Best Kept Secret 2026

Van Primavera zie ik aan de bovenkant graag overkomen:
- The Cure
- Th xx
- MBV
- Little Simz
- Dijon
- Big Thief
- Father John Misty

Mag dromen toch...?
Het zou heel raar zijn als my bloody valentine niet op BKS zou staan. Uiteraard als headliner.

Edit: Of een losse show. Maar niet op een ander festival lijkt mij.

Heel benieuwd naar volgende week. Ik denk wel dat we ons hier weer wat te veel aan het verlekkeren zijn op wat er nu nog allemaal mogelijk lijkt. Maar mochten ze plots wel The Cure hebben, dan zou ik dat heel tof vinden. Nooit gezien, zou er ook niet heel snel voor een losse show naartoe gaan, maar lijkt me mooi om eens mee te maken. Hetzelfde had ik bij Nick Cave en dat vond ik in 2022 ook fantastisch, maar voor mij persoonlijk was 1 keer wel genoeg. Dan liever Jack White (nog nooit gezien), The xx of The War On Drugs (allebei pas 1 keer gezien, een hele tijd terug alweer).

Maar vooral heb ik nu al zin in het struinen door Spotify door alle mij nog amper/niet bekende namen!

The XX is natuurlijk DE indie-darling die ooit nog ns moet komen. Ik denk wel dat 't 'n hele risicovolle boeking is, omdat dit niet heel veel mensen gaat lokken, en qua boekingsprijs wel in de top zit. Of krijgt BKS ook korting omdat ze al 5 keer of zo Jamie XX geboekt hebben....

• Leuk
Waarderingen: BeWario
8 persoons Savanna Lodge Deluxe weer geboekt, kom maar op met die namen! Geese en Ethel Cain hoog op 't verlanglijstje en hoop op tenminste 1 "echte" headliner, daar ontbrak 't de afgelopen versie wel een beetje aan (hoe mooi de Kiwanuka show ook was)
Hoe heb je dat gedaan? Accomodatie kun je toch nog niet boeken toch?

Het zou heel raar zijn als my bloody valentine niet op BKS zou staan. Uiteraard als headliner.

Edit: Of een losse show. Maar niet op een ander festival lijkt mij.
Staan volgens mij nog nergens anders en treden überhaupt amper op. De kans dat het een Primavera exclusive is lijkt me reëel. Zo niet dan is BKS wel het festival waar ze in Nederland het beste tot hun recht komen.

Hoe heb je dat gedaan? Accomodatie kun je toch nog niet boeken toch?
De website van Beekse Bergen staat open voor degenen die in de early bird presale al een kaartje hebben gekocht. Volgende week gaat die website eerst open voor de bezoekers die 'pre-registreren' en daarna voor iedereen. Zoals ze ook afgelopen jaren deden.

• Leuk
Waarderingen: Martijn76
Ik zie hem elders al circuleren maar weet niet of ik 'm hier neer mag pleuren?

Verwachting is dat MBV het houdt bij zeer exclusieve optredens. Als MBV een festival in NL doet, dan verwacht ik (ook) BKS, maar ik verwacht niet dat MBV een festival in Nederland aan gaat doen.
Er is aller reden dat MBV naar Nederland bij een eventuele tour en al helemaal naar BKS.

Durf de lat niet te hoog te leggen qua headliner maar ze maken het me lastig door volgende week al te komen met de eerste namen. Ik ben er nog niet klaar voor 😊. Stiekem hoop ik op the XX en dat ze alle drie een eigen set hebben op zaterdag. Daar zouden ze me mee verrassen.
Andere die genoemd worden zou ik ook blij mee zijn, cure, massive attack, david Byrne?, Little Sims, Nick Cave. Zo zie je dat de verwachting stiekem alweer oploopt maar een dure headliner kan niet meer of het gaat ten koste van de breedte en de diepte van het programma. En ik het dat niet waard vinden.

Er is aller reden dat MBV naar Nederland bij een eventuele tour en al helemaal naar BKS.
Ik snap die vijandige reactie van @elo ook niet zo idd, maar zal waarschijnlijk door m’n ADE kater komen... Nergens wordt er volgens mij een exclusieve boeking is. mja.

Ik snap m niet
Ik snap die vijandige reactie van @elo ook niet zo idd, maar zal waarschijnlijk door m’n ADE kater komen... Nergens wordt er volgens mij een exclusieve boeking is. mja.
Waarom vijandig? Er wordt gedaan alsof MBV een hele logische headliner is voor BKS. Die zijn in onze bubbel wellicht huge, maar het is alles behalve een grote naam natuurlijk. Ik zou enorm voorstander zijn, maar zie het op geen manier gebeuren. Dat is een perfecte TWO head.

Waarom vijandig? Er wordt gedaan alsof MBV een hele logische headliner is voor BKS. Die zijn in onze bubbel wellicht huge, maar het is alles behalve een grote naam natuurlijk. Ik zou enorm voorstander zijn, maar zie het op geen manier gebeuren. Dat is een perfecte TWO head.
Akkoord

Users who are viewing this thread