Best Kept Secret 2025

Mwah niet iedereen heeft de conditie van een god, dus dat snap ik ergens wel. Zelf heb een ik last van nachtblindheid dus ik vind lange afstanden via slechte wegen ook niet altijd even fijn, mja dat is mij ook niet die prijs van een duur parkeerkaartje waard. Denk dat er altijd mensen zijn die er graag gebruik van maken, mensen die wat ouder zijn of minder te been zijn (en niet gehandicapt) dan kan ik me ergens wel voorstellen dat je het doet.

Wel crazy eigenlijk, wetende dat die zo lang inactief zijn en vergelijkend met andere bands uit de 90’s (Pearl Jam 14mil, Foo Fighters 17mil, Metallica 26mil)…

Zeker. Maar hebben ook wel net even een legacy met een paar meer steengoeie albums dan de rest.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Als 40 minuten lopen voor een dagevent al te veel is vraag ik mij af wat je op een festival komt doen.
Hahaha, wat een genuanceerde reactie.
Als ik mee wil doen aan de vierdaagse, schrijf ik me wel voor dat evenement in.
Ik betaal ergens de hoofdprijs voor een festivalticket + parkeerkaart, dan lijkt het me toch niet zo'n bizarre gedachte dat ik niet graag anderhalf uur kwijt ben aan überhaupt op/van het terrein geraken.
Zelfs voor vrijwel alle voetbalstadions, midden in woonwijken & stadscentra, is het mogelijk om binnen een straal van anderhalve kilometer te parkeren, dus laten we niet doen alsof een festival in de spreekwoordelijke middle of nowhere dit niet zou moeten kunnen accomoderen. Als je dat als groot festival niet lukt, moet je gewoon geen (dure) parkeerkaarten aanbieden.

Hahaha, wat een genuanceerde reactie.
Als ik mee wil doen aan de vierdaagse, schrijf ik me wel voor dat evenement in.
Ik betaal ergens de hoofdprijs voor een festivalticket + parkeerkaart, dan lijkt het me toch niet zo'n bizarre gedachte dat ik niet graag anderhalf uur kwijt ben aan überhaupt op/van het terrein geraken.
Zelfs voor vrijwel alle voetbalstadions, midden in woonwijken & stadscentra, is het mogelijk om binnen een straal van anderhalve kilometer te parkeren, dus laten we niet doen alsof een festival in de spreekwoordelijke middle of nowhere dit niet zou moeten kunnen accomoderen. Als je dat als groot festival niet lukt, moet je gewoon geen (dure) parkeerkaarten aanbieden.
Die wandeltocht van Pukkelpop slaat echt nergens op. Eerst was dat de parking voor de shuttlebus. Nu is de geschrapt en loop je inderdaad minimaal 35 minuten. Dat is erover hoor, zeker als je beseft dat je 's nachts om een uur of 3 in je eentje door een pikdonker bos moet lopen, op z'n minst een niet echt veilig gevoel voor sommigen, kan ik me zo voorstellen. Eens met jou dus, komend jaar pleur ik hem wel ergens in een wijk ofzo.

• Leuk
Waarderingen: JamesV
Die wandeltocht van Pukkelpop slaat echt nergens op. Eerst was dat de parking voor de shuttlebus. Nu is de geschrapt en loop je inderdaad minimaal 35 minuten. Dat is erover hoor, zeker als je beseft dat je 's nachts om een uur of 3 in je eentje door een pikdonker bos moet lopen, op z'n minst een niet echt veilig gevoel voor sommigen, kan ik me zo voorstellen. Eens met jou dus, komend jaar pleur ik hem wel ergens in een wijk ofzo.
Er zijn ook veel parkings te vinden die niet van de organisatie zijn. Het kost vijf euro meer, maar je staat dan op 10 minuten wandelafstand. Echt heel dicht bij de baan waar de ingang is.

• Leuk
Waarderingen: JamesV

Users who are viewing this thread