Eens. Met de huidige namen wordt verwacht dat Blood Incantation (of toch Mula B? ) de vrijdagafsluiter in de TWO is. Ik hoorde het zelf nogal in Keulen donderen toen ik de naam Blood Incantation voor het eerst hoorde bij de bekendmaking en heb er na grondig inluisteren ook niet zo veel mee. Mijn verrassing was dan ook groot toen ik hier veel forumleden zo euforisch over zag. Ik vermoed dat het wel aan mij zal liggen, maar echt heel bekend zijn zij toch niet bij de gemiddelde BKS'er? Ik vraag me dan ook af of ze groot genoeg zijn om de TWO af te sluiten (tenzij ik iets mis?).De vrijdag kan zo'n naam nog wel gebruiken![]()
Bij een wat meer dansbare TWO-afsluiter, zoals BKS die wel vaker heeft, heb je naast de fans ook altijd heel wat 'toeristen' die na de headliner naar de TWO afzakken om wat te feesten. Maar ik vraag me af hoe vol de tent zal staan als een wat meer niche-act als Blood Incantation effectief die spot krijgt. Lijkt me niet de band die de casual festivalganger nog even meepikt. (wat ook niet per sé hoeft natuurlijk. Zo'n spot met enkel de echte fans zal voor de liefhebbers wel super zijn.)