Best Kept Secret 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Ik geniet ook enorm van alle ervaringen, positief en negatief, die hier gedeeld worden en doet me nog meer hunkeren naar het 1e weekend van juli!
Hetzelfde hier. Idioot hoe leuk het is al jullie ervaringen te lezen over een festival waar ik nog nooit geweest ben.

Zorgt er idd wel voor dat ik bijna uit elkaar spat van enthousiasme en ongeduld richting RW. Best taai. 😬

Ik heb wel te doen met Gelli Haha. Die Secret volkrijgen op de zondag tijdens de headliner is vaak al moeilijk omdat niemand dan schijnbaar nog die kant op wil lopen, laat staan als daar ook nog Nederland - Japan naast staat. Paar jaar geleden was dat met Dorian Electra en later Billy Woods echt sneu. Zullen max zo'n 30-40 man hebben gestaan. Hopen dat dat met de toegenomen drukte wel wat beter gaat. Zelf ben ik er ook niet. Had het wel leuk gevonden maar ik wil toch graag Gorillaz zien.
Ik ga naar Gelli Haha! Mij hebben ze

Wat wordt er hier weer geklaagd. Lowlands-publiek, publiek dat misschien nog niet één artiest kent, dutch disease, beveiliging die te goed beveiligt, mensen die je dooddrukken bij Nick Cave, te lompe moshpit door ouderen met een midlifecrisis, meer mensen die voor de sfeer komen omdat het zo langzaam uitverkoopt (hoe was dat andere jaren dan???), oudere jongeren die eten gaan halen op precies de domste tijd.

Dit gaat toch nergens meer over?
Waar gaat dit bericht over dan? Klagen over het klagen…

Geweldig om jullie ervaringen te lezen! Op naar een hopelijk geweldige derde dag. :)

Voor de Nick Cave kenners: hoe consistent zijn z'n setlists doorgaans? Want in deze tour zit Hollywood tot nu toe 2/2 keer in de setlist. Kan ik er dan vanuit gaan dat we die op Live is Live ook voorgeschoteld krijgen? Of valt daar nu nog weinig over te zeggen? Even alvorens ik voor niets van de hype uit elkaar barst...
Ik verwacht dat Hollywood een mainstay zal zijn deze reeks.

• Pray
  • Leuk
Waarderingen: BeWario en Jamel
Dressed Like Boys inderdaad prachtig, mooie introducties ook van twee van de liedjes, die gaven het nog wat extra's.

Ik was vannacht helaas ineens ziek, inclusief overgeven. Iets slechts gegeten? (Had amper alcholo gedronken..) Gelukkig valt het vandaag weer redelijk mee, maar ik ga het niet trekken om nog veel te zien en nog een nacht te blijven. Balen van Gorillaz :(

Hoop dat het me nog wel lukt om straks met genoeg energie Ethel Cain en Genesis Owusu te zien! Nu even kijken bij Sheyma (The Floor)

Dressed Like Boys inderdaad prachtig, mooie introducties ook van twee van de liedjes, die gaven het nog wat extra's.

Ik was vannacht helaas ineens ziek, inclusief overgeven. Iets slechts gegeten? (Had amper alcholo gedronken..) Gelukkig valt het vandaag weer redelijk mee, maar ik ga het niet trekken om nog veel te zien en nog een nacht te blijven. Balen van Gorillaz :(

Hoop dat het me nog wel lukt om straks met genoeg energie Ethel Cain en Genesis Owusu te zien! Nu even kijken bij Sheyma (The Floor)
Ai, zuur. Hopelijk keert de energie weer snel terug! Beterschap!

• Pray
Waarderingen: Matthijs
Hey BKS, volgend jaar een akoestische behandeling van the Two proberen? Het moet toch mogelijk zijn het achtergrondgeklets te dempen. Antigeluid of foam. Of een soort brandwerend scherm.
Veel kansen voor een grote wereldinnovatie!

Laatst bewerkt:
Servo begon wat ongemakkelijk (soundcheck was nog bezig terwijl ze hadden moeten starten), maar dat was na een nummer of twee wel vergeven. Lekker bandje wel. Deed me denken aan een ruigere, meer underground versie van White Lies. Daar belandt omdat Mên An Tol niet zo speciaal was.

En ben er weer. Heb er echt heel veel zin in vandaag. Is toch ondanks mn gezeur weer een heel weekend genieten met uitstekende livemuziek.

• Leuk
Waarderingen: Jelle
Over het algemeen hebben we het hier echt ontzettend naar ons zin. Het weer was de eerste dag wat pittig, maar gisteren en vandaag waren geweldig. Veel van de kleinere acts, zoals Dressed Like Boys en Radio Free Alice, gaven echt sterke shows. Nick Cave en Jack White waren fantastisch, en Wolf Alice was ook erg goed.

Het is wel wat drukker dan we hadden verwacht. En het bekersysteem is echt compleet belachelijk. Ik snap de milieuredenen erachter, maar in de praktijk loop je de hele dag rond met een plastic beker en ben je voortdurend bezig om hem niet kwijt te raken.

Verder zijn de vibes hier echt goed. Een van mijn favoriete dingen aan het festival is dat je op elk moment even naar het meer kunt lopen en daar kunt gaan zitten.

Users who are viewing this thread