Dat is ons groepje ook van plan. Zeker gezien die enorme wachtrijen van de voorbije jaren. Ik hoop dat ze er uit geleerd hebben en de bottlenecks aan de bagagecontrole en tickets aangepakt hebben (in de mate van het mogelijk natuurlijk).Toch benieuwd naar de impact van zo'n uitverkochte camping.
Voor de zekerheid toch maar zorgen dat we er vroeg bij zijn op vrijdag, dat we zeker een fijn plekje vinden voor onze tent.

