Bospop 2022 - Nieuws en geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.194
het was een vraag....

maar, ook vanuit onderbuik gevoel
Ah, ik was dat gevoel al eventjes niet meer gewend. Zie ook nu die Facebookpost voorbijkomen, dus die komt waarschijnlijk daar vandaan :)
Hebben ook helemaal niks staan voor volgend jaar, toch?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Zou me niet verbazen als er een "LIVE 25th Anniversary Throwing Copper Tour" komt
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Op zich een leuke naam om een soort onofficiële opening te doen. Lees op de website van Bospop zelf dat het terrein al net na 5'en open gaat en er nog 3 andere namen volgend jaar een keer worden aangekondigd
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Als ik in 2022 naar Bospop zou gaan, had ik die dag zeker meegenomen. Prima plek om KoL te zien en verwacht ook nog wel wat van het voorprogramma. Stonden in 2020 in Zuiderpark met Snow Patrol geprogrammeerd namelijk.

KoL had trouwens ook een perfecte headliner voor Bospop zelf geweest..
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.194
Als iemand een VVK-linkje nodig heeft, ik heb wel wat voor je. Denk alleen niet dat er hier heel veel gaan, haha.
Ben benieuwd wie er in het voorprogramma staan. Denk Snow Patrol ;)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Op zich een leuke naam om een soort onofficiële opening te doen. Lees op de website van Bospop zelf dat het terrein al net na 5'en open gaat en er nog 3 andere namen volgend jaar een keer worden aangekondigd
Die 3 namen komen dan nog bij die KOL dag bedoel je? Dan is het toch gewoon een soort van verkapte extra festivaldag.....?
 
  • Leuk
Waarderingen: bas2204

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Die 3 namen komen dan nog bij die KOL dag bedoel je? Dan is het toch gewoon een soort van verkapte extra festivaldag.....?
Volgens de site van Bospop zelf komen er inderdaad nog 3 bij op de dag bij KOL. Dus dan heb je inderdaad een verkapte verlenging van het festival, waar je alleen wel nog een los kaartje voor moet kopen...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.194
Die 3 namen komen dan nog bij die KOL dag bedoel je? Dan is het toch gewoon een soort van verkapte extra festivaldag.....?
Met Iron Maiden kwamen toen maar twee namen mee met Alter Bridge en Airbourne, dus dit is eigenlijk nog vele malen beter ook. Vind KoL ook meer bij Bospop passen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Met Iron Maiden kwamen toen maar twee namen mee met Alter Bridge en Airbourne, dus dit is eigenlijk nog vele malen beter ook. Vind KoL ook meer bij Bospop passen.
grappig dat je dat zegt, toevallig heeft Maiden 2005 al op Bospop gestaan.

waardoor ik eigenlijk qua "passend" in het kader van het 40 jarig bestaan, dat meer passend vond imo
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.194
grappig dat je dat zegt, toevallig heeft Maiden 2005 al op Bospop gestaan.

waardoor ik eigenlijk qua "passend" in het kader van het 40 jarig bestaan, dat meer passend vond imo
Past niet echt bij dit affiche, hè? Ja, Stahlzeit misschien, maar voor de rest is het toch meer blues(rock) of indie. Dat heeft meer raakvlakken met Kings of Leon. Maar goed, had beide goed gevonden. Daar niet van.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
De camping gaat al op woe 6 juli om 14.00 open. ?
Zal er op woensdagavond ook nog iets geprogrammeerd worden?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
De camping gaat al op woe 6 juli om 14.00 open. ?
Zal er op woensdagavond ook nog iets geprogrammeerd worden?
Goeie vraag, anders lijkt het me dat de camping pas open gaat om 18 uur of zo.
volgens mij is dat bij grotere festivals wel het geval. Die gaan in ieder geval niet zo vroeg open. Nu zou je kunnen denken dat er de woensdag nog een avondact is…..?
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
De kans lijkt me klein. Volgens mij is er een vergunning afgegeven voor 4 dagen inclusief de vrijdag t/m zondag van Bospop. Wellicht is de 24-uurstent wel al open op woensdag.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
Hoppa, ik heb mijn ticket alvast! Kom maar door Snow Patrol. Staan 6 juli in Luxemburg, dus ik denk dat we ze wel met potlood mogen noteren. Mede doordat de KOL/Snow Patrol datum definitief was afgelast.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Ik heb mijn ticket ook maar meteen gekocht. Voor 66 euro mijn Bospop weekend met een dag verlengen, is alleen maar leuk. En ik zou toch altijd op de donderdag al op de camping gaan staan.

En als Snow Patrol aan die dag wordt toegevoegd, dan is dat voor mij al helemaal dikke bonus! Die zou ik best graag eens live willen zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken