dan kan hij toch geen dag dragen van Bospop met een maximale capaciteit die 2,5x zo groot is...
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

graaf1

Playlistbediener
1 mrt 2022
47
37
Ik denk ook niet direct dat ze kleiner willen. Ze zijn in de afgelopen jaren juist gegroeid. Waarom zouden ze dan juist nu weer kleiner willen worden? Een verklaring buiten dat het geld op is na corona en een kutjaar afgelopen jaar zou ik daar niet voor kunnen verzinnen...

Ik verwacht Alice Cooper dan ook gewoon als subheadliner als hij er daadwerkelijk staat. Dat festival in Duitsland waar Alice Cooper is aangekondigd als sub onder Scorpions heeft een maximale capaciteit van 12.000 man op het terrein. Dan kan hij toch geen dag dragen van Bospop met een maximale capaciteit die 2,5x zo groot is...
Op zowel Graspop als Wacken Open Air stond Cooper dit jaar en eerdere jaren aan het begin van de avond geprogrammeerd, zal op Bospop niet anders zijn, vermoed ik (al hangt dat wellicht nog af van het headliner aanbod).
 

gordonshumway

Playlistbediener
19 dec 2018
17
2
In het kader van vernieuwing? Wat is de mening over Hozier? Staat op 10 juli in Glasgow en heeft dan een gat van 14 dagen in de agenda.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

graaf1

Playlistbediener
1 mrt 2022
47
37
Ben benieuwd of Sammy Hagar en en z'n vrienden de oversteek naar Europa maken voor een Van Halen/Hagar tour...zou net zo mooi zijn als het Chickenfoot optreden op Bospop.
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
291
248
Ben benieuwd of Sammy Hagar en en z'n vrienden de oversteek naar Europa maken voor een Van Halen/Hagar tour...zou net zo mooi zijn als het Chickenfoot optreden op Bospop.
Dat zou super zijn inderdaad, maar ik reken er niet op. Die is volgens mij al meer dan tien jaar niet meer in Europa geweest :(
 
  • Leuk
Waarderingen: graaf1

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Toto 11 juli Parijs. Maar weer geen festival. Dat wordt gewoon Ziggo Dome..
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Denk ik inderdaad ook als ik dat zo zie. Vorig jaar stonden ze ook al de dagen net na Bospop in de 013
 

Mark_28

Playlistbediener
24 nov 2022
12
12
Zag dat pink 10 juli in de arena staat met special guest the script. Misschien is de the script wel iets voor op Bospop dit jaar intrend van verjongen
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
647
512
Zag dat pink 10 juli in de arena staat met special guest the script. Misschien is de the script wel iets voor op Bospop dit jaar intrend van verjongen
Hopelijk slaan ze dat over. Staat ook een beetje haaks op het principe van Bospop om kwalitatief goede live-artiesten / performers te contracteren natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cootje

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Jammer van Pet Shop Boys inderdaad.

The Script zou wel kunnen, maar op welke spot zouden die dan moeten komen op Bospop. Ze zijn niet headliner waardig naar mijn mening, maar als sub zijn ze waarschijnlijk aan de dure kant...
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Jammer van Pet Shop Boys inderdaad.

The Script zou wel kunnen, maar op welke spot zouden die dan moeten komen op Bospop. Ze zijn niet headliner waardig naar mijn mening, maar als sub zijn ze waarschijnlijk aan de dure kant...
Ik hoop voor het bospop publiek dat het The Script bespaard blijft.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken