Best Kept Secret 2025

De persoon in kwestie (van de Clashfinder) past zeker snel aan heb ik de laatste dagen gemerkt. Ik denk zelf niet dat het een insider is (o.a. omdat er veel wordt aangepast op basis van nieuwe info hier). Wel leuk dat diegene het doet! Mocht diegene hier meelezen: bedankt gene!

Geinig om te kijken wat volgens die voorlopige clashfinder de vervelendate clashes zouden zijn t.o.v. hoe het uiteindelijk uitpakt. Voor mij!

1. Amadou & Mariam vs Ugly
2. Youth Lagoon vs King Hannah vs TV On The Radio (vs Cassandra Jenkins)
3. Lucy Dacus vs Spellling
Op die zaterdag na zijn er in de Clashfinder voor mij verbazingwekkend genoeg amper clashes. Dus ik duim dat de echt timetable wat gelijkaardig is. Op zaterdag (bijna het volledige blok tussen 19u en 23u):

1. Youth Lagoon vs King Hannah vs TV On The Radio (vs Cassandra Jenkins)
2. Fcukers vs The Streets vs Cassandra Jenkins

En dan nog Wilco vs Wine Lips en Caribou vs Brass Rave Unit, al is dat in beide gevallen een must see vs iets dat leuk is om mee te pikken.

Het zou overigens wel typisch BKS zijn om de timetable te lekken via een Clashfinder natuurlijk ;)

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
Op die zaterdag na zijn er in de Clashfinder voor mij verbazingwekkend genoeg amper clashes. Dus ik duim dat de echt timetable wat gelijkaardig is. Op zaterdag (bijna het volledige blok tussen 19u en 23u):

1. Youth Lagoon vs King Hannah vs TV On The Radio (vs Cassandra Jenkins)
2. Fcukers vs The Streets vs Cassandra Jenkins

En dan nog Wilco vs Wine Lips en Caribou vs Brass Rave Unit, al is dat in beide gevallen een must see vs iets dat leuk is om mee te pikken.

Het zou overigens wel typisch BKS zijn om de timetable te lekken via een Clashfinder natuurlijk ;)
The Streets vs Fcukers is wel een pijnlijke voor mij. Maar ze komen beide op dezelfde dag dat ik al wilde gaan dus dat is dan weer mooi!

Ik schat overigens in dat Deftones gewoon de headliner is van diezelfde zaterdag.

De persoon in kwestie (van de Clashfinder) past zeker snel aan heb ik de laatste dagen gemerkt. Ik denk zelf niet dat het een insider is (o.a. omdat er veel wordt aangepast op basis van nieuwe info hier). Wel leuk dat diegene het doet! Mocht diegene hier meelezen: bedankt gene!

Geinig om te kijken wat volgens die voorlopige clashfinder de vervelendate clashes zouden zijn t.o.v. hoe het uiteindelijk uitpakt. Voor mij!

1. Amadou & Mariam vs Ugly
2. Youth Lagoon vs King Hannah vs TV On The Radio (vs Cassandra Jenkins)
3. Lucy Dacus vs Spellling
Ik vrees voor een vervelende clash tussen Daniela Pes met TV on the Radio of Wilco...Net zoals we vorig jaar ook al vervelend clashes hadden met TWO-headliners en mooie Muziekgieterijnamen.

Ben ook wel benieuwd naar de dagtickets, ik wil heel graag Deftones zien!
Kan iemand mij op weg helpen naar de betere/belangrijkste platen van Deftones? Heb een aantal van de meest beluisterde tracks op Spotify geluisterd, maar ik kan er maar weinig mee. Ben benieuwd wat mij zou kunnen overtuigen om een kijkje te nemen en waarom dit headlinermateriaal zou zijn…

• Leuk
Waarderingen: BeWario en dfrvanloon
Kan iemand mij op weg helpen naar de betere/belangrijkste platen van Deftones? Heb een aantal van de meest beluisterde tracks op Spotify geluisterd, maar ik kan er maar weinig mee. Ben benieuwd wat mij zou kunnen overtuigen om een kijkje te nemen en waarom dit headlinermateriaal zou zijn…
White Pony. Als je daar niets mee kan dan zul je met de oudere platen ook niet veel kunnen.

• Leuk
Waarderingen: visdave34
Deftones zijn aan mij ook niet besteed. Heb het geprobeerd maar is niet mijn ding.

Deftones is voor mij nou juist een beetje de ontdekking van deze editie! Ik moet toegeven, ik begon het eigenlijk te luisteren net voordat ze bekend werden gemaakt voor BKS, dus qua timing was het ook perfect voor mij. Ik verwacht niet per sé dat het zich heel goed naar live vertaalt, maar ik laat me graag verrassen.

