Bospop 2023

Wie zie ik de zaterdag om 13:00 op Bospop (locatie wordt nog doorgegeven)?

  • Ik ga niet naar de zaterdag, ander dagje meeten?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.552
11.048
Ik hoop voor jullie dat Porcupine Tree nog wat verrassingen in de setlist weet te voegen.


In de setlist van Hellfest zitten een paar mooie lange nummers, maar tegelijkertijd is het wel een erg voorspelbare festival-setlist.
https://www.setlist.fm/setlist/porcupine-tree/2023/val-de-moine-clisson-france-23a62cef.html
Scheelt wel dat ie in Weert 35 minuten langer is. Maar inderdaad, veel verassends komt er niet in, maar dat is ook redelijk logisch op een festival. Als je bijvoorbeeld naar Schwetzingen gaat, denk ik dat je een vergelijkbare set t.o.v. de zaalshows van vorig jaar met een verrassend nummer hier en daar (zoals op Hellfest ook is gebeurd).
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.150
10.444

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
Prima setlist. 3 uur vind ik veel te lang, dus anderhalf uur of bijna 2 uur is goed te doen. Hopelijk wel nog Sleep Together erbij.
 

NijmanThomas

Playlistbediener
21 nov 2022
12
15
Vraagje: Ik ga dit jaar met een aantal op zaterdag naar Bospop. Nu zie ik dat je het camping ticket los kunt kopen. Op zich zou dit wel handig zijn qua overnachting, maar ik weet niet of het gebruikelijk is om 1 dag je tent neer te zetten en of er dan überhaupt nog wel plek is?
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
Vraagje: Ik ga dit jaar met een aantal op zaterdag naar Bospop. Nu zie ik dat je het camping ticket los kunt kopen. Op zich zou dit wel handig zijn qua overnachting, maar ik weet niet of het gebruikelijk is om 1 dag je tent neer te zetten en of er dan überhaupt nog wel plek is?
Tuurlijk kan het ook voor 1 nacht. met een klein tentje kan je er altijd nog wel ergens bij
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
637
500
Toch wel het terrein ook wat omgegooid. De ingang van het reguliere festivalterrein is ook verplaatst. En schijn zal wel bedriegen, maar het terrein lijkt korter maar breder op de tekening heb ik het idee.

Weet alleen nog niet hoe dat werkt met mensen die vanaf de camping/parkeerplaats komen die het terrein op moeten. Daar staat nergens een ingang met ticketcontrole namelijk ingetekend...
De ingang van het festivalterrein zelf is nog steeds op dezelfde plek als de vorige jaren. Alleen staat de ingang/uitgang nu op twee verschillende plaatsen aangeduid. Zal het niet gewoon zo zijn dat de tassencontrole plaatsvindt bij de twee ingangen en dat je het festivalterrein toch echt pas met het kaartje kan bereiken via de ene aangeduide ingang met de pijltjes?

Andere jaren trok de 24-uurstent ook heeeeel veel bezoekers zonder ticket. Het lijkt met dat ze die inkomsten eigenlijk niet kunnen missen bij de organisatie.

Edit: ohnee ik lees nu dat het 24-uursgebied inderdaad niet toegankelijk is zonder kaartje. Dat gaat nog financiële consequenties hebben voor de organisatie!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.714
1.878
De ingang van het festivalterrein zelf is nog steeds op dezelfde plek als de vorige jaren. Alleen staat de ingang/uitgang nu op twee verschillende plaatsen aangeduid. Zal het niet gewoon zo zijn dat de tassencontrole plaatsvindt bij de twee ingangen en dat je het festivalterrein toch echt pas met het kaartje kan bereiken via de ene aangeduide ingang met de pijltjes?

Andere jaren trok de 24-uurstent ook heeeeel veel bezoekers zonder ticket. Het lijkt met dat ze die inkomsten eigenlijk niet kunnen missen bij de organisatie.

Edit: ohnee ik lees nu dat het 24-uursgebied inderdaad niet toegankelijk is zonder kaartje. Dat gaat nog financiële consequenties hebben voor de organisatie!
Als ik eerlijk ben vind ik dat niet erg. Het 24 uursgebied zat in de avond en nacht vol met mensen zonder fesivalticket. Die kwamen toen puur voor het feestje in de tent. Nu spelen daar ook de coverbands. Ik vind het prima zo.
 
  • Leuk
Waarderingen: remkobak

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.150
10.444
Van die volgende twee shows van Porcupine Tree worden we ook niet veel wijzer, dat zijn volledige sets. Hier hebben ze wel een nieuw oud nummer opgenomen in de set.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.714
1.878
Je moet de oude verwijderen. Deze wordt niet automatisch ge update.....
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Je moet de oude verwijderen. Deze wordt niet automatisch ge update.....
Oh? Bij mij werd hij netjes gewoon ge-update...
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.297
6.493
Oh? Bij mij werd hij netjes gewoon ge-update...
Bij mij ook gewoon netjes van de een op de andere dag ge-update.

Zin in! Eerst nog even lekker naar het konijnenhol en vooral daarop aan het inuisteren, maar Porcupine Tree schalt hier gelukkig ook nog vaak genoeg uit het boxje :D!
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
Weersoverzichten waren gisteren nog perfect; 24/25 graden met een briesje. Nu lijkt het toch weer richting de 30 graden te gaan... kan gelukkig in de komende week nog veranderen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken