Best Kept Secret 2025

Deze kom it toevallig tegen.. “ More names for Best Kept Secret 2025 will follow soon.“ Weet iemand hier meer van? (Of Heb om iets gemist tussen alle posts)

Het zal zeker aan mij liggen dat ik dit niet al wist maar DJO blijkt dus Joe Keery (Steve, strenger thins) te zijn. Heb altijd wel een zwak voor dit soort multi talenten. Wel benieuwd wat dit gaat doen met de dagjes mensen op de dag dat hij er staat. Ik heb alvast een paar nichtjes die waarschijnlijk nog nooit van bks hebben gehoord maar wel mega fan zijn van stranger things en zomaar speciaal voor hem een ticket kunnen kopen

Het zal zeker aan mij liggen dat ik dit niet al wist maar DJO blijkt dus Joe Keery (Steve, strenger thins) te zijn. Heb altijd wel een zwak voor dit soort multi talenten. Wel benieuwd wat dit gaat doen met de dagjes mensen op de dag dat hij er staat. Ik heb alvast een paar nichtjes die waarschijnlijk nog nooit van bks hebben gehoord maar wel mega fan zijn van stranger things en zomaar speciaal voor hem een ticket kunnen kopen
Een van de weinige TikTok-hits die kwaliteit ook goed is.

Festivalpodcast volgende week :)
Het is tijd om uit jullie winterslaap te ontwaken. De dagen worden korter, maar de line-ups worden langer. Ik ben benieuwd naar jullie eerste bespiegelingen over de namen die de festivalzomer kleur gaan geven.

Meerdere keren op zowel bks als dtrh geweest maar die vergelijking gaat dus echt niet op haha, terrein van dtrh is minstens zo mooi en bijzonder als dat van bks. Allebei aan het water en in het bos. Verschil is misschien dat je op dtrh minder op asfalt loopt en niet uitkijkt op een vakantiepark zoals bij bks
Je kampeert bij DTRH tegenwoordig op een groot winderig weiland… Festivalterrein is zeker sfeervol en mooi, maar veld bij Hotot is toch wel erg groot en ongezellig.

En is dit qua spotifyvolgers de grootste boeking? 23,4 milj.
En zijn nummer End of Beginning is nr 6 meest gestreamde nummer wereldwijd. Doet me denken aan vorig jaar Libianca en Omar Apollo, beide heel groot maar hier nog onbekend. Vind dat toch wel grappige boekingen van BKS.

Ik ga sowieso elk jaar naar BKS en vaak om het jaar naar DTRH, maar poeh die terreinen vergelijken vind ik nog lastig. Misschien dat DTRH die nog net voor me wint. Er is nog meer te ontdekken op het terrein en het is nog gemakkelijker om een duik te nemen vlakbij/op het terrein. Bij BKS is het toch of op de camping of een heel stuk verderop op het terrein.

Anderzijds voelt BKS wel nog meer als thuiskomen, mede omdat ik er vaker ben geweest. Maar goed, allebei zijn absolute toppers qua terrein voor mij.
Het terrein van BKS voelt wat logischer voor mij. DTRH is soms nog een iets te bijeengeraapt zooitje. 'we doen hier ook nog maar wat kraampjes'

Ben nog aan het twijfelen om een kaart te kopen. Er staan toch wel erg veel artiesten die ik wil zien. Wilco al een keer gezien, maar altijd waard om nog een keer te zien. Verder erg blij met een grote groep namen en nu ik wat meer leer kennen zit er veel moois bij. Al is 300 euro erg veel. Gelukkig is het mij gelukt om Eefje de Visser nog nooit te zien. En anders maar een dagkaart op de dag van TV on the Radio...
De boeking van Djo is natuurlijk al benoemd, maar toen ik dat nummer zag in het Spotify eindejaarslijstje vroeg ik mij toch af hoe BKS dat weer flikt (eerder al met een Omar Apollo, Lizzo).

En is dit qua spotifyvolgers de grootste boeking? 23,4 milj.
En zijn nummer End of Beginning is nr 6 meest gestreamde nummer wereldwijd. Doet me denken aan vorig jaar Libianca en Omar Apollo, beide heel groot maar hier nog onbekend. Vind dat toch wel grappige boekingen van BKS.
Dat nummer is bijna 1,2 miljard keer gestreamd. Niet normaal...

• Leuk
Waarderingen: JKGB

Users who are viewing this thread