• Leuk
Waarderingen: splinter013
Die meest beluisterde tracks op Spotify geven een prima beeld van wat Deftones is. Ze zijn in de loop der jaren wat meer melodie in de songs gaan stoppen maar het blijft genre muziek; de stijl blijft grotendeels hetzelfde. Andere tracks of albums zullen je niet tot andere gedachten brengen denk ik. Binnen die stijl van alternative metal zijn ze wel briljant vind ik. Kijk er zelf erg naar uit en vind het mooi dat er eens een ander soort muziek als Indie of dance pop mag afsluiten. Op Aphex Twin na is dat toch uitzonderlijk. Tenminste daar ga ik toch maar van uit.

Van de mooie nieuwe lichting wil ik toch wel veel zeker of waarschijnlijk zien: Soulwax, Youth Lagoon, Spellling, Jacob Alon, Daniela Pes, Kae Tempest, Frost Children.

Bij elkaar nu 23 bands…dus dat is al too much:
Zeker zien: Eefje de Visser, Droom Dit, Fcukers, Kabeaushé, Magdalena Bay, Kneecap, Big Special, Michael Kiwanuka, Jasmine.4.t, Soulwax, Youth Lagoon
Waarschijnlijk zien: Djo, l’impératrice, Nilüfur Yanya, Nia Archives, Divorce, Brihang, Brass Rave Unit, Kae Tempest, Frost Children, Jacob Alon, SPELLLING, Daniela Pes,

En nog 15 in mijn reserveluisterlijstje. Ik voel clashes en keuzes aankomen. Hopelijk een beetje goed verdeeld over De dagen.

Van de mooie nieuwe lichting wil ik toch wel veel zeker of waarschijnlijk zien: Soulwax, Youth Lagoon, Spellling, Jacob Alon, Daniela Pes, Kae Tempest, Frost Children.

Bij elkaar nu 23 bands…dus dat is al too much:
Zeker zien: Eefje de Visser, Droom Dit, Fcukers, Kabeaushé, Magdalena Bay, Kneecap, Big Special, Michael Kiwanuka, Jasmine.4.t, Soulwax, Youth Lagoon
Waarschijnlijk zien: Djo, l’impératrice, Nilüfur Yanya, Nia Archives, Divorce, Brihang, Brass Rave Unit, Kae Tempest, Frost Children, Jacob Alon, SPELLLING, Daniela Pes,

En nog 15 in mijn reserveluisterlijstje. Ik voel clashes en keuzes aankomen. Hopelijk een beetje goed verdeeld over De dagen.
Grappig, ik meen me van voorgaande edities te herinneren dat ik bij jouw lijstjes een compleet andere route dan bij mij zag (kan ook dat ik me dat gewoon niet goed herinner hoor) terwijl ik deze editie op een paar na ook al deze namen graag wil zien (+ dan ook nog graag een stuk of 5/10 andere wel).

Geen Lucy Dacus trouwens? Die zou ik gezien de andere namen ook wel in de lijst verwachten.

• Leuk
Waarderingen: yeaghi
De plaat van Divorce die gisteren is uitgekomen (Drive to Lillehammer) is erg lekker trouwens. Niet dat ieder liedje gelijk raak is, maar met ook nog een paar eerdere singles (Checking Out, Scratch Your Metal) genoeg sterke nummer voor een erg fijne set ergens overdag.
Ja sterk album. Wil ik graag zien op BKS.

• Leuk
Waarderingen: Martijn
Grappig, ik meen me van voorgaande edities te herinneren dat ik bij jouw lijstjes een compleet andere route dan bij mij zag (kan ook dat ik me dat gewoon niet goed herinner hoor) terwijl ik deze editie op een paar na ook al deze namen graag wil zien (+ dan ook nog graag een stuk of 5/10 andere wel).

Geen Lucy Dacus trouwens? Die zou ik gezien de andere namen ook wel in de lijst verwachten.
Het ene jaar is de overlap kennelijk groter dan het andere. Lucy Dacus staat in mijn reservelijst. Doet me iets minder.

Ik heb even de lineup vergeleken met mijn wensenlijstje vorig jaar en ik kom op 7 namen die ik op mijn lijst had staan. Dat is nog nooit zo hoog geweest.

• Leuk
Waarderingen: Ferraroo en Matthijs
De plaat van Divorce die gisteren is uitgekomen (Drive to Lillehammer) is erg lekker trouwens. Niet dat ieder liedje gelijk raak is, maar met ook nog een paar eerdere singles (Checking Out, Scratch Your Metal) genoeg sterke nummer voor een erg fijne set ergens overdag.
Ze rijden naar Goldenhammer Matthijs 😉.Schaatsfan?

Users who are viewing this thread