Best Kept Secret 2026

Natuurlijk is het vrij duidelijk wat erbij gaat komen. Ik was vooral aan het dagdromen over mijn losse pols berekening van 50 bands erbij (dus niet de DJs van Niet Nix, Coney Island, Kilo Kilo etc).
Dan snap ik je losse pols berekening niet zo. Hoe kom je op 50 bands er bij? Het blokkenschema van vorig jaar wat volgend dan zouden er nog zo'n 10 namen nodig zijn voor de ONE, TWO, Secret en Casbah. Zou nog wat meer kunnen zijn als er een alternatief komt voor die muziekgieterij maar daar reken ik niet op.

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
Dan snap ik je losse pols berekening niet zo. Hoe kom je op 50 bands er bij? Het blokkenschema van vorig jaar wat volgend dan zouden er nog zo'n 10 namen nodig zijn voor de ONE, TWO, Secret en Casbah. Zou nog wat meer kunnen zijn als er een alternatief komt voor die muziekgieterij maar daar reken ik niet op.
Neem het allemaal niet te serieus. Ik ben door m'n lijstje met in te luisteren bandjes, van mij mogen er nog veel meer dan 10 bands worden aangekondigd (wat natuurlijk niet aannemelijk is).

• Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0
Ja voor mij zouden vooral Skee Mask, DjRUM, Ben Ufo & Voices From The Lake echt perfect zijn voor BKS.
En als Ki/Ki kan, dan eigenlijk ook wel nog heel wat andere namen die volgens mij zelfs beter passen, maar kan nog begrijpen als ze daar weg van willen blijven.
En ik dacht juist aan Boys Noize, Freddy K en Afra 😂

Ja ik blijf er bij dat ik Kiki, Young Marco en Job Jobse niet bij BKS vind passen
Ik vindt het wel wat hebben. Na een semi rustige middag even alle energie uit je lijf.
En de organisatie heeft gezegd dat het een een festival wilt zijn voor alle mensen, die dan hopelijk ook geinterreseerd raken in het overige programma en hooked raken.
En het verkoopt hopelijk ook de brood nodige kaarten om de bestaanszekerheid van het festival te garanderen.

• Leuk
Waarderingen: Jean
Vintage Aldous, klinkt goed! Live tilt ze haar nummers naar een nog hoger niveau vind ik, ik zag ze al twee keer..
Mijn must see op Bks !
Oef, wat is deze weer goed. Wordt voor mij de 4e keer dat ik haar live zie (na BKS, LGW? en TivoliVredenburg), maar dit is zeker een must see!

• Leuk
Waarderingen: Jean en Martijn
And now for something completely different; In de BKS app staat bij 'Daily program' tussen de opties 'all' en 'The Floor' de aankondiging dat er een nieuwe stage bij komt. Benieuwd naar de stage naam. Als het 'De Effenaar' wordt keur ik het af vanwege niet ronkend genoeg.

1773037611296.png

• Leuk
Waarderingen: Brundlecat en Matthijs
And now for something completely different; In de BKS app staat bij 'Daily program' tussen de opties 'all' en 'The Floor' de aankondiging dat er een nieuwe stage bij komt. Benieuwd naar de stage naam. Als het 'De Effenaar' wordt keur ik het af vanwege niet ronkend genoeg.

Bekijk bijlage 18719
Volgens mij betekent dit meer dat alle artiesten onder dit tabje nog niet toegewezen zijn aan een stage. Als je erop klikt zie je ook Jack White staan bijvoorbeeld. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er geen nieuw podium komt, maar het is in ieder geval niet waar het tabje op wijst.

Volgens mij betekent dit meer dat alle artiesten onder dit tabje nog niet toegewezen zijn aan een stage. Als je erop klikt zie je ook Jack White staan bijvoorbeeld. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er geen nieuw podium komt, maar het is in ieder geval niet waar het tabje op wijst.
Jack White is nog niet toegewezen aan een stage ;) ?

Heel theatraal. Met bijna enge mimiek

Check:
Heerlijk dat de mimiek uit de clip van The Barrel - die ik fantastisch vind - gewoon wordt doorgetrokken naar de live performances. Ga mijn best doen erbij te zijn. Duimen op niet al teveel overlap in het blokkenschema.

Users who are viewing this thread