Best Kept Secret 2026

Toch benieuwd naar de impact van zo'n uitverkochte camping.
Voor de zekerheid toch maar zorgen dat we er vroeg bij zijn op vrijdag, dat we zeker een fijn plekje vinden voor onze tent.

• Leuk
Waarderingen: LIBOH
Toch benieuwd naar de impact van zo'n uitverkochte camping.
Voor de zekerheid toch maar zorgen dat we er vroeg bij zijn op vrijdag, dat we zeker een fijn plekje vinden voor onze tent.
Dat is ons groepje ook van plan. Zeker gezien die enorme wachtrijen van de voorbije jaren. Ik hoop dat ze er uit geleerd hebben en de bottlenecks aan de bagagecontrole en tickets aangepakt hebben (in de mate van het mogelijk natuurlijk).

• Leuk
Waarderingen: Glow
En die plattegrond en food lineup zullen toch wel volgen morgen/overmorgen? Snap niet zo goed waarom ze zo lang wachten.

Of ben ik nu te ongeduldig? ;)
Het festival is binnen 10 dagen, dat vind ik alles behalve ongeduldig. 😅

Dat is ons groepje ook van plan. Zeker gezien die enorme wachtrijen van de voorbije jaren. Ik hoop dat ze er uit geleerd hebben en de bottlenecks aan de bagagecontrole en tickets aangepakt hebben (in de mate van het mogelijk natuurlijk).
Had de voorbije jaren wel het gevoel dat het vanaf het begin best druk was & dat veel BKS'ers graag goed op tijd arriveren.
Maar hoop zeker met je mee dat het binnengaan iets vlotter kan, al zie ik niet meteen in hoe ze dat gaan doen (tenzij ze het daar groter maken).
Maar als het al niet snikheet is het moment dat ik daar 30kg aan het sleuren ben, dan zal ik al blij zijn (want recent daar toch wel enorm zitten zweten).

Het festival is binnen 10 dagen, dat vind ik alles behalve ongeduldig. 😅
Even teruggescrold op de socials en vorig jaar kwam de aankondiging pas 4 dagen voor de start van het festival. En in 2024 zelfs 3 dagen ervoor 😳

Ik heb in ieder geval stilaan nood aan wat nieuwe input. Een food lineup, plattegrond, of zelfs gewoon het programma van Heet Brood op het campingstrand. Elke aankondiging is goed om de voorpret nog wat meer aan te wakkeren.

• Leuk
Waarderingen: Brundlecat en DJ_Tjorre
Ik heb mn schema binnen! Gelukkig zo goed als 2 dagen vrij (plus de donderdag chillen op de crew camping). Alleen vrijdag een graveyard shift op de powerbank stand, dat is wat minder haha

• Leuk
Waarderingen: submarine
Het ziet er naar uit dat ze de app aan het vullen zijn met de food line-up. Inclusief map. Zal dus niet lang meer duren totdat deze volledig online staat :)
Inderdaad. De eerste bars en foodtrucks (weliswaar nog zonder naam) staan er op. Even ‘bar’, ‘drinks’ of ‘kebab’ zoeken via de app en je krijgt de plattegrond te zien. Op dit moment nog wel zonder de stages.

Edit: je kan ze ook al openklikken. Zo kan je zien dat er aan de TWO o.a. burgers en loaded patatjes zijn. En dichtbij de oude Casbah kroketten en bitterballen. Elke foodtruck lijkt ook weer een exclusief BKS-gerecht te hebben.

Bijlagen

• IMG_5660.png
    IMG_5660.png
    918 KB · Weergaven: 67
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Sjorizo
Nou met dat weerbericht en update over uitverkopen van de camping begin ik er nu toch behoorlijk zin in te krijgen zeg!

Heeft er iemand ervaring met het inchecken op het lake resort, gaat dat een beetje vlot?
En is het handiger als je met z'n allen tegelijk komt, of kunnen andere ook later aanschuiven?

Heeft er iemand ervaring met het inchecken op het lake resort, gaat dat een beetje vlot?
En is het handiger als je met z'n allen tegelijk komt, of kunnen andere ook later aanschuiven?
Hou maar rekening met 20 of 30 minuten.
Volgens mij is het tegenwoordig zo dat voor alle accommodaties bij Lake Resort geldt dat je vooraf een code krijgt ombinden te kunnen komen, en dat de incheck vooral is voor de bandjes (dat zijn de gewone bandjes voor weekend incl camping) en (alleen als dat bij je accommodatie zit) een parkeerbewijs voor de auto.

• Leuk
Waarderingen: Cootje
Nog 10 dagen. Het ongeduldige aftellen is begonnen. Heel veel zin in.
Dit is mijn spoorboekje:

Vrijdag: Ão – Leoniden – Sudan Archives – Curtis Harding – (Ata Kak) – Jack White – Mula.

Zaterdag: Hiqpy – Sef / Sorry – Aldous Harding – Tropical Fuck Storm / Wolf Alice – Nick Cave.

Zondag: Stella – Anna von Hausswolff – Mën An Tol – Sophie Straat – Don West – Ethel Cain – Genesis Owusu – Gorillaz.

Zaterdag is het hoogtepunt. Met helaas een paar lelijke crashes. Hoe dit op te lossen? Het wordt zeker TFS als zij This Perfect Day van The Saints spelen.
Verder kijken we wel welke kant de wind op waait en hoe de zichtlijnen zijn.

Vanavond om 20u staat BKS centraal in 'De Festivalzender' op Studio Brussel. Elvin Usidame komt langs (met hopelijk wat nieuwtjes). Ik porst hier wel een update als er iets interessant vermeld wordt.
Eerste keer dat ik Elvin bezig hoor, maar wat een verschil (en vooral een verademing) in vergelijking met Maurits 😅. Lijkt me een nuchtere en aangename kerel. Geen grote onthullingen, maar bij deze een bloemlezing:
  • Opbouw tenten en terrein begint pas deze week (Lijkt me best laat?)
  • Casbah wordt groter, nieuwe plaats en krijgt echt een eigen area
  • Zetten extra in op de nacht, wat eerder niet kon. Niet Niks wordt verdacht vaak vermeld
  • The Shore is een soort houten soundsystem
  • Nederland-Japan: Lang getwijfeld, maar willen liever niet dat mensen bij Gorillaz op gsm staan kijken. Match wordt wel nog ingekleed met inleiding en commentaar. Elvin gaat zelf gewoon naar Gorillaz
  • Elvin kijkt zelf vooral uit naar Kumo 99. Hij tipt ook nog Maddie Ashman, Parker Fans en Gelli Haha.
  • Verder nog wat info over hoe ze de affiche samenstellen. Niks wereldschokkend.

Verder nog wat info over hoe ze de affiche samenstellen. Niks wereldschokkend.
"70 à 80% van de namen die we proberen binnenhalen mislukt uiteindelijk" vond ik nog wel een schokkende quote.

Wij kunnen hier wel op het forum zeggen "Zonde dat ze My Bloody Valentine niet hebben" of "zonde dat Sylvie Kreusch maar de vervanger is van Sharon Van Etten"... Zo iets zet al deze commentaren toch wat meer in perspectief voor mij.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread