Best Kept Secret 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Verder enorm genoten van de eerste dag. Sudan Archives is niet per se mijn muziek, maar wat een heerlijk energieke show was dat! Blood Incantation was ook erg tof, heerlijk dit soort contrasten in de line-up! Met Jack White als afsluiter was dat wel mijn top 3 van gisteren. Ben wel benieuwd hoeveel drukker het vandaag gaat zijn, op momenten vond ik het gisteren bij verplaatsingen al behoorlijk druk. Qua wachtrijen bij het eten en drinken was dat overigens niet te merken, dat ging lekker vlot. Zin in dag 2!!

Pro tip parkeer aan de andere kant van de n weg volgend jaar nooit een rij vaak geen ticket controle en je kunt zo over de parallel weg over naar de ingang dus je hoeft dan ook die klote brug niet over. Vele voordelen hahaha.
IMG_4157.jpegBedoel je dan dat meest rechtse blauwe vak? Dat oogt nog best ver van festival ingang

Het is uitverkocht, maar er was nauwelijks drukte bij de cateraars.Zal wel door de regen komen. Of beginnen de hoge prijzen hun tol te eisen?
Nou ik wilde gisteren een bakje ramen kopen (13.50€) en toen wilde ik er ei & chasu bij, normaal a 1 & 3€ bij een gewone ramen zaak maar toen wilden ze me 21€ laten aftikken!

Ik sprak net wat vriendelijke beveiliging. Zij zeiden: gisteren 20.000 man, vandaag 30.000
Ik vond het gisteren al goed druk. Kan dat toch haast niet geloven... Gisteren heb ik denk ik wel de hele dag geen dagbandje gezien.

Vorig jaar was het volgens mij 90% weekendkaart, 10% dagkaart. Met een uitverkochte zaterdag zou dat dan eerder 27 om 30k zijn.

Ik vond het gisteren al goed druk. Kan dat toch haast niet geloven... Gisteren heb ik denk ik wel de hele dag geen dagbandje gezien..
Ik vroeg me op een gegeven moment af wat de kleur van dagbandjes zou zijn, maar ook geen enkele gezien. Net waren er al mensen aan het kamperen voor de One, die zullen wel dagbandjes hebben.

Eens over Dutch disease, was echt niet oké. Vandaag maar wat dichter aanschuiven op het podium.

Wie deed onze food line-up? Hebben we al highlights binnen? Birria tacos en de southern fried chicken vielen tegen. Ik vind de variatie wel baas, levert keuzestress op. Aanbevelingen welkom! Ik neig vandaag naar de Korean egg drop, bang bang noodles en/of pokébowl.
Gisteren de Okonomiyaki genomen. (Food Escape) Altijd een feestje.
Kreeg de tip dat de Merguez worst goede broodjes maakt (en veel).

Qurimis Qitchen moet ik nog proberen maar zag er goed uit evenals Korean egg sandwich.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Nou ik wilde gisteren een bakje ramen kopen (13.50€) en toen wilde ik er ei & chasu bij, normaal a 1 & 3€ bij een gewone ramen zaak maar toen wilden ze me 21€ laten aftikken!
Amai, dat klinkt als mijn €11,10 voor een 0,5L alcoholvrije cider… die zag ik helaas wel te laat.

Ben al vele malen naar BKS geweest en vind het eigenlijk allemaal wel meevallen met de drukte. Wat lang moeten wachten bij de ingang maar eenmaal binnen totaal geen last van gehad. Natuurlijk is het zichtbaar drukker dan andere jaren, maar ben ook blij voor BKS want gun ze een toekomst. Maar ik heb nooit lang hoeven wachten bij de bar, ook niet bij de toiletten. Eten had hier en daar wat lange rijen maar alleen rondom 18:00 - 19:00. En kon nog een prima spot vinden voor in het voorvak bij de headliner 10 minuten voor het optreden. Dat is gewoon helemaal prima..

Ik vroeg me op een gegeven moment af wat de kleur van dagbandjes zou zijn, maar ook geen enkele gezien. Net waren er al mensen aan het kamperen voor de One, die zullen wel dagbandjes hebben.
Wit, mn vrienden gisteren hadden dagkaart. Ik weekend excl camping, is paars.

Ik lees wel met enige verbazing dat meerdere mensen hier het gisteren als druk hebben ervaren t.o.v. eerdere edities. Eenmaal op het terrein en ook op de camping merk ik dat zelf in ieder geval echt niet. Of die 20.000 gisteren nu wel of niet precies klopten; vandaag zal normaal gesproken een stuk drukker zijn dan het ooit is geweest op BKS, ben erg benieuwd in hoeverre we dat menen te merken :)

• Leuk
Waarderingen: pongolesi en dreksel

Users who are viewing this thread