Plenty energie over?Dat stoppen om 00.30 vind ik zowat het grootste minpunt van BKS. Die Arctic Monkeys afsluiter op de Floor zou nog een stuk fijner zijn om een uurtje of twee. De zondagavond ben ik vaak op m’n fitst en is het helaas aftaaien met nog plenty energie over.
Doe je dan wel genoeg je best om er een feestje van te maken?
Maar goed iedereen beleefd dingen op een andere manier.
Ik helaas vrij intens waardoor ik 4:00uur meestal niet haal.
De programmering vind ik juist wel divers over komen.
Ik heb dit een paar keer een kans gegeven op DTRH.
Om uiteindelijk in de Rex een massa mensen op 13 in een dozijn eentonige poep edm te zien wiebelen.
Tsja als ik dat leuk had gevonden hou ik het ook tot 4:00 uur vol.

