Best Kept Secret 2025

Ik werk me met veel plezier door de playlistst van de nieuwe namen, en mijn 'echt wel / waarom niet' lijst krijgt steeds meer gestalte. Over clashes denk ik nog niet na, want dat heeft voor mij geen zin zonder de namen van The Floor, CONEY ISLAND, Muziekgieterij etc. Speaking of: een jaar en 3 dagen geleden werd de 3e worp met namen voor genoemde vrijhavens gedropt. Met nog een dikke 3 maanden te gaan hebben we nog wat om naar uit te kijken. Dromen jullie ook van die derde program rlease of ben ik één van de weinigen die heel benieuwd is welk DJ volk St. Paul straks op ons af stuurt?

Ik werk me met veel plezier door de playlistst van de nieuwe namen, en mijn 'echt wel / waarom niet' lijst krijgt steeds meer gestalte. Over clashes denk ik nog niet na, want dat heeft voor mij geen zin zonder de namen van The Floor, CONEY ISLAND, Muziekgieterij etc. Speaking of: een jaar en 3 dagen geleden werd de 3e worp met namen voor genoemde vrijhavens gedropt. Met nog een dikke 3 maanden te gaan hebben we nog wat om naar uit te kijken. Dromen jullie ook van die derde program rlease of ben ik één van de weinigen die heel benieuwd is welk DJ volk St. Paul straks op ons af stuurt?
Zeker. Ik ben vooral ook benieuwd welke van de huidige artiesten een setje zullen draaien. Iemand een idee of Dan Snaith z'n Daphni alter ego soms ook van stal haalt op dagen dat hij met Caribou speelt?

Zeker. Ik ben vooral ook benieuwd welke van de huidige artiesten een setje zullen draaien. Iemand een idee of Dan Snaith z'n Daphni alter ego soms ook van stal haalt op dagen dat hij met Caribou speelt?
Op Lowlands 2022 in elk geval wel. Op de zondag eerst met Caribou in de Bravo, daarna ‘s nachts als Daphni in de X-ray.

Er is weer zoveel te beleven op de live podia dat de kans klein is dat ik op een verloren moment bij The Floor beland vrees ik.

Nee ik heb hier voldoende al aan. Ook zijn er nu al vier Muziekgieterijnamen gedropped. Ik verwacht due voor de live-optredens niet meer veel namen.

soulwax is echt heel vet, maar je moet wel een beetje vooraan staan vind ik
ik heb op pukkelpop een uur lang naar de drumster staan te kijken:love:
je hoort zoveel bliepjes, als je een beetje vooraan staat dan zie je ook echt dat ze alle geluiden zelf maken, is wel een meerwaarde

• Leuk
Waarderingen: Ferraroo
Even hopen dat the dare een setje gaat draaien op bks. Zn boiler room met Charli Xcx was heel tof.

(vanaf 01:07:00)

Users who are viewing this thread