Bospop 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Zijn Rod Stewart en Depeche Mode onmogelijk namen als bijvoorbeeld ook een Sting er heeft gestaan? Denk toch niet dat dat nou echt andere klasses zijn...

Duran Duran trouwens ook een leuke naam, maar niet direct mijn eerste keus
Depeche Mode gaat nooit gebeuren. Over Sting gesproken. Een blik op zijn tourdata komende zomer zet me aan het denken. Zou wel heel erg snel terug zijn maar daar heeft Bospop vaker bewezen geen moeite mee te hebben als het om headliners gaat...
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.631
886
Zijn Rod Stewart en Depeche Mode onmogelijk namen als bijvoorbeeld ook een Sting er heeft gestaan? Denk toch niet dat dat nou echt andere klasses zijn...

Duran Duran trouwens ook een leuke naam, maar niet direct mijn eerste keus
Ik vrees dat die eerste twee gewoon een andere prijsklasse zijn.
Versta me niet verkeerd; ik ben een hele grote Sting fan. Voor mij is hij één van de beste componisten uit de hedendaagse popmuziek.
Maar hij speelde wel al kleinere festivals als Bospop, Gent Jazz, Suikerrock, ... waardoor ik veronderstel dat hij wat betaalbaarder is.

Vooral Rod Stewart lijkt mij zo'n luxepaardje dat je niet zo makkelijk kan krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Dat zou zomaar kunnen inderdaad. Sting staat inmiddels wel op allerlei festivals. Al moet ik zeggen dat Rod Stewart überhaupt volgens mij weinig op festivals staat en de voorkeur lijkt te geven aan eigen shows.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.189
Met dit lijstje is Crowded House voor Pinkpop praktisch uitgesloten.
Door dus naar Bospop:

Saturday 15 June 2024 - Lincoln Castle, LINCOLN, UK
Sunday 16 June 2024- Blenheim Palace, BLENHEIM, UK
Wednesday 19 June 2024 - The Piece Hall, HALIFAX, UK
Thursday 20 June 2024 - Cardiff Castle, CARDIFF, UK
Friday 21 June 2024 - Isle of Wight Festival, ISLE OF WIGHT, UK
Sunday 23 June 2024 - Musgrave Park, CORK, IRELAND
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
Depeche Mode gaat nooit gebeuren. Over Sting gesproken. Een blik op zijn tourdata komende zomer zet me aan het denken. Zou wel heel erg snel terug zijn maar daar heeft Bospop vaker bewezen geen moeite mee te hebben als het om headliners gaat...
Als dat het geval is mogen we wel hopen dat hij er wat meer zin in heeft dan de laatste keer. Ik zou het in ieder geval geen trekker vinden dla ze Sting weer programmeren
 

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
In het Pinkpop topic zag ik dat Sheryl Crow is aangekondigd voor een show op een festival in Spanje eind juni. Zal dan een Europese tour zijn. Lijkt mij een ideale naam voor Bospop?
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en remkobak

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
In het Pinkpop topic zag ik dat Sheryl Crow is aangekondigd voor een show op een festival in Spanje eind juni. Zal dan een Europese tour zijn. Lijkt mij een ideale naam voor Bospop?
Die gaat geen 3 weken door Europa touren. Laatste albumtour door Europa werd volgens mij geannuleerd vanwege de slechte kaartverkoop. Is al weer even geleden maar toch. Een korte festivaltour in Europa zou kunnen maar het is haar eerste datum die bekend is en op de UK festivals staat ze voorlopig ook (nog) niet. Ik zou er niet te hard op rekenen.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
In het Pinkpop topic zag ik dat Sheryl Crow is aangekondigd voor een show op een festival in Spanje eind juni. Zal dan een Europese tour zijn. Lijkt mij een ideale naam voor Bospop?
Mij viel van datzelfde affiche een andere naam op: Glen Hansard. Die mag wat mij betreft ook wel op Bospop komen staan in de tent
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Trouwens, gezien de toevoeging van Son Mieux aan het programma van Colours of Ostrava een week na Bospop, denk ik ook wel dat we die op kunnen schrijven voor het inhalen van de afgelopen jaar afgelaste zondag...
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Mark_28

Playlistbediener
24 nov 2022
12
12
Zag dat Bruce Dickinson de zanger van Iron Maiden gaat touren met een solo project. met veel datums in Europa, en heeft nog ruimte in zijn schema voor eventueel Bospop? . Bij het artikel staat dat er nog shows worden aangekondigd. Zijn nog geen shows voor Nederland bekend
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.631
886
Die gaat geen 3 weken door Europa touren. Laatste albumtour door Europa werd volgens mij geannuleerd vanwege de slechte kaartverkoop. Is al weer even geleden maar toch. Een korte festivaltour in Europa zou kunnen maar het is haar eerste datum die bekend is en op de UK festivals staat ze voorlopig ook (nog) niet. Ik zou er niet te hard op rekenen.
Ik heb ze gezien in 2019 in de 013 toen ze mee was met Phil Collins als support act. Ze is een even naar Tilburg uitgeweken om daar een full concert te geven.

Was best goed, maar ook toen was de 013 zelfs niet uitverkocht.
Ze zei daarover ook iets, namelijk dat haar fanbase in Europa klein was geworden, maar dat ze wel graag naar hier komt.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Ik heb ze gezien in 2019 in de 013 toen ze mee was met Phil Collins als support act. Ze is een even naar Tilburg uitgeweken om daar een full concert te geven.

Was best goed, maar ook toen was de 013 zelfs niet uitverkocht.
Ze zei daarover ook iets, namelijk dat haar fanbase in Europa klein was geworden, maar dat ze wel graag naar hier komt.
Ofwel, zeker een optie voor ergens vroeg in de avond o.i.d., maar zeker niet als headliner als ze 013 al niet uitverkocht krijgt.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.631
886
Ofwel, zeker een optie voor ergens vroeg in de avond o.i.d., maar zeker niet als headliner als ze 013 al niet uitverkocht krijgt.
Kwalitatief gezien headlinerwaardig.
Maar dus toch een trapje lager dan bijvoorbeeld een gemiddelde Simply Red.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Kwalitatief gezien headlinerwaardig.
Maar dus toch een trapje lager dan bijvoorbeeld een gemiddelde Simply Red.
Op een spot net als Melissa Etherridge 2 jaar terug...Ik denk zelfs iets lager nog.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
De tour van Toto is aangevuld met een reeks aan concerten in Duitsland. Opvallend detail, geen enkel festival. Die lijken dus voor eigen arena concerten te gaan. Weekend van Bospop is nog wel vrij.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken